visitor analyticsvisitor analytics

HOCADAN ÇARPICI AÇIKLAMALAR...

HOCADAN ÇARPICI AÇIKLAMALAR...
23 Aralık 2014 Salı 21:20

Hem paralel yapı hem de yaşam merkeziyle ilgili konuştu

Uzun süredir sessizliğini koruyan Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, kamuoyunda tartışılan yaşam merkezi ve paralel yapıyla mücadeleyle ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Kendi telefonunun da paralel yapı tarafından dinlendiğini ve Savcılığına çağrıldığını söyleyen Rektör İbicioğlu, yaşam merkezi projesi üzerinden yapılan eleştirilere yanıt verdi. İşte Rektör İbicioğlu’nun Isparta kamuoyunda gündem yaratacak açıklamaları.



platform dan

alettin
25 Aralık 2014 Perşembe 11:28

ne olduğu konusunda bizim bi fikrimiz yok muhtemelen kendiside ne olduğunu bilmiyor.kısaca platform rektör diyebiliriz anlayan anlar platformu.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

insan

insan
25 Aralık 2014 Perşembe 11:15

insan once kendini bilmeli :)

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sen Bari Yapma

Akademisyen
24 Aralık 2014 Çarşamba 19:47

Tarkan Abi sen bari yapma, ötekileri anladıkta sen nasıl bindin paralelin trenine.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlisı

VATANDAŞ
24 Aralık 2014 Çarşamba 19:16

ama şüvar gercekten yenilik şar cümur başkanım bilir taktir onundur

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz sadece kendini düşünen birisiniz.

mevlüt
24 Aralık 2014 Çarşamba 17:16

SİZ SADECE KENDİNİ DÜŞÜNEN YANİ ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEM REKÖRLÜĞÜ DÜŞÜNEN BİRİSİSİNİZ. BU AÇIKLAMALARDA ONUN İÇİN İLÇELERE VERDİĞİN HİÇ BİR SÖZÜ TUTMADIN UNUTMA Kİ ISPARTA İLÇELERİ İLE ISPARTADIR. SENDE SADECE KENDİNİ DÜŞÜNDÜĞÜN İÇİN BUY AÇIKLAMALARI YAPTIN.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

nafile çabalar

ISPARTALI
24 Aralık 2014 Çarşamba 12:48

sayın rektörümüz GİDERAYAK bu açıklamaları yapmanıza gerek yok.şurda 3 AYINIZ kaldı. YENİ SEÇİLECEK REKTÖRÜMÜZ durum değerlendirmesi yapar nasıl olsa.size bundan sonraki akademik hayatınızda başarılar dileriz.ISPARTALILAR SİZİ HERZAMAN HATIRLAYACAKTIR.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

???
24 Aralık 2014 Çarşamba 11:32

Paralelmisin,üçgenmisin,beşgenmisin,dörtgenmisin nesin hocam sen ya....

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakışıyor mu durduğunu yere?

fuat adil
24 Aralık 2014 Çarşamba 00:25

dünyanın faturasını kesip sipariş haber yapanları çok görmüyoruz, ama bomba32 nin bu paralelcilerin şovuna nasıl ve neden çanak tuttuğuna anlam veremiyoruz.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla