visitor analyticsvisitor analytics

İKTİDARA YÜRÜDÜĞÜMÜZÜ İLAN ETTİK

İKTİDARA YÜRÜDÜĞÜMÜZÜ İLAN ETTİK
21 Mart 2015 Cumartesi 19:17

MHP Milletvekili Aday Adayı Hüseyin Uçman partisinin 11. Büyük Kurultayı’na katıldı

MHP Milletvekili Aday adayı Hüseyin Uçman, partisinin11.  Büyük Kurultayı’na  katıldı. Dr, Devlet Bahçeli’nin yeniden genelbaşkan seçildiği kongrede Uçman, MHP yöneticileri ile bir araya geldi.  Uçman, kurultaydaki coşkunun MHP’nin iktidaraemin adımlarla yürdüğünün göstergesi olduğunu belirterek “Bilge Liderimiz SayınDevlet Bahçeli’nin başkanlığında 7 Haziran’da iktirada yürüyeceğiz. Sayın liderimizin söylediği gibi  Bugün Türkiye'nin milli değerlerine sahipçıkmak için yedi düvele haykırdık. İktidara yürüdüğümüzü ilan ettik. BugünTürkiye'ye soyanlardan hesap sorulacağını tarihe not düştük. Bu salondanyükselen ses; vatan ve millet sevgisinin, milli vicdanın gür sesiydi. Sesimizİmralı ve Kandil'de yankılanacaktır. Kaçak saraydaki şahsın uykularınıkaçıracaktır. Bizi duyan rüşvetçiler, hırsızlar Türkiye'yi dört koldan soyanlarsinecek yer arayacaklardır. Buradan çıkan sesi bekliyorlar. Bu ses işsizlerin,kimsesizlerin, köylülerin, çiftçilerin, memurların, çaresiz esnafın,tüccarların sesi olacaktır” dedi










kesin koalisyon hükümeti

vatandaş
22 Mart 2015 Pazar 16:29

seçim sonuçları kesin koalisyon görünüyor bence hdp barajı aşamayacak 3 parti meclise girecek birde bağımsız üç beş tane vekil olacak koalisyon hükümetlerinin ömrü her zaman için az olur benim tahminim en geç bir sene sonra tekrar seçim olacağıdır. ama MHP akıllı davranır koalisyona girmezse bir dahaki seçimlerde daha güçlü gelir

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

buyuk vekil

aslanlarin aslani
22 Mart 2015 Pazar 15:41

sayin vekilim cook buyuk bir is yapmissin vizyonuna hayran kaldim aday adayina yakisan kurultaya katilip bunu huzmet icin haber yapmaktir. ispartamizin gururusun sen olmasan ankaraya gidip kim bizi temsil edecekti

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakalım

MHP Lİ VEKİLLERE
22 Mart 2015 Pazar 14:46

Elazığ millet vekili rahmetli Mehmet GÜlTrabzon millet vekili Orhan Bıçakçıoğlu'nunKonuşmalarına bakın google amcadan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reklam önemli değilmi?

Reklam
22 Mart 2015 Pazar 14:39

Yaklaşan 7 haziran seçimlerinde vatandaştan oylarını isteyeceksin iktidar için. Kongre yapıyorsu bütün k****llarda pkk nevruz kutlamaları. MHP den bahseden yok. Bu tarihi kongre tarihi yapanlar; iletişim tekniklerinden haberi olmayanlardır. Güzelim kongre havasını aktaramadın Türk seçmenine.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1999 ruhu ile aynı seçim

Şimdik ne olacak?
22 Mart 2015 Pazar 14:34

Akp oy kaybedip CHP,HDP VE MHP meclise girdiğinde nasıl bir kualisyon hükümeti kurulacak? Akp siz birhükümet isteniyorsa Chp+hdp+ MHP olursa akp gider. Mhp mümkün değil hdp li şerefsizlerle olmaz. Nasıl bulacaksın 276 millet vekilini? MHP 150 millet vekili çıkarmalı ki chp ile koalisyon kursun.Bu şekil,şart ve kadrolarla mümkün değil. Demokratik ortamdaysanız demokrat olacaksınız. İnsanlar size güvenecek. Niye insanlar YUSUF ZİYA GÜNAYDINA oy veriyor? Sevdiklerinde? Mhp insanlar sevmeli.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kullanın diye

Allah size aklı niye verdi?
22 Mart 2015 Pazar 14:21

Dsp+Anap+MHP kualisyon değilmi? Üç ayaklı bir tabureyi düşünün. Ayaklardan biri olmaz ise tabure kullanılamaz. MHP nin kualisyon hükümetinde olmasa APO İTİNİ KURTARACAK YASA meclise gelirmiydi?. MHP lilerin güven oyu verdiği hükümetin başbakanı getirmedimi? İdam sehbasındaki apo itinin altındaki bir ayak oldu MHP ve dolaylı olarak kurtardı. SONUÇ: apo iti beş yıldızlı otel konforunda yaşıyor!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

inanmayam meclis tutanaklarına bakaın

işte sonuç
22 Mart 2015 Pazar 09:41

21. Dönem 4. Yasama Yılı, 125. Birleşim. Tarih: 2 Ağustos 2002.Dananın kuyruğu burada kopuyor. Maddeler ve yasa değişikliğinin tümü üzerinde oylamalar bu birleşimde yapılıyor. Tartışmalı maddelerin oylaması MHP’nin talebiyle açık oylama şeklinde oluyor.Geçici 1. madde: "İdam Cezası" ile ilgili”Katılan: 362Kabul: 244-AKP, DSP, ANAP, YTP, DYP, SP: İdam Cezası UygulanmasınRet : 117 MHP: İdam Cezası uygulansınÇekimser: 1

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ek

Ek
22 Mart 2015 Pazar 01:51

ek bilgi:devlet bahçeli Apo'yu idamdan kurtaran anlaşmayı imzalamamak için koalisyonu bozmuş sineyi millete dönmüş bu vebale girmem Demişti.sonrasında AKP geldi milletvekili sayısı çok olduğu içinde cartttt diye imzaladı Apo'yu kurtardı. Olay budur

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ve devlet

Apo
22 Mart 2015 Pazar 01:49

canım kardeşim teknoloji çok ilerledi gir Google sor MHP Apo'yu niye asmadı diye yaz çıkanı oku utan..... MHP milletvekili sayısı az olduğu için aşamadı.ayrıca Avrupa birliği dayatmalarında idamın kalkmasını refahyol Hükümet'i ön anlaşma yaparak soktu bizi belaya...MHP ANAP DSP koalisyonunda MHP önüne koyulan bu karar ret verdi.ıspartalı iki vekilinde imzası vardır aç oku bi.apoyu kurtaran yasayı onaylayan AKP dir cahil cahil konuşmayın bi araştırın yahu.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla