visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 11:47

HERKESİN ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYMASI GEREKİYOR

HERKESİN ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYMASI GEREKİYOR
29 Kasım 2014 Cumartesi 17:05

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, İl Özel İdare Genel Sekreterliğine atanan Mahmut Zadeoğlu'na hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Milletvekili Bilgiç, yeni bir çalışma anlayışı doğacağına inancım tamdır. Ve bu hizmet için Mahmut Zadeoğlu kaptan olmuştur dedi.

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu'nu ziyaret etti. Ziyarette konuşan Bilgiç açıklamasında ise; "Hizmette takım oyunu sergilenmesi gerekmektedir. Bütün arkadaşlarımızın sahada elini taşın altına koyması gerekiyor. Ben her zaman Özel İdare yönetiminin yanında oldum. 8 senelik görevim boyunca hiç bir şahsi talebim olmadı. buranın sorumluluğu genel sekreterlik görevi kimdeyse odur. Hizmetin merkezinde yeni bir çalışma başlangıcıdır. Tüm arkadaşlarıma başarılar diliyorum" dedi.

 

 

Bu gemiyi batırır

serdar
01 Aralık 2014 Pazartesi 23:51

Bu gemi şimdiden su almaya başladı.özel idareyide siyasileride batıracak.biraz feraset sahibi olun.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

32 GENÇLİK

EVET HAYIRLISI
01 Aralık 2014 Pazartesi 15:56

ADAMSIZLIK KIRILAN ISPARTA İÇİN MARDİNLİ ADAM HAYIRLI OLSUN VARDIR VEKİLLERİN BİR BİLDİĞİ....

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLISI

32
30 Kasım 2014 Pazar 01:06

Kötü konuşmayalım arkadaşlar. Vardır bunda da bir hayır. önemli olan Ispartalılar bundan ders çıkarması. Yapılacak bir şey yok. Hiç olmazsa yardımcı olunsun ki. memleketimiz kazansın.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatacağın yer yok.

ali bolat
29 Kasım 2014 Cumartesi 22:30

Mahşerin son üçlüsüne payanda olanlar içiniz sızlıyor değil mi

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatacağın yer yok.

ali bolat
29 Kasım 2014 Cumartesi 18:39

Mahşerin son üçlüsüne payanda olanlar içiniz sızlıyor değil mi

7 Beğendim
3 Beğenmedim