visitor analyticsvisitor analytics

İMAMLARA BASKI YAPILIYOR İDDİASI!

İMAMLARA BASKI YAPILIYOR İDDİASI!
04 Temmuz 2015 Cumartesi 13:22

Diyanet İşleri Başkanlığı’nın genelgesi doğrultusunda teravih namazı her 2 rekatta bir selam verilerek kılınıyor. Ancak bazı camilerde cemaatin bu şekilde kılmamak istediği yönünde imamlara baskı yaptığı iddia edildi. İl Müftüsü Galip Akın da neden 2’şer rekatta bir selam verilerek kılındığına açıklık getirdi.

DİYANET’İN GENELGESİ VAR

Isparta’da Ramazan ayının bayram havasında geçtiğini belirten Galip Akın, şunları söyledi: “Diyanet İşleri Başkanlığımız teravih namazlarını 2 yıldır 2’şer rekatta bir selam vererek, kılmayı ve kıldırmayı genelge olarak tüm Türkiye’ye olduğu gibi bizlere de bildirdi.

FARKLI MEZHEPDEKİLERİN 2 REKATTA

BİR SELAM VERMELERİ GEREKİYOR

Teravih namazı oruç tutan, tutmayan her kardeşimizin kılması gerekli olan bir namaz. Ayrıca Ramazanın bir sünneti. Hanefi mezhebinde 2rekatta bir selam vermek daha fazilettir. Ama Türkiye’de aramızda şafi,Hanbeli, maliki ve mülteci kardeşlerimiz var. Dünyanın her yerinden gelenlervar. Isparta’da bu kardeşlerimiz var. Bu kardeşlerimizin mezhepleri farklı olduğu için onların mezhebinde 2 rekatta bir selamla namaz kılmak ve kıldırmak şarttır.  4 ve 6 rekatta o kardeşlerimizin selam vererek namaz kılmaları onların mezhebinde caiz değildir.Dolayısıyla o kardeşlerimiz mahsun oluyorlar. Bize teravih namazı olmayacak mıdiyorlar. Halbuki bizde de 2 rekatta bir selam vererek teravih namazı kılmak efdal olduğu için Diyanet İşleri Başkanlığı tüm Türkiye’de bu uygulamaya geçti.

ISPARTA HALKI İMAMLARI SIKIŞTIRMASINLAR

Değerli Isparta halkı imam kardeşlerimizi bu konuda sıkıştırmasınlar. En güzel faziletli sevap budur. 2 rekatta bir selam veriyoruz.Bunun dakikasına bakmasınlar çünkü biz Allah’ın huzurundayız. Allah’ın huzurunda dakika aranmaz. Aranırsa da 2-3 dakika fark etmez. Azınlık çoğunluğamı uysun denebilir. Bizim mezhebimizde de 2 rekatta bir selam vererek namaz kılmak efdaldir. Bütün fıkıh kitaplarımız bunu böyle söyler.”

imamlık yapsınlar

sadece
05 Temmuz 2015 Pazar 17:31

2014 Ağustos cumhurbaşkanlığı seçiminde bir parti adına boynunda müşait kartı ve de büyük bir caminin imamı(657 s dmk resmi memur)faaliyetteydi.Kendisini uyardım,utandı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dindne çıktım

Masum vatandaş
05 Temmuz 2015 Pazar 15:46

İmamların böyle olduklarını anca 20li yaşlarımdan sonra nladım, şimdi ateistim.Kuranı incili tevratı zeburu okudum.Atık vicdanım rahat, insnaları kandırarak biryerler varamayacaksınız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iş için

misafir
05 Temmuz 2015 Pazar 11:14

sizin için hava hoş teraviden 11 :15 çıkacak 12 yatacak 3 kalkacak 4 yatacak 6:30 iş için kalkacak işe gidecek.anladızmı insanlar niçin acele ediyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
04 Temmuz 2015 Cumartesi 19:35

din dışı konuyu dini kılıflara uydurmaktan başka görevi olmayan zatlar bu baskı değil bekleyin görün sizi gidi katolik müslümanlar

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müftü hoca

Ali Bilir
04 Temmuz 2015 Cumartesi 17:38

Hoca bi devlet memuru mu esnaf mı, halk otobüsü şoför mu olduğu belli olmayan devlet memuru imamların durumu ne olacak. 657 de ek iş yapmak yasak ama bunlar ek iş yapıyorlar bu durum iş arayan iş bulamayan insanların kul hakkına girmiyor mu ? Bir de bu soruyu cevaplarmisiniz

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hurafe

ısparta lı
04 Temmuz 2015 Cumartesi 13:45

Siz İl müftüsü olarak Gerçek İslam dan bahsetmiyorsunuz.Geçmişden gelen hurafe ve ezberleri yapıyor ve anlatıyorsunuz.Toplum cahil olursa sizde istediğiniz şekilde konuşuyorsunuz ve her söylemlerininizin Din adına doğru sanıyorsunuz. Teravi namazı diye namaz yoktur.Ayrıca sünnet falan değildir.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla