visitor analyticsvisitor analytics

İBİCİOĞLU KAÇ PARA ALIYOR?

İBİCİOĞLU KAÇ PARA ALIYOR?
25 Şubat 2015 Çarşamba 15:31

Kamuoyunda döner sermayeden 80 Bin TL aldığı iddia edilen SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'un asıl aldığı net döner sermaye miktarına belgesiyle Bomba 32 ulaştı.

İŞTE O MAAŞ BORDROSU BU HABER SADECE İLK  KEZ BOMBA 32 'DE 

BOMBA 32 NİN ÖZEL HABERİDİR İZİNSİZ VE KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ..

MAAŞ HARİÇ ELİNE NET GEÇEN DÖNER, AYLIK 13 BİN TL 725. 32 

HARAM OLSUN

uluborlulu
10 Mart 2015 Salı 23:28

ELİN GARİPLERİ OKUCAM diye kuru ekmek yer peynir ekmek yer bunlar komisyon kurup ihtiyac sahibi öğrencilerie yardım bile etmez devlet devlet değilki

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taş düşsün

Ali
07 Mart 2015 Cumartesi 13:49

Şakir kadar taş düşsün başınıza. Adamın yaklaşık 1 yıldır rektör beyle arasının iyi olmadığını, diğer gazetecilerin Şakirin 10 katı rektör beyle görüştüğünü beliyoruz. Adamın hiç bir konu ile alakası yok hala Şakir diyorsunuz. Ne Şakirmiş ama. Demek ki başarılı, demek ki iyi bir isim ki ilgisi olmadığı halde onu konuşuyorsunuz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hay hay

Kamu taşeron'a
05 Mart 2015 Perşembe 15:06

emredersin orkuncum, ne demek, derhal gereğini yaparım. başka bir sıkıntın var mı yavrum?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kamu taşeron

orkun
27 Şubat 2015 Cuma 20:28

rektör yanında çalışan işcilere kadar mobbing uygulamıştır bu bir suçtur.mayıstan sonra inşallah sdü refah ve huzura kavuşacaktır,sayın Cumhurbaşkanım lütfen hatalı bir seçim yapmayınız,sizden rica ederim..

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kımın

adalet
27 Şubat 2015 Cuma 18:41

kımleri ogretim gorevlısı ogretım uyesı yaptı bunlardan bır tanesı sakır bır aynaya bakın kımlere kalmışız vay memlekıtımın halıne

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akademisyen

Ispartalı
27 Şubat 2015 Cuma 09:20

Döner sermaye bordrosunu da gösterin. Millet enayi mi?

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ybem

orcun
26 Şubat 2015 Perşembe 22:40

3 yıldan beri yaşam boyu eğitim merkezi ve sdü de bulanan araştırma merkezlerinden alınan ücretler hariçmi....

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmiş

misafir
26 Şubat 2015 Perşembe 14:25

aralık yada kasım bordrosu yokmu sanki büyük habercilik

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

300 bin dolarlık makam odasına sahip çıkmak lazım

ah şakir ahhh
26 Şubat 2015 Perşembe 12:16

Basın danışmanı şakşakir abinizmi gönderdi bunu ? tabiki odur, başka kim evrakların üzerinde oynayıp oynayıp size servis ettirecek. millet de aptal yutacak. tam şakir planı bu.

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok bile

ss
26 Şubat 2015 Perşembe 08:49

sanki o parayı bile hak ediyormu ki?

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eksik

Ali Gülen
25 Şubat 2015 Çarşamba 22:53

Son 3 yılın bordrosunu yayınlayacaksın ki millet görecek

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vereyimmi

tanışık
25 Şubat 2015 Çarşamba 20:19

eski maaş bordrolarından yollarsam yayınlarmısın sevgili tarkan..

31 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bence normal

hayri
25 Şubat 2015 Çarşamba 18:58

bir hastandeki sıradan yönetici bundan çok alıyor. bence görevine göre çok değil. tıpkı milletvekillerinin maaşını çok bulmadığım, hatta az bulduğum gibi. yeter ki dürüst ve çalışkan olsunlar. bana göre az bile.

10 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayret

cancan
25 Şubat 2015 Çarşamba 18:30

ülen ne kadar hazımsız ve kıskanç adam var be. adam bordrosunu yayınlamış işte. hadi başkaları da açıklasın bakim gelirlerini. yok bu da çok, yok benim yıllık kazancım gibi saçma sapan yorumlar. sen de çalış bu seviyelere gel sen de al. bir ara öğretmenlerin akademisyen maaşlarını kıskanması ve çok bulması gibi komik birşey bu.

8 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

vatandaş
25 Şubat 2015 Çarşamba 17:25

Rektörler imamı hoca

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yürü be

abdullah
25 Şubat 2015 Çarşamba 17:00

bordroyu veren kim? hangi ayın bordrosu? rektör olduktan sonraki tüm bordroları da gorebilecek mi İspartalı? Bu soruları cevaplayin biz karar verelim ne yalan ne doğru

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben bu işi bilmiyorum.

Komedi
25 Şubat 2015 Çarşamba 16:51

Ocak 2015'in bordrosu ile habercilik olmaz aga. Dökersin son 1 yılda ne almış o zaman tarafsız habercilik deriz. Ocak 2015 te kendi payını 13 Bin göstermiş. Bu da tabi işin komedisi adamların az anlayışı aylık 13 Bin. Yani küçültülmüş rakam 13 bin. Acaba gerçek rakam ne kadar düşünmek bile beni endişelendiriyor. Ocak 2015 te 13 bin aldığının belgesi eline tutuşturmuşlar hadi bunu servis edin. Geçin efendiler bu işi. 13 Bin bile olsa yıllık 165 Bin yapar yahu ne yapıyor bir memur bu kadar parayı?

25 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vahh Vahh

İŞCİ
25 Şubat 2015 Çarşamba 15:55

Yine ben yazmayı unutmuşum.. birde maaş hariçmiş.

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla