visitor analyticsvisitor analytics

İNAN DOSTUM CAN DOSTUM GÜZEL GÜNLER GELECEK!

İnan Dostum Can Dostum Güzel Günler Gelecek!
16 Eylül 2015 Çarşamba 13:08

İnan Dostum Can Dostum Güzel Günler Gelecek!

Şehit Polisimizin öfke ve umudu bir arada yaşadığı ve yaşattığı o paylaşım yürek dağladı...

 

Mardin Nusaybin'de kahpe saldırı sonrası şehit düşen polisimiz Sezgin Uludağ'ın sosyal medya hesabından 7 Eylül tarihinde yaptığı paylaşım bölgede görev yapan güvenlik güçlerinin öfke ve umudu bir arada yaşadığını gösteriyor.

 

Şehit Uludağ, Atilla Yılmaz'a ait "İnan Dostum"isimli eserini paylaşarak "Yıkıldın, yakıldın devrim dediler,Soysuzlaştırıldın evrim dediler, Bozkurt'a it, ite yavrum dediler, Kalk,doğrul, yerinden yürü. Geç öne! UYAN EY TÜRK KENDİNE DÖNMEYİ DENE!.."notunu ekledi.

 

İŞTE O PAYLAŞIM





Ayıp ediyoruz

EKREM ÇAKIR
18 Eylül 2015 Cuma 03:08

şehit cenazelerinde siyasi rant yapacağınıza gelin hep birlik olalım ŞEHİDİMİZE yasini şerif ve dualar okumayı teşfik edelim birbirimize çok üzülüyorum bu siyasilere yanlış yoldalar ŞEHİDİMİZİN MEKANI CENNET OLSUN AİLESİNE ALLAH SABIR VERSİN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
16 Eylül 2015 Çarşamba 19:47

Bu şehitlere kurşun sıkan şerefsiz PKK kadar suç oluşturan suça baston olanı eleştirmek siyaset yapmak değildir. Şehitlerin vebali AKP ve MHP dir.Katil PKK dır. Son 1 ay içinde yaptıkları bile bunu anlamak için yeter.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İYİ BAK!

vatandaş
16 Eylül 2015 Çarşamba 18:35

Alttan 2. yorum şehidimize değil.. Alttaki murteza'ya.. İyi bak ondan sonra yaz..!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARA TOPRAK

SON DURAK
16 Eylül 2015 Çarşamba 16:43

" ÖLÜM BİZE NE UZAK, BİZE NE YAKIN ÖLÜM,ÖLÜMSÜZLÜĞÜ TATTIK, BİZE NE YAPSIN ÖLÜM "DİYORSUN.....BİZ DE SANA ANCAK FATİHALAR GÖNDEREBİLİYORUZ...YAPABİLECEĞİMİZ EN İYİ DAVRANIŞ BU....

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan Dediğin ŞEHİT

mm
16 Eylül 2015 Çarşamba 16:42

Şehit olmuş birisine karşı yazdıklarınıza lütfen dikkat edin!!!

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehit olana dua etmeniz gerekirken

Terbiyesiz
16 Eylül 2015 Çarşamba 16:39

Şehit olana dua etmeniz gerekirken, siz akp ve mhp oy devşirme ****retindesiniz. Millet nereye oy vereceğini bilir. Allahım bundan sonra şehit haberi duymayız inşallah...

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl insansınız?

mahmut aksu
16 Eylül 2015 Çarşamba 16:34

Şehidim bizlere haklarınızı helal ediniz. Değerli ailesine sabırlar dilerim. Burada ismini bile yazamayan korkaklar onlar bizler için canını veriyor şehit oluyor.sizler hala oy peşinde koşan zavallılar hiç mi insanlık kalmadı içinizde. sizler burada klavye askerliği yaparken onlar canlarını bu vatan için düşünmeden veriyor farkındamısınız. şu linki bir izleyin hala gözleriniz dolmuyorsa size ne diyeyim.http://www.haberler.com/sehit-haberinin-kameralar-esliginde-verilmesi-7698507-haberi/

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biraz saygınız olsun

Serhan
16 Eylül 2015 Çarşamba 15:41

Bu konuda bile siyaset yapıp; parti propagandası yapan zihniyete yazıklar olsun

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan söyleme

'murteza'ya
16 Eylül 2015 Çarşamba 14:58

Yakıp yıkıp sonra devrim diyen sizsiniz.. Çapulcu olan sizsiniz.. Evrim'e inanan sizsiniz.. Yeri geldiğinde Osmanlı ile dalga geçen sizsiniz.. Ak Parti Gençliğinde böyle birşey göremezsin. Bence önce dön kendine bak! Bundan sonra MHP ve HDP'ye oy yok!

2 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

şe

murtaza
16 Eylül 2015 Çarşamba 13:16

uyandık şehidim merak etme akp ye oy yok artık.

18 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla