visitor analyticsvisitor analytics

İNŞAAT SEKTÖRÜNÜN ÖNÜNÜ KAPATIYOR

İNŞAAT SEKTÖRÜNÜN ÖNÜNÜ KAPATIYOR
12 Şubat 2015 Perşembe 21:28

Milletvekili Özel: Bazı müteahhitlerin projeleri imardan geçiyor, bazılarının ise geçmiyor

AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, Isparta’nın lokomotif sektörü olan inşaatın önünün Belediye tarafından tıkandığını belirterek, “Bazı müteahhitlerin projeleri imardan geçiyor, bazılarınınsa geçmiyor. Bunu sadece ben değil hem sektör temsilcileri hem de vatandaşlar söylüyor”  dedi. Özel ayrıca Günaydın’ı mimarlık egolarını tatmin etmekle suçladı.


yalan ve siyaset

hakan fidan
14 Şubat 2015 Cumartesi 10:02

recep özel bunları niye seçim yaklaşıyorken gündeme getiriyo sayın millet vekili recep özer böyle sıkıntılar daha öncede mevcuttu bunları seçim yaklaşırken söyleme sebebiniz açık ve net belki doğru ama ama yanlış zaman

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hapise Girecekmiş

Ziya
14 Şubat 2015 Cumartesi 00:05

Çünürde rant sağlamak amacıyla kasıtlı olarak 18 uygulamamasını imzalamayarak geçiktirmek, arazi satın alıp haksız rant sağlamaktan ceza almış (tam 4 yıl). Cezası kesinleşince hapse girecekmiş.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEN HANGİ KONUDA UZMANSIN.

ANLAMADIĞIN KONULARI KONUŞMA
13 Şubat 2015 Cuma 22:07

HA PARDON HUKUKÇU OLDUĞUNUZ HİÇ ANLAŞILMIYOR. HUKUK ADALET EĞİTİM SAĞLIK KÜLTÜR İNŞAAT VE DİYANET SİZE ÇOK UZAK. KENDİ CEMAATİNİZE BİLE ÇOK ZARARINIZ OLDU. RISALE İ NUR BASAMIYORUZ SAYENİZDE.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

akar
13 Şubat 2015 Cuma 18:09

algı yaratıyor kendi eksiklerini ziya başkan üzerinde örtmeye çalışıyor kasaba siyaseti bu yaptığı.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam isabet

faruk birdal
13 Şubat 2015 Cuma 16:07

eksik bile söylenmiş , altına imzamı atarım. bu kadarda yandaşlık olmaz , rabbime havele ediyorum ısparta belediyesini yönetenleri, asla hakkımı helal etmeyeceğim.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan

Keçiborlu
13 Şubat 2015 Cuma 13:26

Recep Özel vekilimiz, Allah rızası için, şu cuma günü hürmetine ne olur gel de Keçiborlu'ya, tehdit edilenleri, sürülenleri gör. Ya, burada herkes birbiriyle akraba, siyaset böyle olmaz, milletin ekmeğiyle oynayınca mı iktidar olunuyor, oturdukları yerden maaş alıp, gariban vatandaşı ezmeye çalışıyorlar, siz gelmeyecekseniz, biz gideceğiz Cumhurbaşkanımıza, anlatacağız herşeyi.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bin pişmanım

bin pişmanım
13 Şubat 2015 Cuma 08:48

ben mhp oy verdim ama daha işi yapıpda tamamladığını görmedim yarım yamalak oturak alemi gibi oy verdimi bin pişmanım

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yardım

Zade Osman
13 Şubat 2015 Cuma 08:07

Sayın vekilim başka projeleri onaylarsa yusuf başkan mütayit arkadaşlarını nasıl zengin etcek o zaman, 100 bin liralık daireleri 300 bine satamazlar da mağdur olurlar.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hafe ordan

Aslan
12 Şubat 2015 Perşembe 23:31

isimlerini ver görelim. Seçim yaklaştı ucuz sitasey ve yıpratma kampanyadı yapıyosun. Sık dişini 4 sene kaldı belki alırısınz belediyeyi

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye

Keçiborlu
12 Şubat 2015 Perşembe 22:45

Sayın Vekil,Rica etsek de biraz da Keçiborlu'ya baksanız. Yusuf Parlak, Saray'a çıktığından bu yana önüne geleni tehdit edip sindirmeye Çalışıyor, yanında bir de şoförü mü yoksa tetikçisi midir nedir, bir çocuk var, güya elinde kağıt kalem liste hazırlıyormuş. Yardımcısı'nın mülkü belediyeye ait marketi var, o da canla başla başka market açtırmamaya Çalışıyor. Gözünü seveyim, bir gel şu Keçiborlu'ya da mafyacık gör.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla