visitor analyticsvisitor analytics

HASTANE HIZLA İLERLİYOR

HASTANE HIZLA İLERLİYOR
15 Mart 2016 Salı 22:30

Isparta Şehir Hastanesi’nin inşaatı devam ediyor.

İl Sağlık Müdürü Dr.Mehmet Karakaya, hastanenin son durumuyla ilgili kanal 32 habere konuştu.. Karakaya, kaba inşaatın nisan ayında tamamlanmasını beklediklerini söyledi.

Şehır efsanesi!!

Sezer
16 Mart 2016 Çarşamba 15:05

Yahu şu anki yatak kapasitesi zaten 650 cıvarı ve bu yeni hastanenın yatak kapasıtesı 765 cıvarı. O kadar devasa buyuklukte bır arazıye sen gel boyle düşük bır yatak ayır ve sonra kalk bununla övün!! Mılletın parasıyla ınsanları kandırmayın! Kıme, ne kadar rant sağladığınızı açıklayın! Gıdın hemen uşak devlet hast ne bakın, tup fakultelerıne taş çıkartır bır yer, bin yataklı ve her turlu ımkan var. Ama sız şehır hast aldatmacasıyla mılletın gozunu boyayın, bravo!!

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

taşaron

taşaron
16 Mart 2016 Çarşamba 13:45

bu hastane yapılınca hastanede çalışan taşaronlar ne ollacak müdürüm?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö

Ada'mın birş
16 Mart 2016 Çarşamba 13:35

Sayın müdürüm il sağlık müdürlüğü bünyesindeki fetoculara ne Zaman dokunacaksınız lütfen operasyona başlayın müdürüm

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

sağlıkcı
16 Mart 2016 Çarşamba 11:14

Allah Müdürüme güç kuvvet versin.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşallah

Allah nazardan saklasın
16 Mart 2016 Çarşamba 09:23

Her İle Allahım böyle helal süt emmiş, işinin ehli müdürler nasip etsin inşallah.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla