visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:09

İLK DAKİKADAN İTİBAREN MEYDANLARDAN HİÇ AYRILMADI

İLK DAKİKADAN İTİBAREN MEYDANLARDAN HİÇ AYRILMADI
08 Ağustos 2016 Pazartesi 14:48

İLK DAKİKADAN İTİBAREN MEYDANLARDAN HİÇ AYRILMADI

15 Temmuz darbe girişiminin ilk dakikalarından itibaren meydana inerek darbeye karşı çıkan IYAŞ Yönetim Kurulu Başkanı İş Adamı Bahattin Şenol, tüm imkanlarını seferber etti.

Darbe girişiminin ilk anlarında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın sokaklara çıkın çağrısının ardından İş adamı Bahattin Şenol,kaymakkapı meydanında bulunan Büyük Isparta Oteli’ndeki dev ekranlı panoya “Eğirdir yoluna çıkın, orada buluşuyoruz”, Cumhurbaşkanının resmini koyarak altına “DikDur Eğilme, Bu Millet Seninle”, “SENİNLEYİZ REİS”, “Milletçe Seninleyiz, Vatanİçin Ölürüz”, “Hakimiyet Kayıtsız Şartsız Milletindir”, “Seninleyiz Uzun Adam”,“Kazanan Demokrasi Olmuştur” paylaşarak darbe tepkilerine en büyük desteğini gösterdi.

Şenol, daha sonra ise tüm Türkiye’de olduğu gibi Isparta’dada düzenlenen demokrasi nöbetlerine her gün katılarak vatandaşlarla birlikte sabahlara kadar nöbet tuttu. Bu sırada nöbet alanına su ve çeşitli gıda ürünleri getirerek nöbet tutanlara ikramda bulundu.

Şenol yaptığı açıklamada ise; “Isparta hainlerin ilk saldırı haberlerinden itibaren meydanlara inip, milli iradeye ve Reis-İ Cumhuruma sahip çıkmıştır. Meydanlardayız, demokrasi nöbetlerimiz devam ediyor. Dualarla, Şiirlerle,Coşkuyla Yüreklerimiz Dopdolu. Her gece Isparta’da milli iradeye sahip çıkma nöbetindeyiz. Milletimiz meydanları dolduruyor. Devletine sahip çıkıyor. Gül yüzlü güzel insanların yurdu güzel Ispartam güzel Türkiyem. Biz bu ülke için ölürüz. Meydanlardayız.Milli İradenin hakim olduğu Bir TÜRKİYE için Nöbetteyiz” dedi.

İş Adamı Bahattin Şenol, dün ise Yenikapı mitingine katıldı.

makaracılar

dalgacı
09 Ağustos 2016 Salı 16:17

yorumculardan birisi il başkanı birisi belediye başkanı olsun demiş, siz dalga geçtiğinizi mi zannediyorsunuz yoksa ıspartalıyı çok mu salak zannediyorsunuz?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx

Melaike
09 Ağustos 2016 Salı 12:21

Yeter artik parlatmayin bu adamlari.meydanda ne kahramanlar vardi.evinden borek yapip getiren 've vatandasa dagitan hatice teyzeyi bulun.milletin parasiyla reklam yapanlari degil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

il bşk

abdullah
09 Ağustos 2016 Salı 12:00

bahattin şenol il başkanı olacak adam.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Değişim zamanı

Nazlıcan
09 Ağustos 2016 Salı 02:35

Baharddin Şenol beşediye başkanı olmalı

1 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

ali niyazi gül
08 Ağustos 2016 Pazartesi 18:53

helal olsun bahattin beye..kendisini tanımam ,hiç görmedim ama şu ıspartaya belkide belediye baskanından daha fazla yararı olduğunu düşünüyorum.atıl durumdaki ısparta otelini alıp restore edip harika sekilde ıspartaya kazandırması fevkalade bir işdir.ısparta burdur bölgesinin en buyuk avmsini açtı..allah işallah kendisini belediye başkanı olarak da ıspartamızın başında gösterir.amin

6 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

yemezler

adem
08 Ağustos 2016 Pazartesi 18:21

meydan meydan gezip selfi çekenlere dikkat eski dilek li vekilde böyle yapıyor tam bir takiyye bunlar böyle pensilvanya taktiği orkide yağlarının sahibide öyle yapmıştı şimdi gözaltında ıspartada birileri bunları koruyor özel hastaneye ve bunlara ne zaman sıra gelecek.

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu nasıl müslümanlık?Bunun peşinden gidenler düşünemiyorlar mı?

lanet olsun fetoya ve fetocu beyinsizlere.
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:33

feto , 77yaşına girmiş ancak hiç evlenmemiş ve imkanı olduğu halde hacca veya umreye hiç gitmemiş,bu nasıl müslümanlık?buna rağmen peşindengiden pek çok kişi bunun müridi olmuş,pek çoğuda bu fetonun militanı olmuş.Terorıst Fetonun peşinden gidenler demek ki beyinsiz insanlar.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla