visitor analyticsvisitor analytics

İLK GÜNDEN KRİZ ÇIKTI....

İLK GÜNDEN KRİZ ÇIKTI....
18 Kasım 2015 Çarşamba 23:27

Ak Partinin pazar günkü teşkilat kahvaltısında İl Başkanı Osman Zabun ile Milletvekili Sait Yüce arasında soğuk rüzgarlar estiren diyaloğ yaşandığı öğrenildi.

Teşkilat mensupları parti yöneticileri ve belediye başkanlarıyla meclis üyelerinin önünde Milletvekili Sait Yüce bilinmeyen bir sebepten dolayı İl Başkanı Osman Zabun'a sert tepki gösterdi. Milletvekilinin bu tutumu partililer arasında hayretle karşılandı.

Nursuzlar

Murat
20 Kasım 2015 Cuma 00:39

İkisinin yüzünde de nurdan eser yok

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zabun Gitmeli
Spartalı
19 Kasım 2015 Perşembe 20:47

Isparta da Zabun a Hayır.Gitme vakti geldi.Haydı Ak Parti Delegeleri Değiştirelim bu durumu,Zabun Gitmeli

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOĞRU

MEHMET YAŞAR
19 Kasım 2015 Perşembe 13:10

Zabun un acil değişmesi lazım.Isparta AK Partiye layık değil

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ABİ KAFAMA TAKILDI, SİZİNDE TAKILMIYORMU?

Yalvaçlı Çoban Hasan
19 Kasım 2015 Perşembe 00:26

AKP hükümet ve Özel mahkemeleri PKK-KCK+İŞİD-DHKPC vs. terör örgütlerinin üyelerinin, destekçilerinin mallarına, şirketlerine hiç el koydumu, kayyim atadımı?Aga bunlar tescilli terör örgütü değilmi? AKP'nin bunlarla bilmediğimiz bir dostluğu mu var? Hiç İŞİD üyesi tutuklu var mı? BU İŞTE BİR BİT YENİĞİ YOK MU? Gülencilerin okullarını basanlar bunlara niye dokunmuyor? İrancılara niye hiç ses çıkarılmıyor? Millet olarak çokmu geri zekalıyız?

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla