visitor analyticsvisitor analytics

HDP’Yİ MECLİSE SOKMAYA ÇALIŞIYORLAR

HDP’yi meclise sokmaya çalışıyorlar
05 Haziran 2015 Cuma 21:52

Genel seçimler öncesi AK Parti’nin mahalle mitingleri devam ediyor.

Genel seçimler öncesi AK Parti’nin mahalle mitingleri devam ediyor. Seçimlere iki gün kala AK Parti Isparta Milletvekili Adayları, Yedişehitler Mahallesinde vatandaşlarla bir araya geldi. Mitingde muhalefeti eleştiren AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç,“Düne kadar çözüm süreci ihanettir diyenler, bugün çözüm sürecinin arkasına sığınarak HDP’yi meclise sokmaya çalışıyor” dedi.



korkuyorsunuz

neden
07 Haziran 2015 Pazar 13:54

HDP barajı aşarsa (ki inşallah aşar) hırsızlık yapamayacağınızdan mı korkuyorsunuz vicdansızlar sizi.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam

adam gibi
07 Haziran 2015 Pazar 10:25

kandille....30 bin kişinin katiliyle muhalefetmi pazarlıklar yaptı ha...utanma denen bişiy var yahu...****ya çalışıyorlar değil siz soktunuz zaten..şimdide baraj altında kalırlarda onların oyunu nasıl kaparız diye şeytani planlar yapıyorsunuz...tutmayacak..heveslenmeyin....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ha ha ha

yakup
07 Haziran 2015 Pazar 10:16

zaten mecliste değilmi akil adam,galiba sen uyuyorsun mecliste yada aklını tatile göndermişsin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOLMABAHÇE

DOLMABAHÇE
06 Haziran 2015 Cumartesi 10:32

dolmabahçe'de hdp ile al gülüm ver gülüm yaparken sıkıntı yok ama.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vasıfsız Rektör danışmanlarının yaptıkları

Hayati
06 Haziran 2015 Cumartesi 10:10

Sayın milletvekili. Sizin büyük hevesle desteklediğiniz Rektör ilker Çarıkçı üniversitede kaydı dahi bulunmayan, kirli sosyal medya hesaplarından insanlara iftira atan vasıfsız insanları rektör danışmanı sıfatıyla SDÜ birimlerine gönderip baskılarda bulundu. Siz böylemi ülke yönetiyorsunuz? Merak etmeyin zaten adli makamlara bunlar bildirildi. Aynı zamanda sayın Cumhurbaşkanına da bildirilecek sizin Ispartada ki bu yaptıklarınız.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

MILLETI GERMEYINIZ VE KUTUPLASTIRMAKYAKISMIYOR SIYASETCIYE!

ISPARTA HALKI!
06 Haziran 2015 Cumartesi 01:55

HDP BASKA ÜLKENIN PARTISIMI SAYIN VEKIL? O PARTININ TEMSIL ETTIGI INSANLAR TÜRKIYE MILLETIMI DEGILMI!

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın vekil

araslı
05 Haziran 2015 Cuma 23:47

hdp yi başımıza sizler musallat etmedinizmi sayın vekiller

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

alhaberi

olcayson
05 Haziran 2015 Cuma 23:44

Hani gazeteciler cemiyeti haberi nerde kaldırmışsınız.işinize gelmedi galiba

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIRLIK BERABERLIKMI BIRAKIYORSUNUZ!

vatandas
05 Haziran 2015 Cuma 23:15

HDP BU MILLETIN FERTLERINI TEMSIL EDEN BIR PARTI DEGILMI SAYIN BLGIC! MILLETI GERCEKTEN SIZ COK AYRIMLASTIRDINIZ! SIZ DEGIMIYDINIZ DAGDAN ININ MECLISE GELIN DIYEN! MILLETI DINLI DINSIZ, ALEVI, KÜRT, TÜRK DIYE ÖTEKILESTIRIN SONRA BIRLIK BERABERLIK KARDESLIKTEN BAHSEDIN ; KENDINIZLE CELISIYORSUNUZ SAYIN VEKIL!

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla