visitor analyticsvisitor analytics

HEDEF YAŞANILABİLİR BİR KEÇİBORLU

HEDEF YAŞANILABİLİR BİR KEÇİBORLU
24 Şubat 2016 Çarşamba 11:00

Belediye Başkanı Parlak: Daha yaşanılabilir bir Keçiborlu hedefliyoruz

Keçiborlu Belediyesi tarafından ilçeye kazandırılan 158 daireli ikinci etap toplu konutların inşaatı sürüyor. Toplu konutların bulunduğu alanı yaşanabilir hale getirmek istediklerini belirten Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, “Bizim amacımız daha yaşanılabilir bir Keçiborlu” dedi.


BAŞKANIM ALNINDAN ÖPÜLMEK İSTİYORSAN YAP.

Kelebek/Keçiborlu
25 Şubat 2016 Perşembe 11:39

Şehrin merkezinde eski belediye binası tam bir mezbelelik kötü görünüyor, ilçenin imajını bozuyor.Başkanım lütfen seçimdeki vaadini hatırla o mezbeleliği kürüt modern bir park veya halkın 7/24 kullanacağı meydan olacak şekilde yaparsan görbak ilçe halkı alnından öper.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALK

Aly
25 Şubat 2016 Perşembe 09:49

YAPILMIŞ OLAN HER İCRRAT VE ATILMIŞ OLAN HER ADIM I KEÇİBORLU HALKI YAKİNEN TAKİP ETMEKTE. RUHLARINA KADAR NANKÖRLÜK İŞLEMİŞ OLAN ESKİ ZİHNİYETLER DAHİL, KENDİ İÇLERİNDE TAKDİR SEBEBİSİN BAŞKANIM. ALLAH HER AÇIDAN YARDIMCIN OLSUN.ALLAH UTANDIRMASIN.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstihdam?

Keçiborlu
24 Şubat 2016 Çarşamba 22:46

Yol yaptın, kaldırım taşlarını yeniledin, şimdi de TOKİ diyorsun ve millet seni alkışlıyor. Peki, Koca Yusuf, elindeki makyaj malzemen bitince ve Keçiborlu'nun genç nüfusu büyükşehirlere kaçtıkça, o yollardan kim geçecek, o evlerde kim oturacak hesapladın mı hiç? Haftasonu öğle saatlerinde bile sokakta in cin top oynuyor beyler farkında mısınız?

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustan

Halk
24 Şubat 2016 Çarşamba 22:41

Başkanım keçiborluyu yeniden inşa ediyon maşallah

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf

Halk
24 Şubat 2016 Çarşamba 22:03

Helal olsun Başkan Keçiborlu senle gurur duyuyor

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

koca yusuf vites yükseltecek

.
24 Şubat 2016 Çarşamba 13:41

keçiborlu hükümet konagı https://www.youtube.com/watch?v=j4QZ4Jk2MJo

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Beton tuğla kalkınma ne alaka??

Korhan
24 Şubat 2016 Çarşamba 13:10

İnşaat yaparak kalkındığını zannedenler... Yazık size

4 Beğendim
8 Beğenmedim