visitor analyticsvisitor analytics

HÜKÜMET KOMİSYON KURUYOR

HÜKÜMET KOMİSYON KURUYOR
23 Ekim 2014 Perşembe 11:46

HÜKÜMET KOMİSYON KURUYOR

Başbakan Ahmet Davutoğlu, "İmar artışını öğrenip,oradan arsa almak haram kazançtır." dedi.

Hükümet, milletvekili ve belediye başkanlarının malvarlıklarını takip ile bunların haksız imar kazancı gibi yollardan elde edilip edilmediğini araştırmak için bir komisyon kurulması konusunda düğmeye bastı.

ÖNERİ VEKİLLERDEN

Öneri, Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun AK Parti İç Anadolu Bölgesi milletvekilleri ile yaptığı toplantıda gündeme geldi. Çankırı Milletvekili Hüseyin Filiz, bu konuda "Etik Araştırma Merkezi"kurulmasını önerdi.

DAVUTOĞLU: BU HARAM KAZANÇTIR

Edinilen bilgilere göre, Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun toplantıda, "Adam bir yerden imar geçeceğini öğreniyor. Gidip oradan arsa alıyor ve zenginleşiyor. Bu haram kazançtır. Siyasetçinin görevini kötüye kullanmasıdır, ahlaksızlıktır." dediği öğrenildi. Çankırı Milletvekili Hüseyin Filiz ise milletvekilleri ve belediye başkanlarını seçtikten sonra bu kurulun yapacağı değerlendirmelerinin etkili olması gerektiğine dikkat çekerek,"Milletin umudu olarak geliyorsak, bir süre sonra millet nezdinde kredimiz bitmesin. Bu kurul bir anlamda siyasetçi için bir chek-up mekanizması olsun.Bir insanın varlığı aileden mi geliyor, yoksa sonradan siyasete girdiğinde mi oluyor? Kurul bunları araştırsın. Vekillerin mal varlığı belli dönemlerde araştırılsın" dedi.

GÜNAYDIN'DA ÇÜNÜR'DEN ARSA ALMIŞTI

Haksız imar kazancı gibi yollardan elde edilip edilmediğini araştırmak için bir komisyon kurulacak. Buna göre Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın da aldığı arsalarla başı dertte olabilir. Başkan Günaydın Çünür'de imara açılan arsalardan bir kısmını almıştı

harammı

misafir
24 Ekim 2014 Cuma 08:44

önce her kez kendi kapısının önünü temizlesin.türkiyeyi bu hale getiren ak parti düzenidir.chp yi hiç aratmıyor

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yesil alan

gülcü baba
23 Ekim 2014 Perşembe 22:25

Pekii. Çünürdeki yesil alanları bir şekilde satın alıp imara açtıran paralelci Gülar müdurüde soruşturulacakmı dersiniz.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

te

abdullah
23 Ekim 2014 Perşembe 15:05

k kişiden değil bütün başa geçenler araştırılsın bi zahmat önce gitsin kendi patronunun mal varlığını araştırsın...

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

gemiciklerden , saatlerden , havuzlu villaciklar sahibi olan siyasetcilerden baslanacakmis1

secmen
23 Ekim 2014 Perşembe 12:34

Tabi iktidara gelen kisilerin ailelerininde ne zaman nereden nasil zenginlestigini arastirmakla baslarsaniz gemiciklerden falan mesela dogru olur !

14 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keşke3

EK
23 Ekim 2014 Perşembe 11:59

Avrupada ,Japonya gibi ülkelerde bu konuda hata yapana en ufak bir tolerans yok.Zaten kendilğinden istifalar geliyor ardındanda hukuk işliyor.Hatta bazı memleketlerde harakiri ile kendi cezasını veriyor.Ama bizde böyle bir şey ortaya çıksa ;rantı paylaşanlar ,ortak siyasi görüşten olanlar,bu işten nemalananlar destek verip suçu yok etmeye çalışıyorlar.İnşallah iyi sonuçlar getirir.'devletin malı deniz yemeyen do..z'diye atasözü olan bir yerde bu konuda maalesef ümidim az

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keşke 2

E K
23 Ekim 2014 Perşembe 11:54

'Bal tutan parmağını yalar' gibi bir atasözünü peşinen kabul etmiş bir toplumda bunun gibi takipler ne kadar sonuç verirki.Bu anlayışla yetişen nesiller ilerde haramı helali bile ayıramayacak neredeyse.17 aralık operasyonlarının neticesini gördük.Kocaman bir sıfır.Milletin namusunu emanet ettiği bakanların tapelerdeki sözleri hala hafızalarda.Devletin cari açığının kara parayla kapatıldığı bir memleket olmuşuz. Gavur dediğimiz insanların bu konudaki bilinçleri bizden fersah fersah ilerde...

14 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keşke 1

E K
23 Ekim 2014 Perşembe 11:46

Acı olan böyle bir takibin gerekecek kadar rantın makam sahipleri tarafından alenileştirilmesi.Burada asıl iktidar sahiplerini ve yandaşlarını iyi takip etmek gerekli.Kişiye özel kanunların çıktığı,bir gecelik kararnamelerle gümrüklerde bekleyen terliklerin içeri sokulduğu,mücevhere kdv nin yüzde bir ,ekmeğe ise yüzde onsekiz olduğu bir ülkede yaşıyoruz.Akaryakıt kaçakçılığından sabıkalı bir milletvekili önceki dönemde meclis akaryakıt komisyonu başkanı olmuştu maalesef.Çeişkiler ülkesi.

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne yani

akp
23 Ekim 2014 Perşembe 11:38

haramdan söz edenlere bakın çok komik bunlar yaaharam mı dedin kutuları araştırma komisyonu kurun bence.

22 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla