visitor analyticsvisitor analytics

İMAR OPERASYONU

İMAR OPERASYONU
07 Kasım 2014 Cuma 10:23

İMAR OPERASYONU

ISPARTA Belediyesi İmar Müdürlüğü'nde değişiklikler başladı.Görevden alınmaların yaşanacağını İmar Müdürlüğü'nde operasyon başlatıldı.

Isparta Belediyesi İmar Müdürlüğü köklü bir değişikliğe gidiyor. Temizlik İşleri Müdürü Halil Güldüren'in Başkan Yardımcısı olmasının ardından gözler İmar Müdürlüğü'ne çevirildi. Uzun süredir gündemde olan veönemli değişikliklerin yaşanacağı İmar Müdürlüğü'nde görevden alınmaları ve atamaları Bomba 32 Haber Sitesi olarak yayınlayacağız. 

Yazık

Yusuf UYSAL
10 Kasım 2014 Pazartesi 08:29

operasyon dediginiz bumu imarda tek çalışan adamı yediniz digerlerini de yesenize sayın başkan imarda gonderilecek adamlar belli bı vatandaş olarak sogluyorum bunu yanlış yapıyorsun.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf Ziya Dediğimiz

Isparta vatandaşı
09 Kasım 2014 Pazar 14:02

herkesin dilinde bir söz Yusuf Ziya iyi başkan adam belediyecilik haricinde her kendi aile menfaatleri doğrultusunda yapıyor kimsede bunu Görmüyor herhalde gözümüze soksa anlamayacağız ne diyelim Yusuf Ziya kendine Müslüman bi başkan tabi ...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış

Mert TURAN
08 Kasım 2014 Cumartesi 18:31

Sayın başkanım yorum yapan arkadas dogru yazmıs A.KAYA ve Arif ASLANİN ticari ortaklıgı imarı biterecek gönülden mhpli biri olarak bir daha sana oy yok başkanım belediye de yanlıslar devam ediyor.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla