visitor analyticsvisitor analytics

İBİCOĞLUI DÖNEMİNDE ALINAN YÜZLERCE PERSONELE NE OLDU?

İbicoğluı döneminde alınan yüzlerce personele ne oldu?
01 Ağustos 2016 Pazartesi 19:28

FETÖ’nün darbe girişimin ardından tüm Türkiye’de gözler FETÖ’nün en çok yapılandığı üniversitelere çevrildi.

FETÖ’nün darbe girişimin ardından tüm Türkiye’de gözler FETÖ’nün en çok yapılandığı üniversitelere çevrildi.

FETÖ’nün bilgi işlem merkezi konumunda olan SDÜ’de de bu yapının en çok sızdığı üniversitelerin başında geliyor.

FETÖ soruşturması kapsamında tutuklu olan eski SDÜ Rektörü Hasan İbicioğlu döneminde üniversite kadrosuna alınan bu yapıya mensup yüzlerce personelin akıbeti merak konusu.

FETÖ/PDY davasında firari sanık ve yanı zamanda örgüt elebaşı Gülen’in doktoru olan Numan Tamer ‘in kadro alımlarına başvuran öğretim görevlisi adaylarına “Cemaate  ne kadar himmet verdin”, “Cematte referansın kim”gibi sorular yönelttiği ve cematte olan bağlılığa göre alımları yaptığı konuşulan iddialar arasında.

Gazetemize ve internet sitemize üniversiteden bu konuyla ilgili yüzlerce telefon ve mesaj gelmektedir.

ahmet
11 Kasım 2016 Cuma 23:52

Harbiden salaksiniz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Prof dr Yusuf Yıldırım

Hamso ekrem
26 Ekim 2016 Çarşamba 03:39

İşletme deki Yusuf yıldırım'a ne oldu. fetö tetikçisi fakültede milletten zorla himmet alıyordu, herkesi ispiyonladı fetöcü diye şimdi kendisi dışarıda geziyor. Ona da sıra gelecek.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

retorik

retorik
25 Ekim 2016 Salı 08:21

ibicioğlu içeride ama ö dönemde onun danışmanlığını yapan hukuk danışmanlığını yapan adam dışarıda hatta fetö soruşturma - aklama komisyonu üyesi yapıldı şimdilerde.Numanın getirdiği doktorlar hala görevde.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dişin eski dekanı nasıl kacırıldı amerikaya

serdar
21 Ekim 2016 Cuma 00:10

Dişin eski dekanı fetöcü hakan türkkahramanı kim kacırdı amerikaya, Bu adam fetö nün dişcisi, amerilkaya kaçtı, bütün fakültelerde himmet parası diye devletin parası pensilvanya ya aaktarılırken carıkcı, bu diş hekimliğinin hesplarını kitaplarını incelettimi, İşin aslı TIP faakültesi ve diş in hesaplarını carıkcı inceletmiyor, NEDEN,,,

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

retorik

retorik
05 Ekim 2016 Çarşamba 21:09

sahtekarlık yapıp tesadüfen odönemde alınan sıradan memuru hemşireyi de atıp duruyorlar. oysa tıpda amerikadan numanın getirdiği doçlar yard doçlar duruyor. tutuklanıp sonra tutuksuz yargılananlar va r hala açığa dahi alınmadılar.bu iştebir kandırmaca var. yoksa insanları fetö cemaati üyelerine yer açmak içinmi atıyor bu sdü yönetimi.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş soruyor

Vatandaş soruyor
02 Ekim 2016 Pazar 15:18

İbicioğlu döneminde daire başkanlığına getirilenlere ne oldu?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ pisliğin içinde

32
28 Eylül 2016 Çarşamba 23:20

SDÜ de yapılanma inanılmaz, Rektör uyuyor, o da biliyorki kendine bazı siyasilerin destegi ile dokunulamaz, Ben soruyorum TIP ve diş hekimliğinde bu zamana kadar bu fetöcülerin actıgı maddi zararı araştırcak ne yaptı. Eminim hem tıp ta hem diş te herkes içeri girenlerin acıga aalınanların ve kendilerinin pisliklerini temizlemeye calışıyor, Sayın rektör devletin bagımsız denetcilerine her iki fakültenin hesaplarını inceletsene, Savdan gelen kokuyu bastırdı SDÜ den gelen pisliğin kokusu

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kısa söz

kısa söz
24 Eylül 2016 Cumartesi 22:42

Cematın yeri camidir,imamın yeri camidir.Devlet imama imam cemata yetkılıdır..imam emlaka yetiükilenirse devlet görmezse..daha ccoook acı cekeriz..Tüm camı dişi oluşumlar CEMAAT sıFAtı verilmemeli.sülü cemaatı ahmet cematı veli ...olmaz abı yav..Yolumuz islam, Rehberimiz Kuran, Liderimiz Hz.Muhammed (sav) ..Devletin diyaneti var yeter hepinize.....ÖNCE INSAN OLARAK OLARAK BİR MILLETE MENSUP OLMUŞUZ,DİNİMİZİ SECMİŞİZ.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkımı helal etmiyorum.

Vatandaş
13 Eylül 2016 Salı 14:19

Personel daire başkanlığına bu sene bir dilekçe vermiştim. Tarafıma hiç cevap yazılmadı. Personel daire başkanına ve ondan sorumlu Rektöre hakkımı helal etmiyorum.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

CEFA ÇEKTİRDİKLERİ ONURLU !

ONLAR KENDİNİ BİLMEKTE
02 Ağustos 2016 Salı 12:53

Personeli SDÜ dedir de... Ya bu dönemin mağdurlarına ve onları mağdur edenler, istifaya emekliye zorlayanlar...... hala görevlerinde .... Bizden "daha feto düşmanı oldular..." garip...Biz 5 yıl önce söyledik neler geldi başımıza... ! Ya onlar ne olacak... ÜNİVERSİTEYE SİYASETLE İLGİLENMELİ FAKAT İÇİNDE ve SİYASİ OLMAMALI....! Kuruların yanında yaşlar yanmasın...Şükür bu günlere..... Haklı olmak acı çeksek de bizim onurumuz... Neler mi bilen bilir?

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOMSU VE AKRABALARIMIZIN TAKIYYELERINI IZLIYORUZ IBRETLE!

vatandas
02 Ağustos 2016 Salı 12:37

ASLINDA SDÜ ÜNÜVERSITESI KADAR BÜTÜN ÜNÜVERSITELERI ELE GECIRDILER! HATTA DOGU ILLERIMIZIN ÜNÜVERSITELERI DAHA DIKKATLI INCELENMELI! ADAMLAR TAM TAKIYYECI BU GÜN FETÖ ÖRGÜTÜNE KÜFÜRLER ASGILAMALAR HATTA BEDDUALAR GIRLA GIDIYOR! "NE YAPIN YAPIN KENDINIZI ELE VERMEYIN !" DIYEN BIR CAMIANIN MENSUPLARI SU ANDA DEMOKRASI YÜRÜYÜSLERINE KATILIP ; FETÖCÜLER ALEYHINDEYMIS GIBI GÖSTERMEYE CALISIYORLAR KENDILERINI! HATTA (FETÖCÜ) DIN GÖREVLILERI ÜLKENIN BIRLIGI BERABERLIGI DUALARINI DÜSÜRMÜYOR DILINDEN !

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adi numan

ayhan
02 Ağustos 2016 Salı 12:35

şerefsizin vücut bulmuş halidir bu vatan haini numan.allah belasını verdi dahada verecek inşallah.yatacak yerleri yok bu kansızların.hainler mezarlığı bile çok bu yavşak numana.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetullahçılar dan nefret ediyorum !!!!

vatandaş.
02 Ağustos 2016 Salı 12:23

ısparta daki okullarda himmet-fitre-zekat-bağış toplayan fetöcü öğretmenler var.bu öğretmenleri; okulundaki md-md.yrd. ve tüm öğretmenler,hizmetliler biliyor.fakat hiç kimsede bu himmetçi fetöleri emniyet md.lğne-valiliğe-cimer e-bimer e bildirmiyor,fetöcüleri koruyorlar,sav daki fetocuların okullarını ıspartadaki 500 öğretmen her ay himmet vererek yaptırdı,bu 500öğretmenin ve buralara himmet toplayan öğretmenlerin isimleri bu okulların bilgisayarlarında kayıtlıdır mutlaka(????)

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

numiş

fikri
02 Ağustos 2016 Salı 10:08

ya numan efendi bir emre uslu birde sen tenhada sizi bir denk getirsem var ya.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
02 Ağustos 2016 Salı 08:58

SDÜ üniversitesinin FETÖ konusunda namını, şanını , bilmeyen duymayan yok. Açığa alınan personel sayısına bakıldığında ise en az personel açığa alınan üniversitelerden birisi sdü. bu nasıl bir çelişki. Birileri kafasını kumamı gömdü acaba. Sayın Cumhurbaşkanımız 17-25 sonrasında tek başına fetö ile mücadele etti. Şu anki süreçtede sonuna kadar mücadele ediyor ve mücadele edilmesini istiyor. Ama malesef yalnız bırakılıyor. yetkililer işbaşına

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

vatandaş
02 Ağustos 2016 Salı 08:53

Bunların döneminde (17-25) aralık öncesinde akademisyeni bırakın asgari ücretli, kat temizlik işlerinde (temizlik) dahi görev alabilmek için cemaatten, cemaat evlerinden, cemaat önderlerinden, cemaat hemşirelerinden, cemaat teknisyenlerinden icazet almak, referans getirmek gerekiyordu. bende merak ediyorum o dönemde işe girenler, himmet parası verenler, himmet parası toplayanlar, toplantılarda fink atanlar şu anda nerde fink atıyor. bunlara ne zaman sıra gelecek.başhekim göreve

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok sinsidir

Vatandas
02 Ağustos 2016 Salı 08:53

Ben zamanında bu adamın kuaförüydüm eşim yuksekokulmmezunu eşimi işi katmaya çalıştım bu adam bana esin bizim okullarda bizimyurtlarda yasadimi diye sordu yok dedim ozan olmaz dedi

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENTTE TEMİZLİK NE ZMAN ?

GENÇ SENİRKENTLİ
02 Ağustos 2016 Salı 08:28

SENİRKENTTE FETÖ TEMİZLLİĞİ NE ZAMAN YAPILACAK? HALA FARKLI KURUMLARDA BU ADAMLARA TAKILAN SOHBETLERİNE GİDEN ADAMLAR ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYOR .. ASLINDA İDARİ AMİRLERİ BU ADAMLARI BİLİYOR AMA NEDEN BİR İŞLEM YAPILMIYOR ?? SENİRKENTTE TEMİZLİK BAŞLASIN ARTIK SOHBETE GİDEN ABLALARI HALA GÖREVDE ŞU AN YURTLA İLGİLENEN ABİLERİDE HALA GÖREVDE.. BU ADAMLAR KRİPTO.. MEYDANDA BAYRAK SALLAYIP KENDİLERİNİ GİZLEMEYE ÇALIŞIOLAR.. VATANDAŞADA HATTA İLÇE YÖNETİMİNE SORSUNLAR HERKES BİLİYOR BUNLARDA AÇIĞA ALIN

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARAŞTIRIN

REKTÖR DOSTU H.
02 Ağustos 2016 Salı 06:04

SN.HOCAM 2013 DEN SİZE KADAR OLAN DÖNEMLERDE GEREK TIP FAKÜLTESİ GEREK İDARİ BİNALARA ALINAN PERSONLE BİR BAKIN.ALLAH AŞKINA HEPSİ FETÖ GRUBUNDAN.ÖZELLİKLE HASTANENİN RÖNTGEN-HEMŞİRE-ATT.ALINAN PERSONELLERİ İNCELEYİN GÖRECEKSİNİZ.BUNA BİR DUR DİYELİM.SELAMLAR.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMACINIZ NE?

Hakan Çelik
02 Ağustos 2016 Salı 01:41

Fetöyle mücadeleyi en ciddiye alan kurumun SDÜ olduğunu dünya alem biliyor, adamlar yüzlerce kişiyi açığa almışlar daha sürecin başında, belliki devamı da gelecek. Bütün bunları bilmenize rağmen SDÜ yönetimiyle ilgili bu türden bir haber yapmanın amacı ne olabilir? Lütfen işimizde biraz ciddi olalım.

15 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haber uçurduda kaçtın.

Sana kim
02 Ağustos 2016 Salı 01:22

Numan kim haber verdi de kaçtın! Milleti meraktan çatlatma gari! Meraktan ölüyozzzz...Sen ne yere bakan yürek yakan sinsi bi adamsın böle. İçine ettin SDÜ nün sonra tüydün. Olan oltana takılan ahmaklara oldu. Rabbim sizi SDÜ de iktidara taşıyan yardakçılarınızıda cezalandıracak inşaAllah!.... Onlar kendilerini iyi biliyorlar.....

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bi on sene görünme ortalıkta

Numan
02 Ağustos 2016 Salı 01:14

Demedi deme, millet acayip kıl kapmış sana. Gerçi havaalanında tutuklanırsın ama. Sakın mülteciler gibi denizdende bu vatan topraklarına ayak basmaya kalkma. Bi kaşık suda boğacaklar seni. Artıkın seni Amerika'da bi hirıstiyan mezarlığına gömerler. Arkandan okuyanında olmaz. Gerçi size hiç bir okuma fayda etmez Hani toptan cennete gidecektiniz no oldu len. Cehennemin en dibini boyladınız herhalde.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetöcüler

Kaya
01 Ağustos 2016 Pazartesi 23:58

Son 10 yılda fetö referanslarıyla akademisyen olan öğretim üyelerinin tek tek incelenmesi gerekiyor ..

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hanimiş?

Adam Durbi
01 Ağustos 2016 Pazartesi 22:15

Sadık yağcının efsanesi V. A. E. efendi çık ininden saklanma?

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aman dikkat

Adam Durbi
01 Ağustos 2016 Pazartesi 22:09

Beyler hastanelerderdeki eski başhekimlere bakın biraz, koltukları pahasına çocuklarını altınbaşaktan almamışlardı kimmiş acaba onlar?

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla