visitor analyticsvisitor analytics

HAZIRLIK SKANDALI

HAZIRLIK SKANDALI
14 Temmuz 2015 Salı 14:17

HAZIRLIK SKANDALI

Süleyman Demirel Üniversitesi tarihinde ilk kez bu yıl tüm bölümlerde hazırlık sınıfı açılamayacak. Prestij kaybedici ihmal geçen yönetim döneminden kaynaklanıyor.

 

Her alanda başarıları ile gündeme gelen Süleyman Demirel Üniversitesi'nde bu yıl büyük bir prestij kaybı yaşanıyor. 18 fakültede lisans eğitimi veren SDÜ'de tarihinde ilk kez bu yıl hızırlık sınıfı açılamayacak. 2015-2016 eğitim-öğretim sezonunda tüm bölümlerde hazırlık sınıfı açılmamasına sebep olan hata ise Prof. Dr. Hasan İbicioğlu döneminde yapılan bir hatadan kaynaklanıyor.YÖK düzeyinde hızırlık sınıfı başvuru ve kayıt işlemlerinin zamanında yapılmaması, yönetim tarafından ihmal edilmesi böylesine önemli bir durumu ortaya çıkardı. SDÜ bölümlerinde hazırlık sınıfı açılmayacak olması büyük bir prestij kaybı olarak nitelendiriliyor.

 

SDÜ'nün yeni Rektörü Prof. Dr. İlker Çarıkçı, söz konusu durumu doğruladı. Hazırlık sınıfı işlemleriyle ilgili ihmal yapıldığını belirten Çarıkçı, "maalesef böyle bir hata nedeniyle bu yıl tüm bölümlerde hazırlık sınıfı açamayacağız. Sadece ingilizce eğitimi verilen 2 bölümde hazırlık sınıfımız olacak. Diğer fakültelerde ve bölümlerde hazırlık sınıfı olmayacak. Bu üniversitemiz açısından kabul edilemeyecek büyük bir hata. SDÜ tarihinde ilk kez böyle bir ihmalle karşılaşıyoruz" dedi.


 

SDÜ Rektörü Prof. Dr. Çarıkçı, 2016-2017 akademik döneme ilişkin hazırlıklara şimdiden başladıklarını belirterek "bu yılı pas geçiyoruz. Ama diğer akademik yılla ilgili hazırlıklara şimdiden başladık. Her fakültede, her bölümde hazırlık sınıfı açmaktan ziyaret sağlam ve tercih edilir bölümlerde hazırlık sınıfı açacağız. Bu yönde hazırlıklarımıza başladık"diye sözlerini tamamladı.

KAYNAK AKDENİZ 



yo artık

38
15 Temmuz 2015 Çarşamba 08:19

SDÜ KURULDU KURULALI EĞİTİM AÇISINDAN HANGİ BAŞARIYI GÖSTERMİŞTİR.İBİCİ GÖREVDEYKEN HİÇ KİMSENİN SESİ ÇIKMIYORDU YAĞDANLIKLAR OLDU MUALEFET.BİZ BÖYLE BİR İNSANIZ.SDÜ=REZALET EĞİTİMDEN BAŞKA HERŞEY VAR

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Al haberi

??
15 Temmuz 2015 Çarşamba 00:14

Birde bu ibicinin sözde gazeteci tetikcisi var bal küpü diyorlar bu arkadaşa

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hans

tilki ocagi
14 Temmuz 2015 Salı 20:46

Bu da birşey mi almancacidan ıngiliz edebiyatı bölüm başkanı var.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak

akif ibici
14 Temmuz 2015 Salı 20:45

Bu hasan a hakkımı helal etmiyorum. Daha nr kepazeliler çıkacak bakalim.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAKAMLARDA INSANLAR SANIYELERINI BOSA HARCAMAMALILAR!

vatandas
14 Temmuz 2015 Salı 20:40

BILIM VE EGITIMDEN HARIC HER ALANLA ILGILENIRSEN ; OACAGI ISTE BU! YOK INSEAT ; YOK TICARET ; YOK ÜNÜVERSITE VE GERECLERININ DOGAL AFETLERE KARSI SIGORTALANMAMASI, YOK TIRILYONLARIN KAYBOLMASI! YOK GIDENE TÖREN; GELENE TÖREN! ALMANYADA BIR YERE MÜDÜR VB IDAREYE GECECEK ÖGRETMENLERIN KENDI BASARI PUANLARINDAN ZIYADE ÖGRENCILERININ BASARISINA BAKILYOR!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben diyorum da...

Vatandaş RIZA..
14 Temmuz 2015 Salı 19:17

Geçmiş yönetimin her türlü hatası yavaş yavaş ortaya çıkıyor.Kantin kiralamalarından tutda,daha neler neler çıkacak bakalım.Ben diyorum da gülüyorlar,İbicioğlunun ve ekibinin yaptıklarını bu Rektör değil,gelecek Rektör bile temizlemede zorlanacak.Allahtan ikinci bir Hasan vakasını da atlattık ya,gerisi önemli değil artık....

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ibici övün eserinle

32
14 Temmuz 2015 Salı 16:07

İbicioglunun hataları yavaş yavaş çıkmaya başladı.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla