visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:49

İHANETİN İLK İZİ ISPARTA BELEDİYESİ’NE 200 POLİSLE YAPILAN OPERASYONDUR

İHANETİN İLK İZİ ISPARTA BELEDİYESİ’NE 200 POLİSLE YAPILAN OPERASYONDUR
15 Mayıs 2017 Pazartesi 10:43

İHANETİN İLK İZİ ISPARTA BELEDİYESİ’NE 200 POLİSLE YAPILAN OPERASYONDUR

HAİNLERE İNAT ERGENEKON MÜZESİ

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Ergenekon adı altında yapılan operasyonların haince bir düşünce olduğunu o zaman anladığını belirterek “Isparta Ergenekon Müzesi ve Dede Korkut Müzesi o hain operasyona,Türk değerlerini ortadan kaldırmak isteyenlere atıf olacaktır” dedi. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi’nin Isparta Fuar Merkezi için tasarladıkları projelerin sunum töreninde 6.5 yıl önce Belediyeye yönelik yapılan operasyonu hatırlattı.Isparta Belediyesi’ne yönelik yapılan operasyonun ihanet ve vatan hainliğinin ilk izleri olduğunun altını çizen Günaydın, “15 Temmuz’da gerçekler ortaya çıkmıştır” dedi. Isparta Belediyesi’nin Ergenekon Müzesi ve Dede Korkut Müzesi Projeleri’nden bahseden Günaydın, Fethullahçı Terör Örgütü’nün 15 Temmuz ihanet girişimine dikkat çekti. Günaydın, şöyle konuştu:

AK PARTİ İL BAŞKANI’NA GÖNDERME BİRAZ VİZYONCUK BULAŞSIN

“Belediye olarak şu anda çok proje uyguluyoruz. 6 Mayıs’tabir ihale yaptık, yapımına başlandı. 200 dönümlük yaşayan otogar projesi. Şuanda 400 metre uzunluğunda büyük bir projenin yapım aşamasına geldik. Engelleri aştık, bürokratik süreci tamamladık. Pek yakında Etnografya Müzemizin devamı olarak 400 metre yeni bir müze yapacağız. Bu müze ile Isparta yüksek değere ulaşacak. 2,5-3 ay sonra ihaleyi gerçekleştireceğiz inşallah. Arkasından daha dehşet bir projemiz daha geliyor. Avrupa’da her hangi bir şehirde 37 tane müze var. Biz de kaç tane var?

Büyük bir partinin il başkanı ‘müze para mı kazanacak?, bu kadar otopark olur mu?” diyebiliyorlar. Onlara biraz vizyoncuk bulaşsın istiyoruz. ERGENEKON OPERASYONU ALÇAKÇA BİR OLAYDI Birisi Dede Korkut Müzesi.Tarihimizi yıpratmak isteyen insanlara karşı, dünyanın neresinde bir Türk varsa o Türkü ilgilendirecek bir eser olacak. Isparta’da Dede Korkut Müzesi olacak.Ne yaptılar bize? Balyoz, arkasından Ergenekon operasyonu yaptılar. Alçakça bir olay olduğu 15 Temmuz’da ortaya çıktı. Cumhurbaşkanımız da anladı. Az kalsın hayatını kaybediyordu. Zaten Türkiye Cumhuriyeti’ni yok etmek istiyorlar arkasından destanlarını yok ederek o milleti öldürmek istiyorlar. O operasyonun yapıldığı gün bunu anladım. Hatta genel başkanımıza gittim, söyledim. O gün tehlikeli bir güç vardı.

İHANETİN İLK İZİ ISPARTA BELEDİYESİ’NE 200 POLİSLE YAPILAN OPERASYONDUR

O güç bize de 200 polisle bir gecede operasyon düzenledi.6.5 yıl önce bunu yaptılar. İhanet ne zaman başlıyor? Bize yapılan operasyon ihanetin, alçaklığın, vatan hainliğinin ilk izleriymiş. İlk izlerini o gün anlamıştım. ‘vatan haini olsa bu operasyonu yapmazlar’ demiştim. ‘Türkiye birinciliğini her zaman kazanan bir belediye başkanına düşman olsa bunu yapamaz’ demiştim. Evet o dediğimiz 15 Temmuz’da ortaya çıktı. Düşman değil, hainlermiş.

ERGENEKON’UN NE OLDUĞUNU GÖSTERMEK İSTİYORUZ

Ergenekon da o hainlikten dolayı kafamda gelişen bir olay.Mimarlar tasarımcıdır, bu müze ortaya çıktı. Ergenekon’un ne olduğunu göstermek gerekiyor. Çocuklarımıza bu destanı yansıtmamız gerekiyor. Dünyanın her hangi bir yerinde bir Türk varsa o Türkü ilgilendirecek Ergenekon Müzesi yapılıyor. Proje tasarımları bitti. Çünkü bu büyük bir dava, büyük bir olay. Bu projeye5 yıldır uğraşıyorum. 1 ay sonra ihalesini yapacağız. Bu müzenin içerisindeki büyük bir kısmı Ergenekon Destanı’na ayrıldı. 1000 ton mermerden işlenen eserler yapılıyor. İçindeki tasarımların yapımına başlandı. Ergenekon Destanı nasıl bir şey acaba? Bunu derin olarak bilmek lazım.”

Doğrucu davut
19 Mayıs 2017 Cuma 00:16

Müzeden önce Isparta ağız ve diş sağlığı merkezinin önundeki çukurlarla dolu toprak yolu yapsan daha iyi olacak sayın başkan...Vatandas yağmurda resmen rezil oluyor...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz başkan olun daha iyisini siz yapın.

adam yapıyor kardeşim size ne
17 Mayıs 2017 Çarşamba 02:58

boş kelleler adama çamur atıyorsunuz. adam ıspartayı metropol yapıyor siz halen uyuyun. ha adam akp li değilya o yüzden çamur atarsınız. siz boş boş bağırıp çağırın bakalım adam yapacak...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOŞ İŞLER BUNLAR

GENÇ SENİRKENTLİ
16 Mayıs 2017 Salı 08:34

ISPARTANIN ONCA SORUNU PROBLEMİ VARKEN MÜZE YAPMAK NEDİR YA ??? SANKİ İSVEÇTE FLAN YAŞIOZ ??

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Unknown
15 Mayıs 2017 Pazartesi 18:21

Ergenekon operasyonları yapılırken bir adam vardı; ben bu operasyonların savcısıyım diye haykırıyordu. Şimdi hatırlayan var mı o adamı?

36 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eskişehir

Örnek Eskişehir
15 Mayıs 2017 Pazartesi 16:53

Eskişehir'e gidin görün Belediye Başkanı neler yapmış örnek alın.. çöplük olan yerleri para kazanır müzeler parklar, deniz ve kumsalı getirmiş resmen...particiliği boş verin Isparta nasıl güzelleşir ona bakalım.. yoksa laf laf laf.. o şunu demiş bu şunu...

24 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Safkan ülkücü
15 Mayıs 2017 Pazartesi 15:02

Mahalle baskısını eskiden solcular yapardı şimdi siyasal İslamcılar yapıyor, filozofun dediği gibi değişen tek şey değişimin kendisi.. Çok mantıklı bir soru sordum bi dünya eksi vermişler, ah güzel ülkem... Doğru söyleyenin dokuz köyden kovulduğunu bir kez daha teyitlemiş olduk ayrıca FETÖ ve tüm vatan hainleri için yaşasın cehennem

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetösavar
15 Mayıs 2017 Pazartesi 14:29

Safkan fetöcü aklındaki deli soruları cimere sor da adamlığını görelim. Adam ol adam yoksa aklını alırlar.

3 Beğendim
51 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cabbar
15 Mayıs 2017 Pazartesi 13:13

Boş işler deyen tipik bir yandaş zaten Başkan'ımıza yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkürleri bir borç biliriz

6 Beğendim
186 Beğenmedim
 
Yanıtla

Safkan ülkücü
15 Mayıs 2017 Pazartesi 13:13

15 temmuz organizatörlerinin Allah belasını tez elden verir inşallah.. Aklımda deli sorular mesela özel harekâtı vuran uçak sarayı nasıl vuramiyor

57 Beğendim
79 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hz Ömer adalet i
15 Mayıs 2017 Pazartesi 13:05

Nasiya sen değil mıydın yerel seçimlerde kol kola giren yurt inşaatları na temel atmaya giden sen ne biçim bı adamsın darbe gününe kadar meralci olan darbeden ucgun sonra piyasaya çıkan yargıtaydaki davanda seni kurtaran lar bunlar degilmi ziya ettiklerini bulacaksınız ailen le beraber ilahi adalet kaçınılmazdır bunu unutma bari milleti enayi yerine koyms

9 Beğendim
45 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ortaya karışık
15 Mayıs 2017 Pazartesi 13:05

Ziyaa sana operasyonu hangi siyasinin yaptırdığını çok iyi biliyorsun ama FETÖ demek moda olduğu için sende vur.. Sizin yolsuzluk yapmadık, polislerin yaptı dediğinin hiç ehemmiyeti yok mahkeme-i Kübra da haklı haksız ortaya çıkacak

14 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

Günaydın hizmet
15 Mayıs 2017 Pazartesi 12:14

Boş işler rumuzlu yazan kalemşör.Sen önce şu at gözlüğünü bir çıkar tmm mı .Bir şeyden anlamıyorsun bari laf ****ya çalışma .Ergenekon müzesinden şehir meydanından otogardan yollardan şehircilikten madem anlamak istemiyorsun ,yapılan hizmetlerede saygı duy...Haaa sen saygı duysan ne olurr duymasan ne olur..söylenir durursun .Hizmetlere devam Günaydın Bşk nım.

11 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş İşler
15 Mayıs 2017 Pazartesi 10:58

Bisiklet yollarımız tamam, Müzelerimiz tamam, Güreş Meydanı da tamamlanırsa olay biter. Isparta'nın başka sorunu kalmamıştır.

24 Beğendim
77 Beğenmedim
 
Yanıtla