visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 19:34

İLÇE HALKINDAN VALİ GÜNAYDINA VE İL ÖZEL İDAREYE TEŞEKKÜR

İLÇE HALKINDAN VALİ GÜNAYDINA VE İL  ÖZEL İDAREYE TEŞEKKÜR
05 Ocak 2017 Perşembe 10:24

İLÇE HALKINDAN VALİ GÜNAYDINA VE İL ÖZEL İDAREYE TEŞEKKÜR

Yoğun kar yağışı nedeniyle kapanan Aksu - Yenişarbademli arasındaki yol İl Özel İdaresi'nin çalışmaları sonucu yeniden açıldı. Kapalı olan yol sebebiyle vatandaşlar Yenişarbademli-Şarkikaraağaç yolundan ulaşım sağlıyorlardı. Isparta Valisi Şehmus Günaydın'ın talimatı doğrultusunda harekete geçen il özel idaresi ekipleri gece gündüz demeden zoru başardı ve yolu ulaşıma açtılar. İlçe sakinleri de yolun açılmasından dolayı Vali Günaydın ile İl özel idaresi ekiplerine teşekkür ettiler.

 

laf salatsı

laf salatsı
05 Ocak 2017 Perşembe 18:47

bırakın calışmayı eğirdir sütculer agılkoyy akdoğan yılanlı yolları hiç acılmadı hastalar vardıı onları vatanda yoluyla cıkartıldı

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMASI GEREKEN!

vatandas
05 Ocak 2017 Perşembe 13:08

CALISMAK? DÜRÜSTLÜK? OLMASI GEREKEN ERDEMLER DEGILMIKI ZATEN, NORMALI BU DEGILMI? ZATEN VERILMESI GEREKEN HIZMETLER ICIN NICIN TESEKKÜR EDIYORUZ! GELISMIS ÜLKELERDE KAR YAGISI DEVAM ETTIGI MÜDDETCE SABAHA KADAR AKSAMA KADAR DEVLET KARLA MÜCADELE EDER, YOLLARI ACAR VE TUZLAMA CALISMASI YAPAR! HALKTA KAPILARININ ÖNÜNÜ DURMADAN KÜRÜR VE TUZLAR! MEHMET AKIF 80 SENE ÖNCE YAZMIS BUNU BERLIN HATIRALARINDA!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla