visitor analyticsvisitor analytics

İLKER BEYLE, İLKELİ YÖNETİM…!

İLKER BEYLE, İLKELİ YÖNETİM…!
18 Mayıs 2015 Pazartesi 10:41

AK Parti eski Belediye Meclisi Üyesi ve AK Parti Demokrasi Hakem Kurulu Başkanı İsmail TANIŞMAN, SDÜ Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. İlker Çarıkçı'yı kaleme aldı.

İŞTE O YAZI

Üniversitemizdeki rektörlük seçiminde uzun yıllar tutarlı ve istikrarlı çalışmasının sonucunda yarıştan birinci olarak çıkan, YÖK’ün değerlendirmesindede yine birinci olmayı başaran İlker ÇARIKÇI hocamız, Cumhurbaşkanımızın da onaylamasıyla, yeni rektörümüz oldu.

Geçen Salı akşamı bir arkadaş toplantısında idim.Arkadaşlarımdan birisi Burdur MAKÜ’ye İlker hocamız ile beraber atanan, eski ITSO Genel Sekreterimiz Prof. Dr. Adem KORKMAZ hocamızın kuzeniymiş. Salı akşamı henüz atamalar yapılmamıştı. Arkadaşımıza “Adem hocamızı bir arayıver,ne var ne yok, sor bakalım” dedik. O da hemen heyecanla aradı. İlker Hocamla aynı kültürün ve aynı bahçenin yetiştirdiği akademisyenler olan Adem hocamız da arayan arkadaşımıza seçim sonucuyla ilgili çok güzel bir cevap vermişti.“Atama henüz yapılmadı. Bekliyoruz. Atanamazsak, birkaç gün daha uykusuz kalacağız.Ancak atanırsak hizmet etme sevdamız adına hepten uykusuz kalacağız”demişti.  Bir insanın başlayacağı yeni görevi öncesi bu türden engin hislerle dolu olması bizi derinden etkiledi,duygulandırdı.  Bizler de "gönlü bu güzel hislerle dolu olan böyle arkadaşlarımıza Allah görev imkânı versin,hizmet şansı versin" diye dua ettik, niyazda bulunduk.

Atamalar belirlenmeden 5-6 gün önce yaptığımız sohbetimizde yapmayı düşündüğü çalışmaları içtiğimiz çayların sıcaklığında ifade ederken İlker Hoca, SDÜ'deki paralel hareketlilik, yönetimdeki zafiyet, üniversitenin şehirden kopukluğu ve öğretim üyeleri arasında sosyal barışın sağlanması gibi sıkıntılar üzerinde duracağını ve acil çözümler getirmeye çalışacağını dile getirmişti.

Öğretim üyelerinin çoğunluğun oylarını alarak seçilen İlker Hocam, bu şehrin çocuğu. Kültürlü ve inançlı bir aile yapısından geliyor.Şehrin ve üniversitenin sorunlarını yaşayarak öğrenmiş. Pek çok kuruluşta danışman olarak görev yapmış. YÖK’ün İtalya/Bologna Üniversitesi uzmanlığını yapmış. Yeteri kadar birikim, donanım ve tecrübeyle bu makamı en iyi şekilde temsil edecek bir hocamız. İnşallah hocam, bu şehre ve üniversiteye değer katma anlamında iyi bir örnek ve rol model olacak.

Evet İlker hocamızın görevi, her rektörümüz gibi hem kutsal,hem dezor olacak. Zira zora talip olanlar ve başaranlar hem “Hak”nezdinde, hemde “halk” nezdinde hep baş tacı edilmiştir. Tarihimiz, hassaten yakın tarihimiz bu örneklerle doludur. Despot tek parti zihniyetinden sonra iktidar olup gönüllere su serpen rahmetli MENDERES böyledir. Bu ülkenin dokunulamayacak bir çok tabusunu yıkıp, kabuğunu kırarak makas değiştirmesini sağlayan rahmetli ÖZAL böyledir. 2002 yılında hükümet olarak, bu ülkenin hayaline gelemeyecek çalışmalarına imza atan ve kurduğu parti ile dünya siyasetine ezber bozduran büyük ustamız TAYYİP bey de böyledir. Hepsi gönüllere taht kurmuşlar, başlara taç olmuşlardır. İşini güzel yapıp herkes için adaletli olmak her idarecininşiarı olmalıdır. SDÜ ve bu şehir ve bu ülke bu anlayışla yönetilmeyi fazlasıyla hak etmektedir.

İlker hocamız görmek isteyenlere; bir işi başarmak için,hiçbir grup ve yapının gölgesinde kalmadan, sabırla ve azimle uzun soluklu çalışmayla ve diğer rakip aktörlerin kişilikleri ile uğraşmaksızın yapılan yanlışlıkları dile getirerek de mücadele edilebileceğini gösterdi. İlker hocam,bu sorunlar için çözüm önerilerini anlatmış, çalışanın mutlaka kazanacağı inancıyla, birebir tüm öğretim üyelerini istisnasız ziyaret ederek yola çıkmış ve sonunda da başarmıştır.

 

Evet, İlker Hocamız göreve talip olma iradesini ortayakoymuş ve SDÜ’deki yönetimin başına geçmiştir. Biz inanıyoruz ki, kendisindeyeterince tecrübe, birikim ve azim var. Niyeti güzel olanın, akibeti de güzel olacaktır inşallah. Allah mahcupetmesin. Vira Bismillah…!

 

SDÜ

Halim
19 Mayıs 2015 Salı 20:36

Şu Isparta ve siyasetçiler rahat bıraksa SDÜ işini yapacakta herkes bir beklenti içerisinde girdiği için yalaka yalaka üzerine katlanıyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FARK VAR!!!!!!

vatandas
19 Mayıs 2015 Salı 13:56

BIR GIT AVRUPADAKI ÜNÜVERSITELERE VE YAPTIKLARI ISLERE BAK; BIRDE TÜRKIYEYE NEYLE GÜNDEMDELER YAZIK! ÖRNEGIN ALMANYANIN MADEN OCAKLARINA BAK BIRDE TÜRKIYENIN ! ARADAKI FARK ISTE BILIM ADAMLARININ FARKI! VE DAHA NICE ALANLARDA UCAK VB.! AVRUPA BU KONUDA MILLIYETCILIK, IRKCILIK, PARTIZANLIK YAPMIYOR; BÜTÜN DÜNYADAKI BASARISINI ISPATLAMIS BILIM ADAMLARIYLA CALISIYOR! ÖRNEGIN EN COK ALMAN, AZERI, RUS, HIND, TÜRK, VB. BILIMADAMLARIYLA CIGIR ACIYOR! VE BU BILIMADAMLARINI GÜVENLIGI SAGLANIYOR GIZLILIK!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tıptaki Paraleller Neden İlkeri Destekledi?

Pazarlık şartları ne idi?
19 Mayıs 2015 Salı 13:49

Strateji gereği Tıptan 60 paralel ilkeri desteklemiş. Sağlam bilgi, kaynağı yalan söylemez. Anlaşmayı ve irtibatı kim sağladı dersiniz? Evet yanılmadınız fareli köyün kavalcısı E.U sağlamış.....

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fazla Üfürme Patlar

Benim Köylüm
19 Mayıs 2015 Salı 13:16

Hop dedik kardeş. Benzetmeler abartılı. Hele bir icraatını görelim Ispartanın çocuklarının. Ondan sonra kime ve neye benzetirsen benzet.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah ilker hocama ve adem hocama güç kuvvet versin

Fatih mehmet
19 Mayıs 2015 Salı 09:18

İki hocamın işi gerçekten zor şuna inanıyorum ki iki hocam öyle hizmetler verecekler ki Batı Akdeniz buna şahit olacak.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hedef değil, yolculuk önemlidir

Oldun bakalım ne olacak
19 Mayıs 2015 Salı 01:24

Herkes kendi cehennemine kendi sırtında odun taşır. Her türlü yola başvurarak başardın bakalım. Sonuç değil yolculuk önemlidir, bu yolculukta herkes senin ne olduğunu gördü. Biz seferden sorumluyuz, zaferden değil. Bu unutuldu... ve her türlü pis enstrüman kullanıldı sonuca ulaşmak için.....

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanki hoca ya dedi

tttttt
18 Mayıs 2015 Pazartesi 23:55

Tüpcü abi sen sdü ile ilgili yazı yazma bari sen yazdıkça bu yorum canavarlari kızıyor birde hocaya yükleniyorlar sanki senin yazdıgın yazinin hoca ile bir ilgisi varmış gibi zarar veriyorsun herkeze

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaktıkları ateşte yanacaklar

Bakleyip Göreceğiz.
18 Mayıs 2015 Pazartesi 23:50

Bu ekibin tutuşturduğu ateş gün gelecek kendilerini yakacak. Hedefe ulaşmak için herşeyi mübah gördüler. Her gün düzenli 10 koldan iftiara ve hakeret yağdırdılar. Bu açtıkları kötü yolda kendileri boğulacaklar. Etme bulma dünyası. Bekleyelim Mevlam neyler...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa

Vefa
18 Mayıs 2015 Pazartesi 23:24

Merhum necmeddin Erbakan' gönüllerde taht kurmadımı. Erbakan'ı es geçmekle demek istedi.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kem alat ile kemalat olmaz

İlkeli yönetimmiş...
18 Mayıs 2015 Pazartesi 21:24

O koltuğa oturmak için tetikçilerinin iftira atmadığı adam kalmadı. Bu kadar vebal onun bu ve öteki dünyasını bitirmek için yeterli zaten.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir Dost

Idari personel
18 Mayıs 2015 Pazartesi 21:01

İlker hocam idari personel arasındaki huzursuzluğu bitirmek için Aziz Bayrak ile Zümrüye Irlayıcı yı Üniversite'den uzaklaştırman gerekir. Değilse idari personel arasındaki huzursuzluk her geçen gün büyüyerek artar.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

öneri

Bojuware 201
18 Mayıs 2015 Pazartesi 20:35

Yorum yazarken hayatıda basküle çıkmamış çıksa diğer insanlardan 2kğ eksik gelicek akil noksanı bali olmayanlar S.Demireli tanımadan övme yerme. Menderes özal RTE alkışlıyan hayatında hiç bir hain hırsıza sövme bunları severken. Mümkün olmasada 2 kere düşünmeye çaba et ondan sonra yaz. Ben anlamadım dedinse ahırına geri dön.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MASON DEMİREL!

biri
18 Mayıs 2015 Pazartesi 20:07

Isparta'yı süleyman demirel mi yarattı hayırdır? Neden herşeyi demirele bağlıyorsunuz.. O zat'ı seven Müslüman değildir, olamaz! Şimdi zaman Recep Tayyip Erdoğan önderliğinde Ahmet Davutoğlu zamanı !

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa

Vefa
18 Mayıs 2015 Pazartesi 19:27

Merhum necmeddin Erbakan' gönüllerde taht kurmadımı. Erbakan'ı es geçmekle demek istedi.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa

Vefa
18 Mayıs 2015 Pazartesi 19:27

Merhum necmeddin Erbakan' gönüllerde taht kurmadımı. Erbakan'ı es geçmekle demek istedi.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3. NE OLA

ISPARTAM
18 Mayıs 2015 Pazartesi 18:25

BİRİ ASILDI DİĞERİ ZEHİRLENDİ BU DA KİBİRDEN VE BENMERKEZCİLİKTEN AKLINI KAYBEDECEK BAKIN GÖRÜN ÜLKEMİZİN İLK CEZAİ EHLİYETİ OLMAYAN BİR LİDERİ OLACAK YAKIN ZAMANDA

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu ne lahana bu ne turşu

Hikmet
18 Mayıs 2015 Pazartesi 15:13

Benim anlamadığım daha öncesinde üniversite siyasete karışamaz diyorlardı. Hatta rektör bir siyasetçi ile bir araya geldiğinde veryansın ediyorlardı. Abi rektörlük seçimlerinde milletvekilleri başta olmak üzere tüpçüsüne kadar herkes SDÜ ye karıştı. Hatta SDÜ içinde cirit atıyorlar. Bu ne lahana bu ne turşu.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU TÜPÇÜ AKP Yİ BİTİRECEK

MAHMUT AKSU
18 Mayıs 2015 Pazartesi 13:00

Isparta nın havasını soluyup, ekmeğini yiyip nankörlük etmek bu tüpçüye has bir özellik olsa gerek. Değerli ısparta halkı hiç bir Başbabanımıza ve Cumhurbaşkanımıza haksızlık etmez. hepsinin gücü nispetinde memleketimize faydası olmuş değerli insanlardır. Benim anladığım 2002 nin akp si böyle tüpçü ziyniyetinde değildi. yetimin garibin akp sine ne olduda bütün dağları biz yarattık biz olmasak siz yoksunuz havasına girdiler. bu tüpçü büyük ihtimalle dükkanında fazla kalıyor gaz dan etkileniyor.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun..

Ahmet Verdel
18 Mayıs 2015 Pazartesi 12:55

Bu nankörlük ne böyle...Demirel'i nereye koydun..

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞU KAFAYI Bİ DEGİŞTİRİN

fahri32
18 Mayıs 2015 Pazartesi 12:41

SDÜ DİYE YORUM YAZAN ARKADAŞ O ZAMAN SÜLEYMAN DEMİREL REKTÖR ŞEVKET DEMİRELDE REKTÖR YARDIMCISI OLSUN NE DERSİN...

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereden mezun

ısparta
18 Mayıs 2015 Pazartesi 12:29

arkadaşlar merak ettiğim bir konu var rektörü kaleme alan bu zat hangi üniversite mezunu acaba????

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
18 Mayıs 2015 Pazartesi 11:59

Ne Yalaka Adamlarsınız Be. Prof Unvanından utan.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
18 Mayıs 2015 Pazartesi 11:24

SDÜ DEMEK SÜLEYMAN DEMİREL DEMEKTİR. SAYDIĞIN İSİMLERİN SDÜ İLE İLGİLİ ALAKASI VE KAYGISI YOKTUR. HATTA GÖNÜL BAĞI BİLE YOKTUR.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla