visitor analyticsvisitor analytics

İHALE İPTAL EDİLDİ

İHALE İPTAL EDİLDİ
17 Kasım 2014 Pazartesi 11:35

İHALE İPTAL EDİLDİ

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Gökkubbe Fuar Alanı için yapılan ihalenin iptal edildiğini duyurdu. Günaydın, “ihale yapmak kolay değil. Bir evrak eksik olduğu zaman ihaleyi iptal edebiliyorsunuz. Rekabete girmediyse iptal edebiliyorsunuz" dedi

Isparta’ya ilk kez bir fuar alanı kazandırmak için geçtiğimiz dönemde kolları sıvayan Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, henüz bu projeyi hayata geçiremedi. 2013 yılında inşaatına başlanan Gökubbe, montaj hatasından dolayı Temmuz 2013’te çökmüştü. Daha sonra yeniden yapılmaya başlanan fuar alanında çelik yapının montajı geçtiğimiz Mayıs ayında tamamlandı. Ardından dış ve iç mekan için 30 Eylül’de ihaleye çıkılmıştı. Her şey hazır derken Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ihalenin iptal edildiğini açıkladı. Günaydın, “İhalemizi yaptık her şeyimizi hazırladık.Paramız da hazır. Ama ihale yapmak kolay değil. Bir evrak eksik olduğu zaman ihaleyi iptal edebiliyorsunuz. Rekabete girmediyse iptal edebiliyorsunuz.Maalesef böyle bir olayı yaşadık. Hemen bir daha ihale edelim dediler. Yılbaşıgeliyor, bu yatırımın tamamını 2 ayda harcanamayacağına göre yılbaşında ihale edebilirsin. Bu canımı sıkan bir konu halde devam ediyor. Yılbaşından sonra tekrar ihalemizi yapacağız” dedi.

Öte yandan hatırlanacağı gibi Başkan Günaydın, Eylülayındaki Belediye Meclisi’nde Gökubbe Fuar alanı için İller Bankası’na 5 milyonTL borçlanma yetkisi almıştı.

DELİYE BAŞKAN YAPSA BİR DÜZENİ SOKAR

ISP LI
18 Kasım 2014 Salı 21:49

bu mesajı belediye başkanı okuyormudur acaba bırak gökgubeye bırak trilyonluk ihaleleri sadece şu semt sokak pazarları düzeltemeyen başkandan ne beklersin antalya ısp 10 katlar antalyada sokak semt pazarı 6 ısp küçüçük yer 28 sokak pazarı var ne biçim yer anlamış deyilim benim bildiğim 3 yere sokak pazarı açarsın en azından pislik görünmez gürültü olmaz öküzü çift süresin yine öküzdür yine öküzdür anlayan kazma kürek az anlamayan davul zurna az

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yorum

spartans
17 Kasım 2014 Pazartesi 19:34

yorumlar bomba doğru söze ne denir ne cevap verilir ???

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

biz bu adam demeyelim herif diyelim adam dersek saygılı olur

ıspartalı
17 Kasım 2014 Pazartesi 18:26

vallahi ne yaptığı ne yapmadığı nerde yürüyor nerde nefes alıyor varlığı yokluluğu bir ****a benzemiyor halı müzesi yapıldı yıkıldı gökgube yapıldı yıkıldı çarşının göbeğindeki gül çiçeği yapıldı ha kaldırıldı ha yıkıldı say iki fabrika yaptım dedi çalışmıyor tv de çalışıyor diyor biz görmüyoruz çarşıdaki İKM merkezi 3 belediye başkanı değişti hala bitmedi halada bitiremedi bilmem kaç dükan aldık verdik diyor ortada bir şey yok yer altı oto park ihalesi yapılıyor dedi yapılacak yarum kalacak ahah

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

günaydın başkan'ın cezasını yargıtay onaylarsa b planı var mı ki?

şaktar donetskli iprahim
17 Kasım 2014 Pazartesi 15:50

çok merak ediyorum. lütfen bu konuda bizi aydınlatsın

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa ne kadar cok şaşrdım:))

ISPARTALI
17 Kasım 2014 Pazartesi 12:02

Ne kadar çok şaşırdım:)) Allah aşkına sadece malumun ilanı oldu. sayın günaydın neyi bitirdi ki bunu bitirebilsin. ya göçer ya da bitmez. bir örnek vereyim yalıtım fabrikası dünyanın parası harcandı sonuç 2 yılan beri hazır deniyor ama 1 paket ürün yok. 2013 de sayın bahçeli gelmişti açılışa hepimiz hatırlıyoruz o günleri.

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla