visitor analyticsvisitor analytics

HEM DE SINAVSIZ İŞTE SON TARİH

Hem de Sınavsız  İşte son tarih
09 Ağustos 2016 Salı 13:39

Hem de Sınavsız İşte son tarih

Darbe girişimi sonrasında başlatılan operasyonlar kapsamında açığa alınan personellerin yerine yeni kamu personelleri alınmaya başladı.

 

Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü tarafından yayımlanan personel alım ilanında 3 bin 721 personel alımı yapılacağını duyurdu.

 

Ceza ve Tevkifevleri tarafından yayımlanan personel alımı ilanında alınacak olan personellerin dağılımı şu şekilde belirtildi; 3 bin 258 İnfaz Koruma Memuru, 201 Büro Personeli, 63 Sağlık Personeli, 49 Teknisyen, 121 Şoför, 14 Aşçı, 15 Kaloliferci, alımı yapılacaktır.

 

BAŞVURULAR NE ZAMAN YAPILACAK?

 

Adalet Bakanlığı tarafından ilan edilen personel alımınabaşvurular 19 Eylül 2016 tarihinde başlayacak ve 27 Eylül 2016 tarihinde sonerecek.

memur alimi

rumuz sahra
11 Ağustos 2016 Perşembe 22:19

Merhaba memur alimi yapilirken egitim duzeyi ve yas siniri konmali cunku bi kac defa gordum yasi gecmis emekligine 5 yil kalmis insanlari memur yaptilar ve simdi haksiz yere memur emekligi gi aliyorlar alinacak memurlar 30 yas veya 35 olmali genclerimizi is sagliyalim onune geleni memur yapmayalim daha dinamik kadrolar olussun emmisi dayisi olan digil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ VAZGECMIYOR!

vatandas
10 Ağustos 2016 Çarşamba 13:31

DÜN KADIKÖYDE YAKALANAN BÖLGE IMAMININ YAZISMALARA DEVAM ETTIGI! VE FETÖ EMIR VERMIS HEMEN ISIMLERI DESIFRE OLMAMIS ELAMANLARIMIZ DERHAL YENI ALINACAK KADROLARA YERLESTIRILMELI DIYE! BU YÜZDEN AZAMI DIKKAT GEREKIYOR ARTIK! ALMANYA LISE MEZUNLARINI POLISLIGE ALIRKEN BIZ; ÜNÜVERSITE MEZUNU ARARSAK GENE FETÖCÜLERIN YÜZÜ GÜLÜYOR! ONLAR NASIL OLSA TERCIH EDILMEYEN ÜNÜVERSITELERDEN VEYA BÖLÜMLERDEN FALAN BIR SEKILDE ÜNÜVERSITE MEZUNU OLMUSLAR! TEMIZLIKCILIKTEN KOMUTANLIGA, DOKTORLUGA VB TIRMANDILAR!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YA ÇALDILARSA

Derya
10 Ağustos 2016 Çarşamba 09:50

YA KPSS SORULARINI ÇALDILARSA

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

diplomalı cahil

sınıf ayrımcılığı
10 Ağustos 2016 Çarşamba 08:46

bu ülkede ilkokoul mezunları insan değil mi.nedir bu iş alımlarındaki lise mezuniyeti şartı anlamış değilim. 121 tane şöför alınacak deniliyor. işin garip tarafı bu ülkede ilkokul mezunlarına her sınıf ehliyet veriliyor.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu...................

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lütfen bu ibareyide yazalım milleti sınavsız diye heveslendirmeyelim

Eksik
09 Ağustos 2016 Salı 17:10

Başvurularda, lisans mezunları için 2016-KPSSP3, ön lisans mezunları için 2014-KPSSP93, ortaöğretim mezunları için 2014-KPSSP94 puanı esas alınmak kaydıyla Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) 70 ve daha yukarı puan alma şartı aranacak.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla