visitor analyticsvisitor analytics

HOCA ÜLKE GÜNDEMİNE YERLEŞTİ

HOCA ÜLKE GÜNDEMİNE YERLEŞTİ
03 Ağustos 2014 Pazar 15:30

HOCA ÜLKE GÜNDEMİNE YERLEŞTİ

Isparta'da cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Başbakan Erdoğan'a destek açıklamasında bulunan Mimar Sinan Camii İmamı ve sendika temsilcisi Osman Akçil'e tepki gösteren CHP İl Başkanı Vedat Şenol, "Ya din adamı ol siyaseti bırak. Siyaset yapacaksan da cübbeni çıkar" sözleriyle tepki gösterdi.

İŞTE BU HABER OD TV VE CUMHURİYET GAZETESİ'NDE MANŞET OLARAK VERİLDİ. VE DAHA BİR ÇOK ULUSAL HABER SİTELERİNDE GENİŞ YER BULDU

İŞTE O HABER

Isparta Memur Sen İl Temsilcisi, Diyanet-Sen Şube Başkanı veMimar Sinan Camii İmamı olan Osman Akçil, geçen hafta bir basın toplantısıyla cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Memur Sen olarak Başbakan Erdoğan'ı destekleyeceklerini açıkladı. Akçil, "Türkiye'nin bu dönüşüm hikayesine,reformist sürecine, özgürleşme ve demokratikleşme iradesine, ve sayetin deşifresine ve tasfiyesine öncülük eden siyasi hareketin liderliğini yapan,dünya mazlumlarının sesi ve nefesi Türkiye fotoğrafını ortaya çıkaran, zulme ve zalime karşı diplomasinin sahte nezaketine sığınmadan tepki verebilen, katildevlet İsrail'e 'One minute', otuz yıl terör estiren örgüte 'Silahı bırak'diyebilen, çözüm sürecini sahiplenen milletin adamı Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceğiz" diye konuştu.

'YA DİN ADAMLIĞI YA DA SİYASET'

CHP Isparta İl Başkanı Vedat Şenol, yaptığı açıklamada bir imamın siyaset yapmasının yanlış olduğunu dile getirerek, şunları söyledi:"Başta Başbakan olmak üzere, ülkede din üzerinden siyaset yapılıyor. Bu durum ülkemizin önümüzdeki süreçte şeriatla yönetileceğinin sinyallerini şimdiden veriyor. Ya din adamı ol siyaseti bırak. Siyaset yapacaksan da cübbeniçıkar."

'SENDİKA BAŞKANI OLMASI DURUMU DEĞİŞTİRMEZ'

Aktif olarak görev yapan bir devlet memurunun bu şekilde konuşmasının doğru olmadığını ifade eden CHP İl Başkanı Vedat Şenol,"Hiçbir kurum ve kuruluşa bağlı olmadan, belli bir sivil toplum örgütüne mensup olanlar, siyasi düşüncelerini açıklar ve biz bunu normal karşılarız.Ancak aktif olarak görev yapan bir devlet memuru bu denli açıklama yapamaz. Bircami imamı ve aktif din görevlisi konumundaki bir kişinin, sendika başkanlığı yapsa bile böyle bir açıklama yapması doğru değildir. Toplumun her kesimine hitap eden bir imamın siyaset yapması hoş değildir. İlla ki siyaset yapacaksa ya görevinden istifa edip sendika başkanlığı yapsın ya da siyaseti bırakıp imamlığını yapsın" diye konuştu.

'CAMİ CEMAATİ DE ETKİLENİR'

Şenol, bir cami imamının siyasi destek açıklamasının ancaktek partili bir rejimde görülebileceğini savundu. Şenol, "Türkiye'de toplumun yüzde 99'u AKP'li değildir. Ancak bir cami imamı, bir din görevlisi toplumun yüzde 100'üne hitap eden bir makamdadır. Bu durum ülkeyi kaosa bile sürükleyebilir. Çünkü, bugün Mimar Sinan Camii imamı AKP'li, yarın diğer cami imamı MHP'li, öteki gün öbürü CHP'li şeklinde bir durum ortaya çıkarsa cami cemaati de haliyle bu durumdan etkilenir ve ülkede din üzerinden bir siyasi anlayış egemen olur" dedi

İMAM: CUMHURBAŞKANLIĞI SİYASET ÜSTÜ BİR MAKAM

Memur Sen İl Temsilcisi, Diyanet Sen Şube Başkanı ve Mimar Sinan Camii imamı Osman Akçil ise bu eleştiri karşısında, cumhurbaşkanlığı seçim sürecine ilişkin yaptığı açıklamanın siyasi olmadığını söyledi.Cumhurbaşkanlığı makamının siyaset üstü bir makam olduğunu belirten Akçil,şunları kaydetti: "Bizim iki yönümüz var; biri sendika başkanlığı, diğeridin görevliliğimiz. Her iki görevde üzerimize sorumluluk yükler ve bu sorumluluğu yerine getiririz. Siyasi kişilere cevap verecek duruma düşmeyiz.Fakat biz doğru bildiğimiz şeyleri de söyleriz. Yaptığımız açıklama bir siyasi açıklama değildir. O makam siyaset üstü bir makamdır. Kurumsal olarak,Memur-Sen olarak genel merkezimizin de kitlesel açıklamasıdır. Türkiye genelinde yapılan bir açıklamanın uzantısıdır bu."

İmam Osman Akçil, ayrıca kişisel görüşünün yaptığı açıklamayla örtüştüğünü söyledi.

 

 

kaymakcı

orjinal
05 Ağustos 2014 Salı 00:37

sizi gidi kaymak tabakası üyeleri birçok ısparta halkı biliyorki ak partiyi ve onun üzerinden diyaneti sömürüyorsunuz birde çıkıp din görevlisinin itibarını düşürüp milletin ağzına sakız yapıyorsunuz siz açıklama yapmasanız sanki kimse desteklemez dimi tabii kaymakklar gelmez...Rabbim sizin ve yanınızdaki yalaka ve dalkavukların gerçek yüzünü bütün insanlara göstersin ,maskelerinizi düşürsün ...

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAMAN VE MEKANA GÖRE RENK DEGISTIRENLER !

VATANDAS
05 Ağustos 2014 Salı 00:23

GÜCÜN YANINDA OLUP RENK ACIKLAMAK KOLAY , YA KARSISINDA OLUP DÜN VE BUGÜN DIN ADI ALTINDA YAPILAN HERTÜRLÜ HAKSIZLIK VE YOLSUZLUKLARA BASKALDIRMAK MAHARET BIR IMAM ICIN ! AKSI TAKTIRDE DÜN YA CEMEATCI OLMIYA CALISIYORDU SIZIN GIBILER YA CEMEAT YAKINI , BU GÜNDE ONLARDAN OLMADIGINIZI KANITLIYACAGIZ DERKEN HALKIN GÖZÜNDEN DÜSTÜKCE DÜSÜYORSUNUZ YAZIK !

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahiret

ehli cemeat
04 Ağustos 2014 Pazartesi 19:09

hocam. ahiretim için senin arkandan namaz kılmam

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HOCAM BİRAZDA MEMURLARIN HAKKINDA FETVA VERSEN

Ali BİLİR
04 Ağustos 2014 Pazartesi 17:42

HOCAM HAKLISIN AMA BİR ZAHMET SENDİKANIZ HAKKINDA FETVA VERSEN DESENKİ EKMEĞE YÜZDE 33 ZAM GELDİ AMA BENİM SENDİKA HÜKÜMETİN VERDİĞİ ZAMMIN DAHA AZINI İSTEDİ.SONRA ASGARİ ÜCRET ÇOK AZ İNSANLAR AÇ OLMUYOR BÖYLE ŞEKLİNDE FETVA VERSENİZ SEVABAMI GİRERSİNİZ YOKSA GÜNAHAMI.İNSANLAR AÇ VE BORÇLU İKEN ULEMANIN TOK OLMASI OLMUYOR.

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

imamlık yapma hoca sen

vatandaş
04 Ağustos 2014 Pazartesi 16:57

imamlık yapma hoca sen git siyaset yap daha çok eğimlisin siyasete din adamı biraz hakkı hukuku bilecek şimdi öylemiki vatan hainleri el üstünde tutulur oldu vatan için şehit olan gazi olan insanlar 3 sınıf insan muamelesi görür oldu imamlar ve il müftüsü dahil diyanet işleri başkanı dahil sus pus oldular neden çünki siyasete yenildiler hakkı hukuku unuttular alenen siyaset yapıyuorlar eyyy yaradan sen bunları kahhar isminle kahreyle bu yazdıklarımı iyi oku hocaaaa

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Din ve Siyaset

Selim Kaya
04 Ağustos 2014 Pazartesi 11:54

Din ve siyaset ayrıdır diye benim bilmediğim bir ayetmi var?

102 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

HOCAM LOKUM YE LOKUM YE

HOCAM LOKUM YE
04 Ağustos 2014 Pazartesi 11:17

HOCAM LOKUM YE DE FAZLA YEME, İŞİN LOKUMUNU ÇIKARMIŞSIN.

14 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHMİDEN

HEPİNİZE YAZIK
04 Ağustos 2014 Pazartesi 06:33

HER İŞ BİTTİDE HOCAYI ELEŞTİYORLAR.ONUN KADAR NE BİLGİNİZ VAR ALLAH AŞKINA.SİZ ÖNCE GİDİN İLİM ÖĞRENİN-SONRA HOCAMLA BİREBİR TARTIŞIN.BUNUDA YÜZ YÜZE YAPIN.KAÇMADAN GERÇEK KİMLİĞİNLE YAPALIM.HOCAM YANINDAYIZ.BU ELEŞTİRENLERİN HEPSİ R.T.E. DÜŞMANIDIRLAR.

44 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne bozuntusu?

ufuk doğan
04 Ağustos 2014 Pazartesi 02:13

"imam bozuntusu"diye laf atmalar filan ne oluyor.ağzını topla bozuk herif...ağzından lağım saçan böylesi kokmuş heriflere sessiz kalanda suçludur.

33 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsaları Ayrıştırmayı bırakın.

Mustafa
03 Ağustos 2014 Pazar 23:58

Yav herkes artık işini iyi yapsın. Yahudilere gücümüz yetmiyor. Hoca işini yap.Bu ülkenin insanının Yaradanı ALLAH, Peygamberi Hz.MUHAMMED ,Lideri ve kurucusu M.KEMAL ATATÜRK.Bunu aklınızdan çıkarmayın.

18 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla

tarafsız

fatih
03 Ağustos 2014 Pazar 22:13

Dın işler ayrıdır devlet Isleri ayrıdır ama bunlar nerden bilecek zaten din üstünden siyaset yapan toplumdan ne beklenir ki

16 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

osman hoca

Ahmet cirak
03 Ağustos 2014 Pazar 21:39

Hocam dogruyu soyleyen hep tenkit edilir sen cihat ediyorsun boylece kimin ne oldugu ortaya çıkıyor

66 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

İmamlıktan Müftülüğe terfi eder

OSMAN KOCAMAN
03 Ağustos 2014 Pazar 20:40

Şenol Başkan bu imam bozuntusu müftülüğe direk atanması için böyle bir yol kullanmıştır.Üstüne düşmeböyle sahtekar din tacirlerinin.

19 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

tabi

imam
03 Ağustos 2014 Pazar 20:02

imam tabi erdoğanı savunacak gidipte din düşmanı CHP yi mi savunacaktı.Erdoğanı o yüzden destekliyor.CHP din düşmanı olmasa idi AKP gibi olsa idi onu desteklerdik heralde

57 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Imam

Sövmen
03 Ağustos 2014 Pazar 19:13

Sanki bu adam açıklamasaydı. Tayyıp Erdoğan cumhurbaşkanı olmayacakmıydı. Bu ve bunun benzeri adamlar sussun başbakanımız daha fazla oy alır

23 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

özgür irade

spartans
03 Ağustos 2014 Pazar 18:28

her insanın tuttuğu ve savunduğu bir görüş olabilir.her insan kendi görüşünü yaymaya çalışır.cübbe çıkar siyaset yap gibi söylemler söylenemez.Vedat bey esnafsan esnaflığı bırak o zaman kapat alkol sattığın dükkanı sadece siyasetle ilgilen. Kimbilir nerelerde neyiniz var...Ayrıca zaten iktidar olamayacaksınız bari adam gibi muhalefetlik yapında diğer partilerden oy dilenmeyi kesin...

91 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hiç girmedim

Yeminle
03 Ağustos 2014 Pazar 18:10

Ben beş vakit namazını vaktinde ve cemaatle kılmaya çalışan borisiyim. Allah için osman akçil in bu durum ve taraflılığı nedeniyle o camiide hiç arkasında namaz kılmadım. Benim gibi insanların vebali yeter osman hocaya...

29 Beğendim
80 Beğenmedim
 
Yanıtla

din tüccar ları

kadir uyar
03 Ağustos 2014 Pazar 18:08

din adamlığımı yapacaksınız siyasetmi camiye siyaseti de soktunuz sizin arkanızda namaz kılarken süpelenirim ha hayatızı din den kazanıyorsunuz akçil ailesi olarak dirisinden ölüsüne..

35 Beğendim
94 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siyaset

İmam
03 Ağustos 2014 Pazar 18:04

Sayın Akçil, maşallah, imamlık dışında her işi yaptığınız için, şapka samanı karıştırmanız ****et doğal. Müslüman, yalan söylemez, hele hele bu Müslüman, bir cami imamı olarak devletten maaş alıyorsa, her sözüyle, davranışıyla örnek olmalıdır topluma. Sayenizde, Isparta tüccar imam görmüştü şimdi de dinin tam göbeğine siyaseti yerleştirip, sıkışınca da saçmalayan bir din adamı gördü.

32 Beğendim
68 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cumhur başkanı tayıp

ugur
03 Ağustos 2014 Pazar 17:57

Hocam bunları takma bunları allaha yoll a biz bu adamlarla ugrasırsak aynı seviyeye inmiş olur onlar muslümanlıgı unutturmaya calısıyor lar ben bu il baskanını iy bilirim tekelbayii işletiyor gerisni siz düsünün cok konusur bos konusur

114 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

saten

mehmet boyacı
03 Ağustos 2014 Pazar 17:45

burakın kav****ı temekrosıvar saten başkakanımız cumuhur başkanı yoruma gerek yok

6 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

vatandas
03 Ağustos 2014 Pazar 17:11

Oo il başkanına söyleyin kafeler caddesınde alkol satmaya baksın bu adam adam alkol satıyor birde il başkanı oluyor nasıl bir zihniyet haramdan zedeler sizi birde imamla ugrasiyor seni imanın kayıgına binince görcem oo sattıgın alkollerin hesabını vercen

116 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyasi bir karar

ispartali
03 Ağustos 2014 Pazar 16:32

Turkiye oyle bir siyaset yasiyorki. 13 parti tum idolojisini bir kenara birakip sanki kendi secmeninin oyunun iradesini hakimiyet kurarak. Erdogani dusurmek icin ugras icine girmis. Bu siyasetmi oluyor ?. Diyelim ekmeleddin hoca kazandi. Bu basariyi kim ustlenecek ? Chp. Peki mhp ye ne olacak. Nerede kaldi milloyetcilik. Sizler boyle yaptikca erdogan yine vazgecilmez olmaya devam edecek. Keske oda bu gucun farkina varsada. Halkin isteklerini yerine getirse. Devletin millet icin varoldugunu sozle

135 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok düşündüm ne yazsam diye.

Kemal
03 Ağustos 2014 Pazar 15:45

Öyle kişiler varki. Kendi sevdikleri insana oy vermeyenleri DİNSİZ ALLAHSIZ PEYGAMBERSİZ olarak gören. O düşüncede olanlara eğer haksa HAKKIMI helal etmiyeceğim.

23 Beğendim
85 Beğenmedim
 
Yanıtla