visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 17:35

HDP'Lİ BAKANLARIN ISPARTA MÜDÜRLERİ

HDP'Lİ BAKANLARIN ISPARTA MÜDÜRLERİ
24 Ağustos 2015 Pazartesi 17:20

AKP ve HDP tarafından kurulması beklenen seçim hükümetinde HDP'ye Gençlik ve Spor, Avrupa Birliği, Orman ve Su İşleri bakanlıklarının önerilebileceği iddia edildi.

Önerilen bakanlıkların kabul edilmesi halinde Isparta'da ise o bakanlıkların il müdürleri Gençlik Hizmetleri Spor İl Müdürü Murat Gevrek, Isparta Bilim Sanayi ve Ticaret İl Müdürü Tufan Uysal ve  Isparta Orman Bölge Müdürü Mustafa Değirmenci olacak.

HDP'li bakanların olası bir Isparta ziyaretinde işte bu müdürler karşılama yapacak. 

gülmekten öldüm

rahmetli
26 Ağustos 2015 Çarşamba 00:56

kel adama kıl oluyorum diye gülerken hdp il başkanı ben hepsinin yerine karşılarım dedi. ama o kadar yer varken iki aylık bakanlıkta kim ıspartaya niye gelsin? ayrıca özel vekilimiz karşılar, kimo tekstil sahibi eski vekilimiz de karşılar hatta soyadı KURT kendi KÜRT diğer eski vekilimiz de karşılar. tekrar soruyorum niye ıspartaya gelsinler?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bekliyoruz.

sertan kıymıkcıoğlu
25 Ağustos 2015 Salı 08:39

ormana alınan işkur işçilerini kim sahip çıkarsa bizlerde onları sahip çıkar Alahın izni ile mahcup etmeyiz.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim takar

Zeybek efe
24 Ağustos 2015 Pazartesi 20:21

Bu yigit müdürler hdp li bakanları takacaklar ha.bunlar üçlü kararname ile geliyorlar.kim takar ylv kaymakamini hesabı.Hele hele kabacalı müdür tınlamaz.sizleri seviyoruz rahat olun.

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla