visitor analyticsvisitor analytics

HÜKÜMET MEYDANININ İSMİ DEĞİŞTİRİLİYOR

HÜKÜMET MEYDANININ İSMİ DEĞİŞTİRİLİYOR
01 Ağustos 2016 Pazartesi 17:13

HÜKÜMET MEYDANININ İSMİ DEĞİŞTİRİLİYOR

ISPARTA Belediye Meclisi tarafından, Hükümet Meydanı’nın isminin “15 Temmuz Demokrasi Meydanı” olarak değiştirilmesi için oy birliğiyle karar verildi.

15 Temmuz darbe girişiminin ardından tüm Türkiye’de olduğu gibi Isparta’da darbeye karşı tepkisini en güçlü şekilde gösterdi. Isparta’da ise bugün toplanan Belediye Meclisi, “Hükümet Meydanı”nın isminin değiştirilmesi için oylamaya sundu. Üyelerin ise tamamının oyuyla gündem maddesi kabul edildi.

teşekkür

mehmet boyacı
02 Ağustos 2016 Salı 09:36

SAYIN BELEDİYE BAŞKANIMIZA ADALET KALKINMA PARTISI VE MİLLIYETCI HARAKET PARTİSİ MECLİS ÜYELERİNE BU DUYARLILIKLARINDAN VE BİRLİK BERABERLİKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİZ.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalaka

Ali
02 Ağustos 2016 Salı 01:25

Bence Başkan'ın paralelle ilişkisinin ortaya çıkmasına az kaldı onu güçlü aracılarda kurtaramayacak devletimize dua edelim

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vah vah

Hanedan
01 Ağustos 2016 Pazartesi 22:29

Belediye rumuzlu sahis muhatabim sen degilsin ama insani seven dedigin baskanindi bir hirsizin lafina bakip bizi ekmegimizden eden. Biz de mi beleduyenin araclariyla gazinolara gidip eglenseydik. Nasilsa baskan bunlara bi sey demiyo mu deseydik.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Soytarılık nedir?

Emre
01 Ağustos 2016 Pazartesi 21:14

Ben ilk gün 15 temmuz akşamı gördümki herkes akp bayrağı sallıyor o an gozumden dustu bu meydandaki millet cunku devlete karsi savas acilmis ulke elden gidiyor adam turk bayragi yerine akp bayragi dalgalandiriyor.snraki gunler bktım heryer pislik olmus yerde ne ararsan var dedim heral millet soytarılığa gelmis hep.boy boy hergun selfie cekilmeler adamlar sosyal medyada sov ypiyor bildigin artik ABARTI oldu sanki.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye

Hanedan
01 Ağustos 2016 Pazartesi 20:49

Hanedan rumuzunu kullanıp yazan şahıs...Sen bu yazdıklarınla ne yaptığını sanıyorsun ki...Bld Bkş nımız Y.Z .Günaydında en az senin kadar belkide senden de fazla ülkesini insanını seven bir vatansever darbe karşıtı biridir .Lütfen olayı çaya ikrama vs dolaştırmayalım.Bu vatan bizim bu millet biziz ve darbelere karşıyız.Tüm şehit olanlara Allah rahmet eylesin

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATAN ICIN YOLA CIKAN KARSILIK BEKLEMEZ!

vatandas
01 Ağustos 2016 Pazartesi 18:00

ADAM AKINCILAR HAVAALANINDAN DARBECI UCAKLARIN KALKMASINI ENGELLEMEK ICIN 3 REMORK SAMANINI YAKMIS, GEREKIRSE ARACLARIMIZIDA ATESE VERIRDIK VATANIMIZ ICIN DIYOR! VE DEVLET SAMANIN PARASINI ÖDEMEK ISTEYINCE REDDETMIS PARAYI! " VATAN ICIN FEDA OLSUN DEMIS!" AMA BIR KAC KENDINI BILMEZ MEYDANDA BEKLIYENLERE CAY CEREZ MENFEAT BEKLENTISINDE! VATAN ICIN YOLA CIKAN KIMSEDEN BIR SEY BEKLEMEZ! AYRICA ETRAFI PISLETEREK VATANA MILLETEDE YÜK OLMAZ! BELEDIYEDE BU DEVLETIN BIR KURUMUDUR KENDIMIZE GELELIM!!!!!!

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok canimmm

Hanedan
01 Ağustos 2016 Pazartesi 17:23

Meydanin adini degistiren baskan, gunlerce orda nobet tutanlara bir bardak cay ikram etmisti. Unutmaa baskan! Orada nobette olan insanlar senin koltugun gitmesin diye caba veriyor.

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla