visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:42

IHLAMUR AĞAÇLARINI KESEN KİŞİYE CEZA!

Ihlamur ağaçlarını kesen kişiye ceza!
07 Temmuz 2017 Cuma 18:25

Ihlamur ağaçlarını kesen kişiye ceza!

Isparta Belediyesi evinin önünde kaldırımda bulunan 2 adet 15-16 yaşlarındaki ıhlamur ağaçlarını kesen vatandaşa cezai müeyyide uygularken, Cumhuriyet Başsavcılığına da suç duyurusunda bulunuyor. 

Kurtuluş Mahallesi 2110 Sokakta yaşayan bir vatandaşa ikamet ettiği sitenin önünde kaldırımda bulunan 15-16 yaşlarında iki adet ıhlamur ağacını kesmesi dolayısıyla Isparta Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından yasal işlem başlatıldı. Isparta Belediyesi Zabıta Müdürlüğü konuyu yerinde inceleyerek Zabıt Varakası tuttu. Yine Park ve Bahçeler Müdürlüğü tarafından hasar tespiti gerçekleştirildi. Bunun yanı sıra belediye ağacı kesen kişi hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunuyor. Kesilen ağaçların yerine Park ve Bahçeler Müdürlüğünce yeni ağaçlar dikildi.  Doğanın korunması ve yeşile saygı duyulması noktasına büyük önem veren Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın, bu çerçevede ağaçlara verilen zararların karşısında da sessiz kalmıyor.  Kurtuluş Mahallesi 2110 Sokakta yaşayan bir vatandaşın evinin önünde kaldırımda bulunan ağaçları kestiği ihbarını alan belediye ekipleri harekete geçti.  Zabıta Müdürlüğü olay yerinde yaptığı gerekli incelemeler sonrasında kesim işini gerçekleştirdiğini tespit ettiği vatandaşa gerekli yasal işlemleri başlatırken, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri de kesimi yapılan ağaçların yerine yenilerini dikti. 

Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Isparta Belediyesi Zabıta Müdürü İsmail Cemil Aydoğdu, “Ağaç kesimini yapan vatandaşa gerekli yasal müeyyideyi uyguladık. Tuttuğumuz tutanağı belediyemiz encümenine sevkini yapacağız. Sayın Belediye Başkanımızın talimatlarıyla hem para cezası hem de Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunacağız. Yeşili korumak herkesin görevidir.  Halkımız bu tür olaylar karşısında çekinmeden Alo Zabıta 153’ü arasın, şikayette bulunsun. Isparta’yı yeşili el birliği ile koruyalım. Eğer bu duyarlılık olursa hem bu sokak hem bütün Isparta yeşil olmaya devam eder. Belediyemiz bir dal dahi kesilse bunun takipçisidir. Bu konuda Sayın Belediye Başkanımız çok hassas. Aynı noktaya Park ve Bahçeler Müdürlüğümüz tarafından iki adet ıhlamur ağacı dikildi” dedi.  

Gözlemci
09 Temmuz 2017 Pazar 14:14

Migros kavsagindaki alt gecit icin 100lerce agaz kesildi ona nedemeli

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
08 Temmuz 2017 Cumartesi 20:12

peki çok Akdeniz şirketi tarafından kesilen onca ağacın hesabı sorulduğu yoksa sadece belediyenin gücü gariban halkami yetiyor ( tabiki şahsın yaptığı onaylamıyorum)

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Agaclar kesilmesin

Gul Yoldas
08 Temmuz 2017 Cumartesi 12:47

Oncelikle belediyemizi tebrik ediyorum. Isparta ne kadar yesil bir yer oldu sayelerinde. Nasil bir zihniyet bu boyle eline nacak alan her yeri talan etsin. Iyiki cezai mueyyide uygulanmis en azindan bir daha yapamaz. Duyarli olalim. Sayisiz faydasi olan agaclari koruyalim.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

boş belediye

boş laf
08 Temmuz 2017 Cumartesi 07:15

önce kaldıra araç park edenleri otobüs duraklarına park edenleri.çürümüş hurdaya dönmüş kaldırımda yatan araçları ve daha doğrusu deri fab gelen kokuları hallet.adamlar yola sandelye koltuk koyuyor.bunları hallet.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İncir Ağacı
08 Temmuz 2017 Cumartesi 01:14

O da bişey mi? Milletin evine incir ağacı dikildi , millette çıt yok!!!!

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaya kaldırımı.

Yurttaş
08 Temmuz 2017 Cumartesi 00:13

Yaya kaldırımının ortasına ağaç dikmek hangi medeni ülkede var acaba ? Yaya kaldırımına gerçekten ağaç dikilecekse bu insanların kaldırımı kullanmalarına engel olmamalı,maalesef Işıkkent,Mavikent ve Batıkent bölgesinde bulunan kaldırımlardaki ağaçların tamamına yakını kaldırımın tam ortasına dikili vaziyette.

17 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Celik
07 Temmuz 2017 Cuma 22:11

20cm lik kaldırıma agac dik. Vatandas nerden yuruyecek. Kara çamlar rezil etmis kaldirimlarii bocekten gecilmez. Sırf reklam.

15 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

başı kesile

yaş kesenin
07 Temmuz 2017 Cuma 21:39

kaç ıhlamur ağacı diktinde kesiyorsun hemde kendi arazindeğil kamu ortak malı.daha sert ceza almalı, belediyede ağaç dikme cezası mesela.

16 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın sesi
07 Temmuz 2017 Cuma 20:44

Belediye kirazlıdere yolunu yaparken katlettiği ağaçların hesabını da versin,onlarca ağacı kayaların altında bıraktı iki yıl oldu hala hesap veren yok yazıklar olsun borunuz ancak vatandaşa ötüyor.

16 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kiraz zamanı dut yarar mı
07 Temmuz 2017 Cuma 20:26

Ihlamur ağacı neyse bu belediye hangi kafayla mahallere dut ağacı diker benim oturduğum sitenin önündeki kaldırım komple dut ağacı pislikten böcekten geçilmiyor

21 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

07 Temmuz 2017 Cuma 19:45

Tebrik ederim. Ağaçları, hayvanları korumak lazım.

37 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla