visitor analyticsvisitor analytics

HAYDİ ISPARTA FAHRİYE İÇİN DESTEK ZAMANI

Haydi Isparta fahriye için destek zamanı
11 Ağustos 2015 Salı 13:43

Haydi Isparta fahriye için destek zamanı

 

Isparta’nın başarılı ses sanatçısı Fahriye Esra Başyiğit,TV8’de yapılan RISING STAR Türkiye Yarışmasında finalist olarak yarışacak.

 

Başyiğit ailesi sosyal paylaşım sitesi Facebook'tan açıklama yaparak aile bireyi Fahriye Esra Başyiğit için destek isterken şunları söyledi“Bütün Isparta'dan eş, dost, akraba ve tanıdıklarımızın desteklerini bu akşamki TV8 ekranlarında yayınlanacak olan programda bekliyorum.Duyan duymayana iletirse sevinirim.Selam ve Sevgilerimizle” açıklamasında bulundular.

 

Aynı zamanda Milli Kayakçı olan Başyiğit, başarılarına biryenisini daha eklemek istiyor.

 

NASIL DESTEK OLUNUR?

 

Samsung ya da İPhone gibi akıllı telefonlara TV8 yan ekranuygulamasını indirmek gerekiyor. Giriş yaptıktan sonra saat 20.00’de başlayacak olan programda telefonlarda uygulama açık olarak oy kullanılması gerekiyor.

 

Sizlerde bu haberi paylaşıp veya sosyal paylaşımsitelerinden duyuru yapıp Fahriye'ye destek olabilirsiniz

Elendi

Ali
12 Ağustos 2015 Çarşamba 17:06

Yüzde 41 le elendi.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatan

yazık
12 Ağustos 2015 Çarşamba 08:10

o kadar şehit veriyoruz vatanımızın üzerinde o kadar oyunlar oynanıyor sizin yaptığınıza bakın star mış öbür tarafta gösterirler starı size

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akıbeti Ne oldu?

Feb
12 Ağustos 2015 Çarşamba 03:35

Yarışmayı izleyemedim ama akıbetini merak ediyorum. Çokça propaganda yapıldı sosyal medyada falan ama sanırsam sonuç hüsran.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Can

Ali
12 Ağustos 2015 Çarşamba 01:59

Babasi ingilizce kitap satisindan elde ettigi kitaplarla ona cok güzel bir album yapardi be gerek var yarismaya...

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

destekliyoruz.

mehmet pektaş
11 Ağustos 2015 Salı 16:55

Fahriye'nin arkasındayız. Destekliyoruz. Tüm Ispartalılardan destek bekliyoruz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

izleyemedim

m****ç
11 Ağustos 2015 Salı 16:43

o kadar rising star videosu izledim, göremedim kendilerini ??

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla