visitor analyticsvisitor analytics

İÇİMİZ ACIDI!

İÇİMİZ ACIDI!
03 Haziran 2015 Çarşamba 00:41

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Isparta'daki öğrencilerin ayaklanmasını uygun bulmadığını, zira kira fiyatlarının özellikle büyük şehirlere göre çok daha uygun olduğunu söyledi.

Başkan Günaydın kendi oğlunun İstanbul'da aylık 3 Bin TLkira ödeyerek 90 m2 evde kaldığını Isparta'daki kira fiyatlarının kısmı olarak bazı bölgelerde yüksek olduğunu ama genel anlamda uygun olduğunu söyledi.Ayrıca Başkan Günaydın'ın söylemine göre oğlunun kira fiyatı ise 3 asgari ücret tutarından bile daha fazla!

YAZIKLAR OLSUN

ISPARTALI
05 Haziran 2015 Cuma 23:23

3000 TLNİN 2000İNLİRAYLA EV TUTSAYDINDA 1000 LİRASINIDA MAĞDUR ÖĞRENCİLERE YARDIM ETSEYDİN

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan

hhhh
05 Haziran 2015 Cuma 12:37

istanbulda kira fiyatları en fazla 500 ila 1000 tl arası başkan bu kadarda atma yyyaaaa

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan

hhhh
05 Haziran 2015 Cuma 12:35

başkan ben bir ıspartalı olarak 10 yıldır istanbuldayım pordon senin oğlun etilerde mi? oturuyo 3 bin tl ye

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden

acaba neden pahalı
04 Haziran 2015 Perşembe 08:57

Neden pahalı acaba?Isparta da bazı yerler imara acılmadı. modernevler gülevler vb mahallelerde 3 kat verilmesi cok sacma Antalyada genelde belli m2 bulan yerlere çok kat veriliyo bizde niye verilmiyor.1.derece deprem bölgesi olmsyla alakası yok.Rant meselesi..

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haber başlığına bak!

Avanak gazeteci
04 Haziran 2015 Perşembe 02:25

Bir babanın feryadıymış!!!!!!! Bence daha ziyade bir Başkanın cep kaygısı bu. öğrenciler haklarını istesinler yoksa bu akbabalar onları yiyecek.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYIN BAŞKANIM

esra gökkurt
03 Haziran 2015 Çarşamba 18:54

REZİDANSTA OĞLUNUZ OTURUYO MAŞINIZ DELİ GİBİ SİZ ASGARİ ÜCRETLE YAŞAYAN AİLEYLE KENDİNİZİ BİRMİ TUTTUNUZ ORDA Bİ MANTIKSIZLIK VAR :) BENCE HALKA EĞİLİN HALKA İNİN SİZİN YAŞADIĞINIZ ÜTOPYADA KİMSE YAŞAMIYO :)

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok haklı

büyük başkan
03 Haziran 2015 Çarşamba 18:50

bravo başkanım gerekli açıklamayı yaptın öğrenciler çarşıda oturmak istiyor çarşıda evler yıllardır pahalı zaten

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan

sorsan
03 Haziran 2015 Çarşamba 18:43

beyefendi zengin olduğundandır herkesi kendi gibi zannediyor. mütahitleri zengin etti ya yeter.mütahit de ağlar vay efendim arsa payı çok diye . yalnız bakarsın para koyacak yeri yoktur o kadar çok parası var.ziya günaydın aileni ve çevrendekileri zengin et ondan sonra vay benim oğlan falan filan. sahi bu adamın oyları mhp den fazlaydı . bakarsın ıtkm yi çözemedi adamlar dalga geçer gibi şantiye şefini yollamış. yahu ben başkan olsam şefi odamdan almam içeri git patronun gelsin derim. heeey hey.

42 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vah vah !!!!

Ne demeli Bilmem ki
03 Haziran 2015 Çarşamba 17:49

Bu lafın nereye gittiği, demeciyle kimlerin ekmeğine yağ sürdüğünü biliyor mu acaba. yazık Isparta da mhp'ye en az 2-3 puan kaybettirecek bir d.nsi.lik.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seninle asgari ücret alan vatandaş bir mi?

Olmadı şimdi...
03 Haziran 2015 Çarşamba 16:37

Senin verme gücün asgari ücretliye göre kat kat fazla yakıştımı şimdi senin oturduğun koltuktan böyle bir haberi yayınlatmak... El insaf be başkanım. Sen çocuğumu lüksün lüksünde yaşatıyorsundur. Ama normal maaşlı vatandaş çiftçi vatandaş veya evine aylık 1 veya 1,5 milyardan fazla girmeyenler ne yapsın... Tepeden bakmakla olmuyor...

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstanbulda kiralar

Öğrenci
03 Haziran 2015 Çarşamba 13:56

Vallahide ben İstanbuldan okumaya geldim sanki her İstanbullu 3 bin lira kira veriyor gibi konuşmuş sayın belediye başkanı.. Sen oğlunu istediğin kadar lüks yaşat umrumuzda değil ama çıkıp millete bunu örnek verirsen yanlış yapmış olursun. Sadece öğrenci değil geçen Ispartanın ilçesinden çalışmaya gelen adam geçinemiyorum kira yüzünden dedi yazık diyorum sadece. Cidden üzüldüm belediye başkanının bu açıklamasına

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eyyyyyy Isparta Halkı

Koray Avcılar
03 Haziran 2015 Çarşamba 13:46

Sorunu sadece öğrenciler çekmiyor binlerce aile var kazancını kiraya verip geçinemeyen çünkü Ispartada kiralar pa-ha-lı.. Utanmadan bir de yaptığı kıyasa bak koskoca belediye başkanının. İstanbulda residence da kalan oğlunun kirasını örnek veriyor. Hala bu açıklamadan sonra Ispartada MHP ye oy verecek varsa yazıklar olsun diyorum sadece. Böyle saygısızca açıklamayı yediremiyorum bir vatandaş olarak ayıp ayıp ayıp.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartali ogrenciden mhp ye oy YOK

cenk akgun
03 Haziran 2015 Çarşamba 13:34

Bu aciklama iyi oldu biz de safimizi belirledik. Sen hem toki ye izin verme hem fiyatlar normal talep var de. Boyle belediye baskani mi olur Allahtan kurtuluyorum son senem. Insanlari iyi hatta esnafi bile bence iyi sehir ama apartcilar bu sehri cekilmez yapti.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

ebubekir
03 Haziran 2015 Çarşamba 13:34

ne kadar güldüğümü anlatamam :)

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

emre

emre
03 Haziran 2015 Çarşamba 12:40

güldüm valla.dicek birşey bulamıyorum.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

baskanin oglu

Ev kiralari
03 Haziran 2015 Çarşamba 12:33

istanbulda okuyor ev kiralari yuksek diyor oglu istanbul'un onde gelen mutahiti olan ali agaoglunun yapmis oldugu residans'da kaliyor sonra aylik kirasi 3 bin tl diyor ziya gunaydin isparta halkini kandirmayi birak luks yasamak isteyen luks yasiyor kiralarin uygunu da var pahalisi da insanlar kendi tercihini kullaniyor yani cikipda kendini acindirmaya calisma

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tok açın halinden anlmaz

tok açın halinden anlmaz
03 Haziran 2015 Çarşamba 11:29

bu tam bir tok açın halinden anlamaz haberidir. bir şehrin belediye başkanının milletle alay eder gibi bir haberdir. kendisine oy vermiş biri olarak yazıklar olsun diyorum.

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamak mümkün değil

asdada
03 Haziran 2015 Çarşamba 10:29

babası asgari ücret alıp da devlet yurdunda kalmayıp fazla fiyatlardan apartta kalan öğrencilerin niyetini de çok iyi biliyoruz.ayrıca eski siyasetçilerin belediye başkan yardımcılarının çocukları kıbrısda onbinlerce liraya okurken (!) bu devlet üniversitesinde okuyan hayırlı gencin ev parası neden bu kadar tepki çekti anlamak mümkün değil

9 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ölü yıyıcı ısparta

mehmet salkım
03 Haziran 2015 Çarşamba 10:20

bu memleket faiz yıyen ve yaşayan o kadar nebbaş var kı ..onun için adam olmuyor.. siyasi istikrarsızlık desen almış başını gidiyor herkes smenfaat peşinde..hacı sıda hocası da hep si faizle yaşıyor ...öğrencinin ustunden rant sağlıyor bunlarda allah korkusu yok..onun için mutsuz iller diyarı ..

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık baskan

bi git artık
03 Haziran 2015 Çarşamba 09:42

sana nasıl oy verip tekrar basa getırdıler anlamıyorum ıspartayı mahvettın yaa asgarı ucretle gecınen bı aıleyı dusunerek cvp verseydın sen ogrencılerden para kazanıyosun..10 dakıkalık ulasıma bıle 2 tl alıyosun yazık sen gibi baskana...

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

oyları kaybettin

mehmet
03 Haziran 2015 Çarşamba 08:54

şu açıklamandan sonra çok oy kaybettirdin partine

21 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kira

sengetli
03 Haziran 2015 Çarşamba 08:41

sayın.başkan.geliriniz üst seviyede de verebiliyosunuz o tutarı.peki memur emekli özel sektördeki maaş az kişiler napsın.nasıl okutsun çocuğunu.birde asgari ücretin 950 tl olduğu memlekette.düşünün artık gerisini.

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarafsız

yorumcu
03 Haziran 2015 Çarşamba 08:33

İSTANBUL'DA 6MİLYON ASGARİ ÜCRETLİ VAR HEPSİ Mİ 3BİN TL VERİYOR BİLMEDİĞİMİZ YER DEĞİL DAHA UYGUN FİYATA ÇOK GÜZEL EVLER DE VAR GEREKSİZ DEMOGOJİ YAPMANIN ALEMİ YOK KALDI Kİ BU GENCİN BABASI ISPARTANIN YARISINI SATIN ALACAK EKONOMİK GÜÇTE OLDUĞUNU HERKES BİLİYOR SADECE İSRAF DİYORUM...

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmadı

Kemal YILDIZ
03 Haziran 2015 Çarşamba 07:27

Sayın Başkan çok talihsiz ve saçma bir açıklama olmuş. Bizim babamız aylık değil 3000 TL asgari ücreti zor alıyor....

32 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahh ogrencinin halinden baskanda anlamassa

suleyma
03 Haziran 2015 Çarşamba 00:59

Başkanım sizi gercekten seviyorduk ama bu nasil açıklama isparta metropolmu ki eti ne budu ne kiralar bu kadar fazla.Simdi suc sizin oglunuzun istanbulda okumasimi yoksa bizim ispartada okumamiz mi!!!

39 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla