visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 23:57

HER ZAMAN ARKANDAYIZ MESAJI VERDİ

HER ZAMAN ARKANDAYIZ MESAJI VERDİ
20 Kasım 2015 Cuma 16:27

7 Haziran seçimlerinde Milliyetçi Hareket Partisi'nden Milletvekili Aday Adayı olan İş Adamı Hüseyin Uçman, MHP Lideri Devlet Bahçeli'nin sosyal paylaşım sitelerinde en çok paylaşılan fotoğrafını halıya dokuttu. Uçman, Ankara Genel Merkeze giderek, halı portresini bizzat Bahçeli'nin kendisine takdim etti.

İş Adamı Hüseyin Uçman, MHP lideri Devlet Bahçeli'yi ziyaret etti. Uçman, daha önceden yaptırdığı ve Devlet Bahçeli'nin de beğendiği bir fotoğrafını halıya dokuttu. Sosyal paylaşım sitesinde de en çok paylaşılan o halı portresini hediye eden Uçman, Bahçeli'ye; sonuna kadar yanındayız mesajı verdi.  Uçman açıklamasında ise; "Liderimizi Allah başımızdan eksik etmesin. Hayır dualarının bizimle olduğunu söyleyerek tüm Ülkücü arkadaşlarımıza selamlarını iletti. Liderimiz Devlet Bahçeli bey Devletimizin ve milletimizin teminatıdır. Bu devletin ve yüce Türk milletinin sigortası olmaya devam etmektedir. Bulanık suda balık avlamaya çalışanlar avucunu yalarlar" dedi.  

İŞTE ASLAN PARÇASI ADAM

VATANDAŞ
21 Kasım 2015 Cumartesi 14:09

İŞTE ASLANLAR PARÇASIIII, işte adamın hası, sevgili uçman beyi tebrik ediyoruz. İl başkanımız isa yalçın beyefendi , hüseyin uçman birlik beraberlik içerisinde ıspartayı ve mhpyi şaha kaldıracağız.Keşke salih serçe de yaşasaydı,o da kesind estek verirdi. salih serçe, mehmet ateşgül, isa yalçın, hüseyin uçman bu şehrin değerleridir, değerlerimize sahip çıkalım

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

YEL DEĞİRMENLERİNE SAVAŞ AÇMA

DON KİŞOT
21 Kasım 2015 Cumartesi 13:56

bÜTÜN TÜRKİYE MERAL AKŞENER DERKEN SEN BAHÇELİ DİYEREK SİYASETEN KENDİNİ BİTİRİRSİN, YIKILACAK DUVARIN ALTINDA KALMA, İL İLÇE YÖNETİMLERİ HERKES MERAL HANIM DİYOR.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla