visitor analyticsvisitor analytics

İMZALANMAZSA 1 HAFTA İÇİNDE ELEKTRİKLER KESİLECEK!!!

İMZALANMAZSA 1 HAFTA İÇİNDE ELEKTRİKLER KESİLECEK!!!
02 Mayıs 2014 Cuma 17:45

AKEDAŞ, son dönemde vatandaşlara elektrik perakende elektrik satış sözleşmesi imzalatmaya başladı. Ancak vatandaşın önüne sunulan sözleşmede herhangi bir zaman dilimi bulunmuyor.

 Isparta, Burdur ve Antalya’nın elektrik dağıtım işini alan AKEDAŞ, yeni bir uygulama başlattı. Abonelerine tek tek ulaşıp elektrik perakende elektrik satış sözleşmesi imzalatan AKEDAŞ, vatandaşı tedirgin etti.

BİZE İMZALATIN DEDİLER!

Evlere tek tek giden AKEDAŞ yetkilileri abonelerine sözleşmenin imzalanması gerektiğini söylüyor. Bazı vatandaşlar sözleşmeyi okumadan imzalıyor ancak çoğu vatandaş ise sözleşmeye göz attıktan sonra “Bu neyin sözleşmesi?” diye sorduklarında AKEDAŞ yetkilileri “Biz bilmiyoruz. Bize imzalatın dediler” cevabını aldıklarını söylediler.

TARİH YAZMIYOR İDDİASI

Öte yandan çoğu vatandaş kendilerine imzalatmak istenilen sözleşmede herhangi bir tarih bulunmadığını ileri sürdüler. Bundan dolayı sözleşmeleri imzalamayan vatandaşlar ise yeni sürprizle karşılaştı.

1 HAFTA İÇİNDE ELEKTRİKLERİ KESİLECEK

Sözleşmeyi imzalamayan vatandaşların evine AKEDAŞ tarafından tebligat yapıldı. Tebligatta sözleşmenin imzalanmadığı 1 hafta içinde bizzat başvuru yapıp imzalanmaması durumunda enerjilerinin kesileceği bildirildi.

FARKLI YORUMLAR OLUŞMAYA BAŞLADI

Diğer taraftan böyle bir manzarayla karşılaşan vatandaşlar AKEDAŞ’ın elektriği sadece kendilerinden kullanılması için böyle bir uygulamaya başladığını savunuyor. Çünkü elektrik kullanımı özelleştikten sonra serbest müşteri olan herkes farklı bir şirketten hizmet alabiliyor

AÇIKLAMA BEKLENİYOR

Bu arada imzalatılmak istenen sözleşme ve gelen tebligatlar sonrası endişeli bir şekilde beklediklerini ifade eden vatandaşlar AKEDAŞ yetkililerinden açıklama beklediklerini söylediler.

yorumcu rustem
02 Mayıs 2014 Cuma 21:29

imzalamayın mecbur deyılsınız alternatıf enerjıler var saatlerınızıde değiştırmeyın üzerınıze de almaya mecbur deyılsınız bir e bir enerjivar hemde %10 DAHA İNDİRIMLİ oradan ipragaz elektirığe gecebilirsinız

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

recep erbil
02 Mayıs 2014 Cuma 19:17

Ali dereli versene abone numarani

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

duman
02 Mayıs 2014 Cuma 15:46

ne alaka ya siz kimsinizde imza attırıyonuz 3 tl lik şuanki sözleme bedeli ise milltei kazıklamak mantığı ile 9 tl üzerinden imza attırıyolarmış yani şuanda 1kv elektiriği 3.tl ye kullanıyorsan sözleşmede 9 tl üzerinde kullancacaksın diye imza attıryolarmış yani düdükleyecekler halkı milleti hükümette çanak tuttu böle tefecilere fırsat veriyo adli merciler nerde valilik nerde neden arastırmıyolar tedası ne edidini ödeme tarihlerini bile millt maaş almadan ödeddiriyolarmaksustan maaş almadan ödeyemesin faiz binsin diye yetk,ililer bi zahmet halkınıza ve milltetinive sahip çıkın vekiller orda milleti temsil wetmiyomu bu sorunlara neden bakmıyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALİ DERELİ
02 Mayıs 2014 Cuma 15:18

benim borcum yokken kessinlerde göreyim mahkemelerde süründürmezsem

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ RIZA
02 Mayıs 2014 Cuma 14:59

BANKALAR BİR TARAFTAN ELEKTRİKÇİSİ DOĞAL GAZCISI, BİRTARAFTAN VATANDAŞIN BOĞAZINA GİDEN YARIM LOKMA EKMEĞE GÖZÜ DİKMİŞ, KENE GİBİ VATANDAŞA YAPIŞMAYA ÇALIŞIYORLAR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Misafir
02 Mayıs 2014 Cuma 12:26

Vali bey bu konu ile ilgilense konu daha hızlı çözülmezmi acaba!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla