visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 15:29

HERKESE HİZMET VERECEK!

HERKESE HİZMET VERECEK!
23 Şubat 2016 Salı 23:43

Birlik ve beraberliğin sembolü, Isparta’nın prestijli projesi: Ekonomi Kampüsü

Kanal 32 ekranlarında yayınlanan Birebir programının konuğu olan Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Isparta’nın prestijli projesi, kent ekonomisine yön veren kuruluşların yer alacağı Ekonomi Kampüsü ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Binanın işçiye, çiftçiye, işadamına ve yatırımcıya hizmet vereceğini belirten ITSO Başkanı Başdeğirmen, “Birlik ve beraberliğin göstergesi olan ekonomi kampüsü Türkiye’ye örnek oldu. Burası yaşanabilir Isparta’yı taçlandıracak bir binadır” dedi.


otogar

Arda
25 Şubat 2016 Perşembe 21:33

Can kardeş bencede doğru değil he tokiye kardeş ne zaman getirecek

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hemde çok

Komik
24 Şubat 2016 Çarşamba 18:25

Ekonomimizin kampüsü

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya otogar

Can
24 Şubat 2016 Çarşamba 14:59

Sayın başkanım otogarin yerinin doğru yere yapıldığına şahitlik edermisin kalben söyleyin

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla