visitor analyticsvisitor analytics

HER ŞEYİ TEK TEK ANLATTILAR

HER ŞEYİ TEK TEK ANLATTILAR
24 Ocak 2017 Salı 22:40

HER ŞEYİ TEK TEK ANLATTILAR

Tokat Cumhuriyet Başsavcılığı, Milli İstihbarat Teşkilatı(MİT) ile İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesinin FETÖ/PDY'nin 'mülkiye yapılanmasıyla ilgili soruşturma sürüyor. 44 kaymakamın tutuklandığı, 40 kaymakamın ise etkin pişmanlık hükümlerinden faydalanarak itirafçı olduğu soruşturmada alınan ifadeler, örgütün içi yüzünü ortaya çıkarıyor.

Alınan ifadelerde, örgüt üyeleri tarafından 'mahrem hizmeti'olarak adlandırılan 'A Tipi memur evleri'nde kaymakam adaylarına, sınavdan bir gün önce soruların cevapları ile getirildiği belirlendi. Ayrıca 15 itirafçı kaymakam, kendilerine bir gün önce verilen sınav soruları sayesinde başarı sağladıklarını itiraf etti. Bir kaymakam adayının ise ifadesinde, A Tipi memur evlerinde kendisine altı farklı sınav sorusunun cevapları ile birlikte geldiğini ve kendisinin kaymakamlığı seçtiğini söylediği öğrenildi.

Ağa
26 Ocak 2017 Perşembe 01:22

Bizler yıllarca okuyup atanacağız diye hayaller kuralım sizler sınav soruları ve cevapları ayağınıza gelsin meslek seçin Allah hepinizin belasını versin çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın inşallah. Adalet için idam geri gelsin inşallah hepiniz ettiklerinizi çekin...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOPYE CEKMEK EN BÜYÜK HIRSIZLIKTIR!

vatandas
25 Ocak 2017 Çarşamba 16:46

HIRSIZLIKLA YENILEN HURMALAR; VAKIT GELIR BIR YERINIZI TIRMALAR!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yuh Artık!!!!

Yuh Artık!!!!
25 Ocak 2017 Çarşamba 10:30

6 Farkılı Sınav Sorusu Nedir Arkadaş? Rabbime Havale Ediyorum Sizleri. Ispartada ki Kaymakamlarında Neden İçeri Alındığı Belli Oldu! Devlet Şimdi Acilen Soruları Sınavdan Önce Alan Herkesten Ödediği Maaşları Gecikme Faizi ve Cezaları İle Birlikte Geri Talep Etmeli!!!

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

can salur
25 Ocak 2017 Çarşamba 10:02

Allah belanızı versin. Binlerce insanın hayallerini umutlarını yok etmişsiniz.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLİ DAVAYA DÖNÜŞTÜ FETO DAVASI

veliler
25 Ocak 2017 Çarşamba 09:05

2010 DAN BAŞLAYIP KPSS VE ÖSS İMTİHANLARI VE FETÖ OKULLARINDAN GELEN ÜNV. ŞİŞİRİLMİŞ NOTLARLA GELEN ÖGRENCİLER KESİNLİKLE İYİ BİR ŞEKİLDE ARAŞTIRILMALIDIR. HATTA FETODAN ATILAN ÖGRETİM GÖREVLİLERİNİN DERSİNE GİRDİGİ ÇOK BAŞARILI GÖSTERİLEN ÖGRENCİLERDE TAKİP ALTINA ALINMALIDIR. ÇÜNKİ YAZILANLAR HER ŞÜPEYİ DOGURMUŞ. SUÇSUZ MAGDUR YAVRULARIN AHI ÇOK AGIR BASMAKTADIR.

24 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla