visitor analyticsvisitor analytics

HIZINA YETİŞİLEMİYOR

HIZINA YETİŞİLEMİYOR
25 Ekim 2015 Pazar 18:36

HIZINA YETİŞİLEMİYOR

CHP Milletvekili ve Milletvekili Adayı İrfan Bakır'ın hızına yetişmek mümkün değil

Seçim çalışmalarını sürdüren CHP Milletvekili İrfan Bakır, dur durak bilmeden seçmenle buluşuyor.  Sabah bir  yerde akşam bir yerde olan Bakır'ın  temposu,  partililerce de alkışlanıyor. Hafta sonunda da çok sayıda davete katılan Bakır, Yalvaç Kozluçay, Bağkonak, Gelendost Yaka, Bağıllı ve Balcı'da ziyaretler gerçekleştirdi.  Bakır, Bağkonak köyünde çocukların  taşımalı sistemle başka köylerde eğitim almasından şikayetçi olduğunu belirterek, konunun çözümü için söz verdi.


Gelendost Yaka' da parti yöneticisi Kazım Kurşuncu' nun kızının kına gecesine, Koçtepe köyünde de  asker eğlencesine  katılan Bakır, çıkıp sahneye oynadı stres attı.Bakır, CHP yönetimi ve milletvekili adaylarıyla beraber Gönen, Baladız, İlavus ve Aliköy' deki aşure etkinliklerine de katıldı. Bakır, buralarda seçmenin yoğun ilgisiyle karşılaşt


İyi de......

Vatandaş
26 Ekim 2015 Pazartesi 10:46

Vekile lafım yok. 10 numara, 5 yıldız. Ama partisinde iş yok, dahası Genel Başkanında iş yok. İrfan abi 4 yıl tam gaz patinaj yapıp duracak. Yine de Allah yardımcısı olsun. Önceki vekile arabada 5, evde 15 çeker.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmalı

vekil
26 Ekim 2015 Pazartesi 07:14

vekil böyle olmalı inanın öbür vekiller secim kazandıktansonra ne köye nede ilceleregelmezler

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gazla

Gazla
25 Ekim 2015 Pazar 21:11

Bu aday Akpartinin gönderdiği para ve talimatlarla DSİ de yörük sırtından gurban kesmiş bunları kendi projeleri kendi cebinden yaptığı yatırımlar gibi göstermiş siz de akpartili ve recep özelin en yakını denilen gazetenizde bu adayın haberini yapıyorsunuz daha önce de nuhoğlunu yaptığınız gibi

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hangi alanda

Can cavlak
25 Ekim 2015 Pazar 20:31

Dizel yarışında erişilemiyor galiba.Adam yapacağı bir iş söylesin yahu. Sıkkınlıktan başka birşey yok.Televizyona bir çıksın Gülelim yahu.Bi görelim biliyormu a b c 'yi.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla