visitor analyticsvisitor analytics

İL ÖZEL İDAREDE HAFTA SONU MESAİSİ

İL ÖZEL İDAREDE HAFTA SONU MESAİSİ
15 Ocak 2017 Pazar 23:19

İL ÖZEL İDAREDE HAFTA SONU MESAİSİ

Isparta’da yoğun kar yağışının  ardından İl Özel idare ekipleri harekete geçti 7/24 çalışan  İl Özel idare karla mücadele ekipleri   Olumsuz hava şartları sunucu kapanan Yenişarbademli-Aksu yolu çalışmalar neticesinde tekrar ulaşıma açıldı. Özellikle Belbaşı civarında olumsuz hava şartları devam ettiğinden zincirsiz yola çıkılmaması  için vatandaşları uyarılarda bulundular  Çalışmalardan menmun kalan Yenişerbademli vatdandaşlar   Isparta Valisi Şehmus Günaydın'a, Isparta milletvekili ve TBMM Plan ve Bütçe Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç'e, İl özel  idare ekiplerine ve Emeği geçen herkese teşekkür ettiler







Yapacak tabi

biz
17 Ocak 2017 Salı 11:24

Yapacak tabiki çünkü görevi insanın yaptığı methedilmemeli ekstra cebinden çıkarıp birine verirse o övülür aksi takdirde devlet idarelerinin yaptığı niye abartılıyor ki?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karla mücadele

ferhat bayındır
16 Ocak 2017 Pazartesi 16:25

Ses var görüntü yok karla mücadele yapılıyor gibi iş makinesi resimleri yayınlanıyor hala Şarkikaraağaç'ın bazı köylerine ulaşımda sorun yaşanıyor. inşallah ağır hasta ve yangın gibi afet olmaz tek temennim odur mahalle sokaklarına girmek mümkün değil.Sorsanız özel idare görevlileri evlerine giremiyor.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

unutulmuş sokak

civan
16 Ocak 2017 Pazartesi 13:43

modernevler 146. cadde iyaş Selçuklunun arkasında kalan ve otobüs geçen sokak tamamen unutuldu hala evin önünden çıkamıyorum bir kere bile belediye gelmedi yetkililer okuyorsa umarım bi uğrarlar

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakmı

çilekeş
16 Ocak 2017 Pazartesi 12:48

1400 nüfusla ilçe yapılan köy halkı kendini yahudilerin seçilmiş millet gördügü gibi yenişar halkına kendini seçilmiş halk gigi görmeye başlamış 2000 nüfusla kapatılan belediyelerin yolları hala kapalı duruyo.1400 nüfüsulu bu ilçede 8 tane tekel bauisi var.her yaptıkları sadece şikayette bulunmak serzenişte bulununmak.öbür 2000 nüfüsla yolu kapalı duran köylerin bunlar üzerinde hakarı olsun trnaklarıyla derilerini yüzsün emi kapalı

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kjasdh

şlasjkdf
16 Ocak 2017 Pazartesi 12:44

lkjhsadf

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tesekkur???

kazım kazım
16 Ocak 2017 Pazartesi 11:41

Develetin görevi nedir ki?

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali kaya
16 Ocak 2017 Pazartesi 09:32

Aksu ilçesi nin merkezini de açsaydınız. Malum Belediye Başkanı Ali Kaya yine personeline söz geçiremez, yolları temizleyin emri veremez. Yine bir yerlerde sigara içiyordur.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla