visitor analyticsvisitor analytics

İLGİNÇ SEÇİM AFİŞİ

İLGİNÇ SEÇİM AFİŞİ
19 Mayıs 2015 Salı 13:12

DSP Isparta birinci sıra Milletvekili Adayı Mustafa Nihat Önal, ilginç bir afişle dikkatleri üzerine çekti.

Demokratik Sol Parti Isparta Milletvekili Adayı Mustafa Nihat Önal, elinde rakı kadehi ile çektirdiği fotoğrafı seçim afişi ve kartvizitlerinde kullanınca dikkatleri üzerine çekti.

Önal, “Cumhuriyet değerlerimiz yok ediliyor. Artık bizim tek sığınağımız Mustafa Kemal Atatürk’ün ilke ve devrimleridir. Atatürk’ün ve değerli silah arkadaşlarının itibarsızlaştırılmaya çalışıldığı bir dönemdeyiz”dedi.

DSP Milletvekili adayı Mustafa Nihat Önal,“Atatürk ve İnönü’yü kastederek iki ayyaş diyenlere İyi bilsinler ki; Bu ülkede Mustafa Kemaller Bitmez. Bunu anlamadıysa bir kez daha tekrar edelim; Bu ülkede ayyaşlar bitmez” ifadelerini kullandı.

zamazıngo

seda erol
06 Haziran 2015 Cumartesi 19:44

bu nasıl bı anlayıs bu nasıl bı secım afısı ya trajıkomık hava vermeye calısmıs yada felsefesı boyle .. o halde partının ısmını alemcıler partısı olarak degıstırsen daha cok dıkkat cekersın.CUMHURIYET KAFASI BU DEGIL:!!!!!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KRAL ADAMDIR

murat kaşe
20 Mayıs 2015 Çarşamba 16:53

bu adamı orta okuldan beri tanırım babayiğit bir sahsiyet VE kral adamdır helal sana hocam senin arkandayız sonuna kadar..

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAYI SÜPERSİN

GENÇ SENİRKENTLİ
20 Mayıs 2015 Çarşamba 08:49

RESMEN İÇTEN DAVRANMIŞSIN ELİNDE KURANI KERİMLE OY TOPLAMAYA ÇALIŞAN SAHTE DİNCİLERDEN DAHA BABAYİĞİTSİN !!!

9 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

baladızlı hoca

gönen
20 Mayıs 2015 Çarşamba 00:37

bu şahsiyeti orta okul yıllarından tanırım. o kadeh elinden hiç düşmedi. diğer elindede sopası vardı

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizin gibiler yüzünden

Mutlu
19 Mayıs 2015 Salı 23:53

Sizin gibiler yüzünden millet cumhuriyeti yanlış anlıyor. Rakı dan cumhuriyet değeri mi olur. Ne saçma bir adamsın sen

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GAZİNO

zühtü
19 Mayıs 2015 Salı 21:39

BU ,GAZİNO AÇILIŞ REKLAMI MI YOKSA

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

paşa

solcu
19 Mayıs 2015 Salı 17:09

ELİNE KURAN ALIPTA İÇİNDEKİLERE UYMAMAKTANSA, RAKI BARDAĞI ALMAK DAHA İYİDİR

13 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir mhp li olarak seni uyarıyorum

mehmet
19 Mayıs 2015 Salı 14:36

başbuğ atatürk akp ye karşı senin sığınacağın liman değildir reisi masana meze yapma aklını alır milliyetçiler

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

alevi?

alevi ?
19 Mayıs 2015 Salı 13:49

Alevilik Hz Ali2yi sevmektir. Örnek almaktır. Rakı kadehinin neresi Alevilik anlamadım. Bu adam kendine bile oy vermeyecek kadar güven vermiyor. Ama bu elindeki kadehten daha tehlikeli ve acayip görünmeyen bir olay daha var. Yüce Kitabımızı elinde sallamak daha vahim. ki içinde yazan günahları işlemiş birisinin elinde oyuncak olmamalı.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜLKENIN BAZI DEGERLERINI CIKARLARINIZA ALET ETMEKTEN VAZGECIN!

vatandas
19 Mayıs 2015 Salı 13:37

BIR TARAF DINI SIYASETE ALET EDIYOR SIZ ATATÜRKÜ CIKARLARINIZA ALET EDIYORSUNUZ! ATATÜRK DEYINCE AKLINA TEK GELEN SEY BUYSA YAZIK! EN BÜYÜK HAKSIZLIGI SIZ YAPIYORSUNUZ!

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ATATÜRK SENE GÖRSE ......

AK PARTİLİ
19 Mayıs 2015 Salı 13:33

Ulen be adam. Rahmetli Atatürk seni görse yüzüne tükürürdü. Senin gibiler Atatürk dinsiz, içkici gösteriyor. Birşeyler daha diyeceğim ama habersitesine zarar gelir diye korkuyorum.

22 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla