visitor analyticsvisitor analytics

İDAMLIK SUÇ İŞLENMİŞ

İdamlık suç işlenmiş
10 Nisan 2015 Cuma 21:57

Belediye’nin faaliyet raporu tartışmalara yol açtı

Isparta Belediye Meclisi’nin Nisan ayı son toplantısına 2014 yılı faaliyet raporu üzerinden yapılan tartışmalar damgasını vurdu.  Toplantıda AK Parti Belediye Meclis üyeleri, Ticaret ve Kültür Merkezi alacakları ile fabrikaların cirolarını sordu. Eski belediye başkanı Balaman döneminde ISTEM fabrikasının 5 kere battığını belirten Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, “İdam kararı alınacak olayın soruşturması dahi kaldırılıyor” diyerek yanıt verdi.


Ayhan

Zekeriya
11 Nisan 2015 Cumartesi 19:11

Senin kısaca Güntaç dediğin Sayın SALIM NURI GÜNTAÇ''ın yanında bile 50 kişi çalışıyor bekediyede 13000 milyonluk iş yapan fabrikada resmi rakam 43 Sayın Yusuf Ziya günaydının sözleri vardı istihdam sağlayacağız diye milletin güveni kalmadı

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hukuk

sertaç
11 Nisan 2015 Cumartesi 15:17

Ayhan babasının çiftliğini değil milletin hukukunu müdafaa ediyor .

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadeee

ayhan
11 Nisan 2015 Cumartesi 11:18

güntaç denen arkadaş orası genç işadamları derneği değil.babn çiftliği hiç değil senin tuzun kuru konuşuyosun.balaman sattı başkan geri aldı,eline birileri yazıp vermiş okuyosun.12yıldır ıspartayı ne hale getirdiniz ondan bahset.boş boş konuşuyosun .hadi kumda oynamaya devam edin.kadirin hiç sesi çıkmıyor çünkü ağası istifa etti bundan sonrada çıkmaz

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seni insanlar niye seçti?

Seni insanlar niye seçti?
11 Nisan 2015 Cumartesi 10:37

Balabanı bildikleri için seçti. Sen yusuf ziya günaydın olarak halk tarafından seçildin. Halkın seçtiği meclis üyesinede cevap vereceksin. Balabana sığınmayacaksın

2 Beğendim
3 Beğenmedim