visitor analyticsvisitor analytics

İKİNCİ ÜNİVERSİTEYE KALDIRACAK GÜCÜMÜZ VAR

İKİNCİ ÜNİVERSİTEYE KALDIRACAK GÜCÜMÜZ VAR
08 Aralık 2014 Pazartesi 11:22

Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta’da ikinci üniversite konusunun ciddi bir şekilde tartışılması gerektiğini belirterek, 70 bin nüfuslu üniversitelerin artık yönetilebilir olduğunu düşünmediğini bildirdi.

Bilgiç, “Üniversiteyi ikiye bölerek, iki üniversitenin de kendi alanlarında ihtisaslaşarak, büyümelerini sağlayacak bir yol haritasını çizmemiz gerekiyor” dedi. AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta’da 2. Üniversite konusunu yeniden gündeme getirdi. Önümüzdeki süreçte tartışmaya açılması gereken konuların başında ikinci üniversitenin geldiğini belirten Bilgiç, “Ben önümüzdeki süreçte 70-90 bin nüfuslu üniversitelerin yönetilebilir ve çevrilebilir olduğunu düşünmüyorum. Üniversiteyi mutlak suretle ikiye bölerek, iki üniversitenin de kendi alanların da ihtisaslaşarak büyümelerine yol alacak bir yol haritasını çizmemiz gerekiyor. Burada sivil toplum örgütlerimize kamuoyu yönetimi noktasında ciddi bir görev düşüyor” dedi.

ISPARTA’NIN 2. ÜNİVERSİTEYİ KALKINDIRACAK GÜCÜ VAR

Öte yandan üniversitenin Isparta için ekonomik açıdan da nekadar öneme sahip olduğunu vurgulayan Milletvekili Bilgiç, Süleyman DemirelÜniversitesi(SDÜ) ile Isparta Belediyesi’nin 2013 yılı bütçelerini karşılaştırdı.Bilgiç, şunları söyledi: “Belediyenin bütçesini yanlış hatırlıyor olabilirimama 2013 yılında gerçekleşen 120 milyon TL civarında. Üniversitenin 2013yılındaki gerçekleşen bütçesi 247 milyon, merkezi bütçeden gönderilen ve dönersermaye ile 330 milyonluk bir bütçeye sahip yapı görüyorsunuz. Bu yılüniversiteye merkezi bütçeden aktardığımız kaynak 290 milyon TL’ye yakındır vebunun 32 milyonu direkt yatırımla ilgili kaynaktır. Ben inanıyorum ki ikinci üniversiteyi Isparta’nın kaldıracak gücü vardır

ÖĞRENCİLER İÇİN ALTYAPININ İYİLEŞTİRİLMESİ GEREKİR

İlk milletvekili olduğumdan beri şunu söylüyorum; bizimIsparta olarak kültürel, sosyal ve fiziki altyapımız bu kadar öğrenciyibarındırmaya, oları kucaklamaya, onların hak etmiş olduğu hizmeti vermeyemüsait değildir. Mutlaka barınma sorununu, sportif, kültürel faaliyetlerinihalledecek alanlar ile sosyal alanların Isparta’ya kazandırılması gerekiyor.Öğrencileri anneleri ve babaları bizlere emanet gönderiyor. Bu emanete layıkıyla sahip çıkabilmek için mutlaka altyapıları iyileştirmemiz gerekiyor.”

 

asıl seni bölelim

lazo
09 Aralık 2014 Salı 12:29

asıl seni ikiye bölelim. hatta 10'a bölelim. maşallah kalıbın yerinde. bu kalıp artık yönetilemez durumda.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keşke yenisi yapılsa

Objektif
09 Aralık 2014 Salı 00:43

Sayın Milletvekili siz Isparta ile neden alay ediyorsunuz. SDÜ yü ikiye bölüp ikinci üniversite yapacaksınız Ispartaya ne getirisi olacak. Lütfen çıkıp anlatın muhalefet yapmıyoruz sadece merak ediyoruz hangi aklı kamil mantık bu bölünmenin doğru olduğunu söyler. Şu seçim gelse de ne olacaksa olsada kurtulsak.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kardeş yeter be

hasan ali
08 Aralık 2014 Pazartesi 15:09

bugüne kadar verdiğiniz hangi sözleri yerine getirebildiniz ısparta milletvekilleri olarak yeter kardeş yeter bi kenara çekilin zabununuzla birlikte başaracaklar göreve gelsin

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

LAF

SERDAR
08 Aralık 2014 Pazartesi 14:56

HİÇ BİŞEY YAPMADILARSA YENİ HASTAHANE. ÜLKEMİZDE 15 İLLE BERABER İLİMİZDE VAR. RUHUNUZDAN MUHALEFETLİK ÇIKMAYACAK. İKTİDAR ZATEN HİÇ OLAMAYACAKSINIZ.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok uzamış

DOBRA
08 Aralık 2014 Pazartesi 13:03

Yeni Milletvekili olduğundan bu yana bu konu üzerinde uğraşıp birşey yapamadığına göre, Bundan sonrada birşey yapacağını sanmam. Zira Haziran seçimlerinde Ispartada silineceksiniz. Bari boşa konuşup halkı aldatmayın...

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEÇİME AZ KALDI.

HA HA EVET EVET
08 Aralık 2014 Pazartesi 12:59

7 AY SONRA SEÇİM VAR. VEKİL SEÇİLİRSENİZ YA DA AKP İKTİDAR DA KALIRSA YAPARSINIZ. ÇORUMA İMAM HATİP YAPTINIZ. AYAKKABI KUTUSUNDA PARA VARDI YA. KALAN PARAYLA ISPARTAYA İKİNCİ ÜNİVERSİTE YAPTIRIRSINIZ.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla