visitor analyticsvisitor analytics

HERKESİN YÜREKLERİ BURKAN KAZADA FLAŞ GELİŞME

HERKESİN YÜREKLERİ BURKAN KAZADA FLAŞ GELİŞME
16 Kasım 2016 Çarşamba 20:55

HERKESİN YÜREKLERİ BURKAN KAZADA FLAŞ GELİŞME

Son günlerde sık sık trafik kazalarının meydana geldiği Isparta-Eğirdir karayolunda son olarak karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir kadın kamyonun çarpması sonucu hayatını kaybetmişti. Kadına çarpan kamyonun sürücüsü ise çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklandı.

 

 

 

denetim şart

eğirdirspor
18 Kasım 2016 Cuma 22:50

gerek ısparta eğirdir yolu gerekse eğirdir şehir içi trafiğinin düxeltilmesi başta bir numaralı problem.Birde denetyim getirilse şu ısparta trafiğine ve eğirdir şehir merkezindeki tarik problemine herşey ne güzel olur.Eğirdir şehir içi trafiği askeriyenin oradan başlayıp özellikle altın göl otel ve otogar kavşağı ile konya yoluna doğru devam eden trafik için bazı kurallar ve denetimler getirilmesi lazım.Yazık bu bahsettiğim yollarda ölen vatandaşlarımıza.Artık dur demenin zamanı gelmedimi sizce

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

orhannc
17 Kasım 2016 Perşembe 23:29

İlk başta vefat eden kişinin mekani cennet olsun. Yakınlarına sabır diliyorum . şu konuya deginmek istedim sofor alkollu diye cikaranlar söfor hayatinda bi kere bile alkol kullanmamistir ve herkez tarafindan sayılan hatırnaz ve iyi bir kişidir . evet oldu boyle birsey kadermis demekki sen istesende istemesende kader bir sekilde seni buluyor . ayrıca şuda gercek bir konu söför omrunun neredeyse yarisini soforlukle gecirmis İşinde ****et usta bir kisidir . burada soforluk bir suç yok .

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekler...

Sağ-Sol
17 Kasım 2016 Perşembe 10:59

Şoför 49 doğumlu, emekli, kamyonun farlarından birisi çalışmıyor, takograf çalışmıyor, plakanın biri yok, teknik bakımları şaibeli... Yolun yapımı yılları almış, güvenlik işaretlemeleri noksan, ışıklandırma noksan, neredeyse tüm araçlar bu yolda son sürat ilerlesin, normal de 70 olan hız sınırlandırılması yol yapım çalışması olmasına rağmen hala 70... Sonra da oradaymış gibi sağınıza solunuza bakın!!! Merak etme sağa da sola da bakmışlar, tek far ile gelen motorsiklet zannetmişler...

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan Hüseyin Koç
17 Kasım 2016 Perşembe 02:19

İspartali adam ismimi iyi oku bul beni lakabla yazion korkma neyse ecel geldimi ne desen yalan Allah mekanını cennet eylesin ama aciya aci katma insan ol ben sana sağda solda gösteririm bakıtırımda...

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

alkol yok

Ispartalı adam
16 Kasım 2016 Çarşamba 23:04

Kamyoncuda alkol yok arkadaşlar, yaklaşık 20-25 yıllık tecrübeli bir kamyon şöförü aşırı bir hız da yok açıkçası. Kaza işte Allah korusun ama olmuş. Allah rahmet eylesin vefat eden kardeşimize ama lütfen karşıdan karşıya geçerken bir sağınıza solunuza bakın görmüyor musunuz kocaman kamyon geliyor. Kendi hayatını da bitirdin, kamyoncunun hayatını da.

15 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla