visitor analyticsvisitor analytics

HÜKÜMETTEN SON DAKİKA YAZ SAATİ AÇIKLAMASI

HÜKÜMETTEN SON DAKİKA YAZ SAATİ AÇIKLAMASI
27 Aralık 2016 Salı 15:13

HÜKÜMETTEN SON DAKİKA YAZ SAATİ AÇIKLAMASI

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Numan Kurtulmuş,Bakanlar Kurulu toplantısının ardından gazetecilerin karşısına geçti.Kurtulmuş, yaz saati tartışması ile ilgili olarak, "Yaz saati ile ilgili bir uygulama olmayacak. Geriye alma gibi bir durum söz konusu değil" dedi.

Yaz saati tartışması ile ilgili bir soru üzerine Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Numan Kurtulmuş, "Öyle bir çalışmamız yok. Yaz saati ile ilgili bir uygulama olmayacak. Geriye alma gibi bir durum söz konusu değil" diye konuştu.

 

Mesai, batı için yarım saat ileri alınabilir.

Uygulama yerinde.
28 Aralık 2016 Çarşamba 14:10

Örneğin Ankara'nın batısında kalan iller için, mesai ve okul saatleri yarım saat geç başlayabilir. Ama Doğu için kesinlikle doğru bir ayarlama. Çünkü ben doğuda çalışırken saat 15,30 da akşam oluyordu. Bu nedenle, ilkokullar sabah 06,45 de ders başı yapıyorlardı. Ramazan ayı en kısa günlere denk geldiği yıllarda, mesai fiilen saat 14.00 de bitiyordu.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Yörükçü
28 Aralık 2016 Çarşamba 13:25

Dediğim dedik çaldığım düdük...

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
28 Aralık 2016 Çarşamba 02:25

Evet memur bey çok haklısınız sizler evden çıkınca namaz vakti geçmiş oluyor " dualı topraklarda ezan sesini herkes işitiyor diyen arkadaş" buna cevap vermeli bence.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memur
27 Aralık 2016 Salı 21:53

Ben de neden boyle bir uygulama yapildi anlayamadim ve cozemedim amac ne ?! InsAllah seneye boyle birsey olmaz ve saatler alinir biz bile zorlandik cocuklar napsin..ilcede calisiyrm ezan okunurken evden cikmis oluyrm ise geldigim de nmz vakti geciyor bu nasil olcak !!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
27 Aralık 2016 Salı 20:33

Gerçek Amaç her neyse " enerji tasarrufu değil bu kesinlikle" küçüçük çocukları uykusuz bırakıp sefil ediyorsunuz.ilahi adalet diyorum.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUALI TOPRAKLARDA ERKEN KALKIN

CEM SEYMEN
27 Aralık 2016 Salı 19:05

MAŞAALLAH ŞU DUALI TOPRAKLARDA BEREKET FIŞKIRIYOR ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ ÜLKENİN ÇALIŞAN KESİMİ SABAH EZANINDA UYANIYOR VE ŞAHİTLİ OLAN TEK NAMAZ SABAH NAMAZI LÜTFEN KAÇIRMAYIN

16 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

saatler

ass
27 Aralık 2016 Salı 17:53

ders başlama saati değişirse çalışan anne ve babalar çocuklarını okula nasıl bırakacaklar. kamu kurumları sabah 08.00 de işe başlıyor. okul saati ileri alınırsa çocuklar mağdur olacak bu sefer.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

EN AZINDAN

KADER
27 Aralık 2016 Salı 16:49

TAMAM ANLADIK GERİ ADIM FALAN YOK AMA EN AZINDAN OKULLARIN SABAH DERS BAŞLAMA SAATLERİNİ BARİ DEĞİŞTİRİN SABAH EZANI OKUNUYOR ÇOCUKLAR SERVİSLER YADA OTOBÜSLER İÇİN YOLLARA DÜŞÜYOR .YARIM SAAT YADA 45 DAKİKA GEÇ BAŞLASA DERSLER ÖLMEZLER HERALDE

14 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rami
27 Aralık 2016 Salı 16:10

Kış geçti olsa noluyo olmasa nolur.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla