visitor analyticsvisitor analytics

HIZLI TREN GELİYOR!

HIZLI TREN GELİYOR!
19 Şubat 2015 Perşembe 12:13

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Eskişehir- Kütahya- Afyon- Burdur- Isparta ve Antalya arasında Yüksek Nitelikli Hızlı Tren (YHT) yatırımını hayata geçireceklerini söyledi.

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Batı Akdeniz temaslarındaIsparta’ya söz verdi. Davutoğlu, Antalya’daki etkinliklerde Isparta’nın 100yıllık rüyası olan demiryolu yatırımı için söz verdi. Davutoğlu, şöylededi;  “Eskişehir- Kütahya – Afyon –Burdur – Isparta – Antalya Yüksek Nitelikli Hızlı tren projesi’ni hayatageçireceğiz. Türkiye’nin her yerine hizmet götürmeye kararlıyız”

 

****

kara veli32
21 Şubat 2015 Cumartesi 21:18

ıspartaya hızlı tren falan girmez artık ısparta bulundugu noktadan aşagılara düşmeye devam ediyor. ey ıspartalı sen hala tencereye tavaya oy vermeye devam et, kılavuzu karga olanın durumu işte böyle olur ortalıkda çakallara kalır hayırlı olsun bakalım ıspartalım. ama gün ola harman ola bir gün gelir sabah olur bakmıssın bizim devrimiz başlar inşallah.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALTUN

NURULLAH
20 Şubat 2015 Cuma 08:55

ARKADAŞLAR HIZLI TREN BURDURDAN GEÇİYOR. ISPARTADAN DA BURDUR HIZLI TREN İSTASYONLARINA SERVİSLE ULAŞIM SAĞLANACAK. YANİ HIZLI TRENLE SEYEHAT İSTEYEN ISPARTALI VATANDAŞLAR AKTARMALI OLARAK BURDURA GEÇECEK. BU ZATEN OLMUŞ BİTMİŞ BİR OLAY NEYİN SÖZÜNÜ VERMİŞ ANLAMADIM.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

huzur

vatandaş
20 Şubat 2015 Cuma 06:55

Tren değil huzur lazım,çeteleri çökert ey başbakan bu ilde sorun tren değil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tren lagzım degil

tren lagzım degil
19 Şubat 2015 Perşembe 15:57

önce ıspartaya toki binası yapında ıspartada yoksul insanlar var onlara konut verin ki insanlar kiradan kurtul sun ıspartaya toki yaptınız gidin oradakı oturanlasrı bakın gelde hepsının durumu ıyı benım konutu verırken once bu adam nerde oturuyor dıye bakın kirtadaysa o kişi konut verin adam babasının evinde oturuyor kira vermiyor sen gitmisin ona konut varmisin o adamda tokideki daresine kiraya vermiş 400 milyona dare kendi kendi parasına oduyor haksızlık bu yazdıgıma dikate alın

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep lf

fatih
19 Şubat 2015 Perşembe 14:06

ISPARTA da hükümetin bitirdiği bi hizmet yak.Varsa nerede ne olduğunu söylesinler."AKKENT toki konutları yolları, çevre düzeni olmadan uydurellezi hak sayiplerine teslim edilmiş"."Darıderesi tam bitmemiş"."Kra Hav.Ok.dediler yılan ****si"."Kapsamlı bisanayi yatırımıda getirmediler"."Bölünüş yolda ****".Şimdi tren ****si sadece laf.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla