visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 13:52

HDP SEÇİM KORDİNASYON MERKEZİNE SALDIRI

HDP SEÇİM KORDİNASYON MERKEZİNE SALDIRI
10 Mayıs 2015 Pazar 15:21

ISPARTA’da HDP’nin seçim bürosuna dün gece kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından taşlı saldırı yapıldı. Büroların camları kırılırken, partililer polise şikayette bulundu.

Isparta’daki Bağlar Mahallesi’nde bulunan HDP’nin  seçim bürosuna dün gece kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından taşlı saldırı düzenlendi. Saldırılarda büroların camları kırılırken, asılı bulunan parti flamaları da ipleri kesilerek indirildi. HDP İl Başkanı, saldırılarla ilgili Emniyet Müdürlüğü’ne giderek, şikayette bulundu. Polis, saldırganları yakalamak için çalışmalarını sürdürüyor.




allah razı olsun

gurseltezcan
11 Mayıs 2015 Pazartesi 11:54

Eline koluna yüreğine saglik hangi anadolu evladi yaptiysa. Hdp nin isparta sınırları icinde boyle bir yeri olduğunu bilmiyorduk. Ogrendik iyi oldu. Hayirlisi.

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

Abdullah Çatlı
11 Mayıs 2015 Pazartesi 01:33

az bile olmuş taş atanların hepsinin eline sağlık uıspartada bulunmaları yetmiyomuş gibi birde seçim propagandası yapıyor kendine gelll pkkk burası ısparta

33 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

polise şikayet mi?

hüseyin küçük
10 Mayıs 2015 Pazar 22:45

Utanmaz hdp liler doguda taş ve molotof ile saldırdik lari canlarina kast ettikleri polisten kendi canlari yaninca nasil da ver yansın ediyor? Beter olun inşallah. Camları kırıp pacavralarini indiren lerin elleri dert görmesin

31 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

herkes haddini bilsin

murat
10 Mayıs 2015 Pazar 20:22

burası ısparta her istediğiniz gibi hareket edemezsiniz taşlayanların elleri dert görmesin :)

35 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAHROL PKK

emre
10 Mayıs 2015 Pazar 19:37

BUNLAR SİYASETÇİ deil ayrı zamanda bölücü terör örgütüdür ısparta gibi yerde bunların yeri yoktur bu konuda helal olsun krdeşlerimm... NE MUTLU TÜRKÜM DİENE....

36 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmadı

Mustafa KEMAL
10 Mayıs 2015 Pazar 17:02

Bırakın adamlar mecliste siyaset yapsın. Bu sayede terör biter. Gençler ölmesin. Devlet maddi yönden zarara giriyor.

26 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla