visitor analyticsvisitor analytics

HÜKÜMET ARAYIŞLARI

Hükümet arayışları
14 Ağustos 2015 Cuma 21:42

MHP İl Başkanı: Siyasi çekişmelerin değil aziz Türk milletinin tarafı olacağız.

Cumhuriyet Halk Partisi İl Başkanı Senayi Demirkol’un açıklamalarının ardından da şimdi de kameralarımızı MHP İl Başkanı İsa Yalçın’a çeviriyoruz. Eleştiri oklarını Cumhuriyet Halk Partisine çeviren İl Başkanı Yalçın, Ak Parti – MHP koalisyonu için umutlu konuştu. Yalçın, “Siyasi çekişmelerin değil, aziz Türk milletinin tarafı olacağız” dedi.



değilsiniz

ıspartalı
16 Ağustos 2015 Pazar 10:25

Ben türküm benim tarafımda değilsiniz.hiç olmadınız daima menfaat peşindesiniz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
15 Ağustos 2015 Cumartesi 19:27

Sizki menfeatınıza göre evet hayır oynayarak bu milletle dalga geçip aptal muamelesi yapıp HIRSIZA baston olmadınızmı dıgıdık milliyetçileri.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

ıspartalı2
15 Ağustos 2015 Cumartesi 17:45

Türkiye falan umrunuzda değil.. Yeterki oylarınız yükselsin.. Tek amacınız bu! Sizin milliyetçiliğiniz yalan! ÇAKMA ÜLKÜCÜLER!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

ıspartalı
15 Ağustos 2015 Cumartesi 17:44

Seçim günü %16 gazıyla "en erken seçin ne zaman olacaksa o zaman da seçim olur" diyen siz değil misiniz? Baktınız ki oylar düşüşe geçti, hemen seçime hayır kampanyası başlattınız.. Seçim günü seçim istediniz ve seçim olacak.. Kıvırmak yok.. Neden korkuyorsunuz? Baraj altı kalırız diye mi? Bu millet sizi artık öğrendi.. "koalisyona hayır, azınlığa hayır, seçime hayır" Siz ne işe yararsınız? Ne yapalım? Siz herşeyi işinize geldiği gibi istiyorsunuz.. Türkiye falan umrunuzda değil..!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla