visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 22:07

HELAL OLSUN BAŞKAN!

HELAL OLSUN BAŞKAN!
15 Ocak 2016 Cuma 15:11

ISPARTA Belediyesi Pirimehmet Mahallesi'nde bulunan 113 Caddenin adını değiştirdi. 2010 yılında Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde 18 Temmuz'da meydana gelen patlamada yaralanan ve kaldırıldığı hastanede şehit olan Piyade Yüzbaşı Barış İbrahim Yurtseven'in adı verildi.

ÖRNEK DAVRANIŞ!

Isparta Belediye Başkanlığı, meclis kararı ile 113 caddenin ismini değiştirdi. Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde böyle bir davranış gururlandırdı. Belediye tarafından caddenin ismi değiştirilirken, birde Şehit Yüzbaşı Barış Yurtseven adını taşıyan sembol yapıldı. 

 


Baskanimizi kutluyorum...

Misafir
16 Ocak 2016 Cumartesi 17:02

Tüylerim diken diken oldu.Çok gururlandim.Yapilabilecek en güzel şey yapılmış.Emeginize düşünsenize sağlık...

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEHİT İBRAHİM BARIŞ YURTSEVEN

ÜZEYİR TOPUZ
16 Ocak 2016 Cumartesi 14:52

Sayın Belediye Başkanı na teşekkür ederim. askerlik yaptığım 2003-2004 tarihinde HAKKARİ YÜKSEKOVA da BÖLÜK KOMUTANIM olan benim için ayrı bir yeri olan BÖLÜK KOMUTANIM İBRAHİM BARIŞ YURTSEVEN İsmini yaşatılması beni ayrı mutlu etti onu düşünüp yapanların ellerine sağlık ALLAH sizden razı olsun ŞEHİTLER ÖLMEZ YAŞAR ve YAŞATILIR.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkkür

Ahmet TATAR
16 Ocak 2016 Cumartesi 10:38

Sayın Belediye Başkanımız, gösterdiğiniz bu hassasiyetten ötürü ve ekibinizi tebrik ederim. Bu cadde üzerindeki esnafla konuştuğumda 113.Cadde olarak bilindiğini söylemişlerdi. Her ne kadar cadde girişinde Şehidimizin ismi belirtilmesine rağmen insanlar bunun farkında değildi.Yaşadığımız bu hassas günlerde, bu eserin yapılmasında gösterdiğiniz hassasiyetten dolayı teşekkür eder, saygılarımı sunarım.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla