visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 13:35

HÜSEYİN UÇMAN MHP MİLETİN UMUDU

HÜSEYİN UÇMAN MHP  MİLETİN UMUDU
04 Mart 2015 Çarşamba 12:36

HÜSEYİN UÇMAN MHP MİLETİN UMUDU

Milliyetçi Hareket Partisi Milletvekili Aday adayı Hüseyin Uçman7 Hazirandaki  seçim çalışmalarına hızlı başladı.

 

Milliyetçi Hareket Partisi Milletvekili Aday adayı Durmak bilmiyor. Uçman Terminal Cami de  umreden dönen Ispartalıları karşıladı. hayır dualarını aldı daha sonra  Tüm ilçelerde ziyaretlerini sürdürdü  uçman .Allah niyetinde olan herkese nasipetsin inşallah “Sıkmadık el çalmadık kapı bırakmayacağız” dedi. seçim çalışmalarına  tüm hızlıyla devam ediyor. 

MHp,ye Mali yardımları Olabilir.

Gözlemci
05 Mart 2015 Perşembe 14:47

Sayın Uçman,ın 7 Haziran Hareketinde Mali katkıları olabilir. Seçim sürecinde bu katkıların büyük destek sağlayacağı muhakkaktır. Kamu oyu olarak bunun gözlemi içinde olacağız.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

evli

danısman
05 Mart 2015 Perşembe 12:56

bunların zihniyeti belli sıkma kelimesinin noktaları eksik .

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH TAN İSTE YETER Kİ VERİR YARADAN

CAKIR-REİS
04 Mart 2015 Çarşamba 20:32

HACI DA OLURSUN VEKİL DE OLURSUN.NİYETİ HALİS OLANIN SONU DA HAYIRLI OLUR.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
04 Mart 2015 Çarşamba 16:15

seçim zamanı yaparsınız bu yaptıklarınızı.diğer zamanlarda nerlerdesiniz.hepiniz aynısınız.siyasetçilerin alayıda aynı.artık bıktık bu davranış ve görüntülerden.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla