visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 05:47

İLK TEPKİ YALÇIN'DAN GELDİ

İLK TEPKİ YALÇIN'DAN GELDİ
02 Haziran 2016 Perşembe 00:09

Karayolları 13. Bölge Müdürü Şenol Altıok’un Isparta’nın kurumundan hak ettiği yatırımları alamadığı yönündeki açıklamalarına ilk tepki MHP İl Başkanı İsa Yalçın’dan geldi.

Karayolları 13. Bölge Müdürü Şenol Altıok’un Isparta’nın kurumundan hak ettiği yatırımları alamadığı yönündeki açıklamalarına ilk tepki MHP İl Başkanı İsa Yalçın’dan geldi. Karayolları Bölge Müdürü’nün açıklamalarını AK Parti’nin yetkili organlarının dikkate alması gerektiğini söyleyen Yalçın, “Zaten biz Isparta’nın karayollarından yatırım alamadığını biliyorduk” dedi.

bir vatandaş olarak İsa yalçın'ın yüzünü bile görmek istemiyorum

HASAN
02 Haziran 2016 Perşembe 19:43

Ben bir vatandaşım, bu kadar donuk ve sevimsiz siyasi davranışları, siyasi söylemleri, tarzı olan bir siyasetçi ıspartaya yakışmıyor.partisindede sevilmiyor sanırım tabandan tavana insanlar bunu söylüyor. bir vatandaş olarak basında görünce irite oluyorum. kendisi kusura bakmasın ama bu böyle, ıspartaya partisine bir değer sağlayamayan insanları böyle basına çıkartmamalı diye düşünüyorum. kendisine de naçizane tavsiyem istifa ederek en büyük hizmeti yapabilirsin güzel ıspartamıza,

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sengetli

kocakurt
02 Haziran 2016 Perşembe 09:45

BİR KİŞİ SÖYLESİNYA BİR TANE ESER GÖSTERİN.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

salim

sağ
02 Haziran 2016 Perşembe 08:26

sen onu bunu bırakta parti elden gidiyor.sen onu düşün.isa bey.....paralel fetö partiyi darma duman etmiş.sizin uğraştığınız konulara bak.demekki bundan dolayı yavru muhalefet olmaya devam ediyorsunuz.sonuçta TBMM sin de 4. partisiniz.yaa hdp nin bile gerisindesiniz.siz bunları düşünün isa beyyyyy....

40 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

...
02 Haziran 2016 Perşembe 08:22

isa yalçın beyin Isparta için ne yaptığını ben şahsen bilmiyorum.ama çok iyi yerlerden ve çok iyi mevkilerden süper inşaatlar yaptığını iyi biliyoruz. çok tebrikler.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bülent hoca ya

soruyorum.
02 Haziran 2016 Perşembe 08:14

isa yalçın Isparta için ne yapmışki.daha kendi partisinden belediye başkanına sözü geçmiyor.neyden bahsediyorsun yaa.bunu herkez biliyor.

30 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla