visitor analyticsvisitor analytics

İLK DEFA KONUŞTU...

İLK DEFA KONUŞTU...
29 Mayıs 2014 Perşembe 01:13

Milletvekili Özel: Yerel seçimlerde sandık kurullarında cemaat etkili oldu.

Kanal 32 ekranlarında yayınlanan Birebir programının konuğu olan AK Parti Isparta Milletvekili Recep Özel, 30 Mart yerel seçimlerine ilişkin çarpıcı bir iddiada bulundu. Sandık kurullarında yaşanan tartışmalardan Gülen cemaatini sorumlu tutan Milletvekili Özel, “Merkez ilçe seçim tutanaklarının tümünde silinmeler ve yanlış yazımlar var” dedi.

gercek ıspartalı
29 Mayıs 2014 Perşembe 12:25

recep size seçimden önce söylemiştim şu mhp nin döküntülerini toplamayın diye.sonu böyle olaçagı dünden belliydi.yalanla pirinç ayoklanmaz..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

+32
28 Mayıs 2014 Çarşamba 13:26

BENDE SANDIKTA GÖREVLİYDİM. HİZMET HAREKETİNDEN KİMSEYİ GÖRMEDİM.AKSİNE O KADAR GÜZEL SEÇİM OLDUKİ HAK EDEN HAK ETTİĞİNİ GÖRDÜ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dur bir gülen olur
28 Mayıs 2014 Çarşamba 13:24

basarısızlığa durex bulma yöntemi...peh! yukardakıler de bunu yuttular zaten. her ne kadar' f' tipici arkadasları sevmesemde ;iyiki varsınız...zaten basuru patlayan doktora gitmiyor:)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sülün
28 Mayıs 2014 Çarşamba 12:49

tekrar GÜNAYDIN recebim.şurda ne kaldı yerel seçimlere çalışın biraz bakalım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

altan özden
28 Mayıs 2014 Çarşamba 11:38

hahaha bahaneye bak yenilen pehlivan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mübarek İnsan
28 Mayıs 2014 Çarşamba 09:38

sayın vekilim haklı olabilirsiniz ancak sizin adamların hiç mi hatası yok. Ak partinin gölgesinde yaşayan insanlar nerede idi. Sendikalarınız nerede idi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla