visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:33

İL ÖZEL İDARE BÜYÜYOR

İL ÖZEL İDARE BÜYÜYOR
16 Haziran 2017 Cuma 04:36

İL ÖZEL İDARE BÜYÜYOR

 Sıcak asfalt ile diğer çalışmalar için araç ve iş makinesi parkurunu genişleten Isparta İl Özel İdaresi, artan araç filosu için de ihtiyaç duyulan personel için mülakat yaptı. 27 kişinin istihdam edileceği kadrolara 180 kişi başvuruda bulundu.

 

ISPARTALI
16 Haziran 2017 Cuma 19:12

MAHMUT BEY SİZMİ BÜYÜKSÜNÜZ YOKSA ÖZEL İDAREMİ?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu yani
16 Haziran 2017 Cuma 16:22

180 ye kisi 27 kisi yani 150 ye yakini sen askeri ucrete talim sen kadro maaşı bu hayat kadrosunu neyler insan ahiret de hak kadrosunda yerini al uzulme be kaybeden vatandas.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ölü dayılar
16 Haziran 2017 Cuma 16:08

Emeklisi gelmis gecmisleride bi gönderseniz daha iyi olacak...Adamlar gitmiyosa sürün araziye bakın nasıl giderler.Benden tarifi orlarda laklak dedikodu nasil kesiliyo. icratti ceneyle degil isiyle göstersinler.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlara hitaben

Mathelin World
16 Haziran 2017 Cuma 14:07

.. yeni alınan aracın hangi amaçla ve ne kadar süre orada duracağını o işle ilgili olanlar bilir fakat bunun bir çok sebebi olabilir mesela aracın kontrolü bitmemiş olabilir faturası henüz gelmemiş olabilir araç henüz planlanan amaç için geçmesi gereken aşamalardan geçmemiş olabilir. Henüz kullanıcıları tarafından test edilmemiş veya etkin bir şekilde kullanımı incelenmemiş olabilir parçası eksik olabilir. bunun mutlaka bir sebebi vardır. mutlaka bir sebebi vardır bilmeden suçlamayalım.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reklam kokan hareketler
16 Haziran 2017 Cuma 08:53

27 kişilik kadroya 180 kişi başvurmuş. Bu ovunulecek bir şey değil. Ülkenin işsizlik sorununun açık göstergesi. Bir sayın genel Sekreterin bir huyu devlet imkaniyla alınan makineleri özel idarenin kapısının önüne reklam olsun diye çektirmesi. O araçlar kendi cebinden alınmıyor. Devletin parasıyla vatandaşa hizmet için alınıyor. Kapı önünde tutulacak da neden alınıyor. Vatandaşın parasıyla alınıyorsa neden kapı önünde tutuluyor. Maksat reklam.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla