visitor analyticsvisitor analytics

İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK İL MÜDÜRÜ MEHMET TUĞRUL OLDU

İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK İL MÜDÜRÜ MEHMET TUĞRUL OLDU
28 Ekim 2016 Cuma 15:34

İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK İL MÜDÜRÜ MEHMET TUĞRUL OLDU

ISPARTA İl Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü’ne, Burdur İl Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü Tarımsal Altyapı ve Arazi Değerlendirme Şube Müdürlüğü görevini vekaleten yürüten Mehmet Tuğrul, atandı.

MEHMET TUĞRUL KİMDİR?

1967 yılında Burdur İli Gölhisar ilçesinde doğdu.

İlk ve Ortaokulu Gölhisar’da, lise öğrenimini Burdur’da tamamladı.

1990 yılında Çukurova Üniversitesi Ziraat Fakültesi Kültürteknik bölümünden mezun oldu.

1990-1991 yıllarında özel sektörde pazarlama müdürlüğünde bulundu.

1993 Ocak ayında Burdur Emniyet Müdürlüğünde göreve başladı.

1995-1998 yıllarında Mülga Köy Hizmetleri Muş İl müdürlüğünde Şube Müdürlüğü görevinde bulundu.

1998 Haziran-2010 Aralık arası Isparta Köy hizmetleri İl Müdürlüğü ve daha sonra İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğinde 4 yıl Şube Müdürlüğü ve Ziraat Mühendisi olarak görev yaptı.

2010 dan itibaren de Burdur İl Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğünde çalışmaktadır. Tarımsal Altyapı ve Arazi Değerlendirme Şube Müdürlüğü görevinden Isparta'ya atanmıştır. 

 Evli ve 3 çocuk babasıdır.

 

Bekle ve gör,

Yücel
29 Ekim 2016 Cumartesi 22:43

Ben Mehmet Tuğrul beyi tanıyan, beraber çalışmış biri olarak diyorum ki; burada aleyhte ve olumsuz yorum yapanlar bir kaç ay sonra utanacaklar. Zira o makama çok uygun biri olduğunu ve başarıları ile istemeyenleri utandırıp, atamasını yapanları da gururlandıracağından hiç kuşkum yok. Yolun açık olsun sevgili kardeşim. Unutma ki meyve veren ağaç taşlanır.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keşke Ispartalı Olsaydı

GTHB Çlaışanı
29 Ekim 2016 Cumartesi 22:42

Cenk helal para peşine düştü. Yeni Müdüre hayırlı olsun

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

balcılı
29 Ekim 2016 Cumartesi 19:51

ısparta tarımını çiftçisini bilen kimse yok ıspartalı atanam diye bir mevzuat yok istense atanır

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakket önemli konu

rızaya
29 Ekim 2016 Cumartesi 16:21

uyanda balığa gidelim rıza kardeş o yönetmelik 8 ay önce değişti. bir söz vardır biliyorsan söyle ibret alsınlar bilmiyorsan sus adam sansınlar diye o aklıma geldi.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş rıza

vatandaş
29 Ekim 2016 Cumartesi 16:17

o dediğin mevzuat 26.02.2016 tarihinde resmi gazetede yayınlanarak kalktı vatandaş rıza önce öğren sonra biliyormuş gibi hava at. ağzı olan konuşuyor cümlesi tam burada oturuyor ama yapacak bişey yok birileri bilirbilmez konuşacak

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

En önemli konu...

Vatandaş Rıza...
28 Ekim 2016 Cuma 21:19

:) Mehmed rumuzlu arkadaşa ; Yine Ispartalı bulamamışsınız diye sitemde bulunmuş. Ancak bilmediği en önemli konu şu: Hiç bir emniyet mensubu,üst amir,dairelerin İl Müdürleri v.b memur statüsündekiler, kendi memleketlerinde görev yapamazlar. Kanun böyle diyor.İşte bundan dolayı Ispartalı atanamaz.İnşaallah bilgilenmişsinizdir.

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel haber

ersin
28 Ekim 2016 Cuma 20:49

Bir dönem ıspartadan buldura müdürler giderken şindi buldurdan geliyo.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş insan değil, bilesiniz ve başarılar!

Altan Gürfidan
28 Ekim 2016 Cuma 20:12

Isparta da,Tarımın gelişmesi ve modern Sulama sistemlerinin, proje aşamasından uygulamaya kadar Yaptıklarını ben biliyorum, kaderin cilvesiyle! Burdura atanmıştın! yarım kalan atılım projelerinin devam etmesi dileğiyle, yeni görevinde başarılar dilerim... hayırlı olsun Müdürüm...

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
28 Ekim 2016 Cuma 20:05

Siz isa yalçınının adamını mhp liyi müdür yapmışınız teşekkürler ısparta

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

burdur çok iyi çalışıyor ziraat onlardan sorulur

ıspartalı
28 Ekim 2016 Cuma 19:08

bravo ıspartalı yok ziraatci canım çünki bayram özçelik fotografları fetoş ile terör örgütüyle lideriyle fotografları yayınlamış diyorlar gören varmı hangi sitede arkadaşlar burdur siyasetcileri çok etkili neden bizim siyaset cimiz yok mu sanki bütce komisyon başkanı bizden.elmacılık .kirazcılık sanki ziraatmı. anlamaz ıspartalılar . bravo bravaaa.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

gurur duydum

hero15
28 Ekim 2016 Cuma 17:14

ıspara burdur kardeş il projesine bir desek daha geldi,hayırlı olsun müdürüm çok sevindim

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok iyi

veli
28 Ekim 2016 Cuma 17:09

bir önceki müdür hezimetinden sonra ilaç gibi gelecektir ıspartaya

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)

Mehmed
28 Ekim 2016 Cuma 16:04

Yine hiç ıspartalı bulamamışız. :))

10 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Yücel
28 Ekim 2016 Cuma 15:53

Hayırlı olsun, başarılar dilerim kardeşim.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla