visitor analyticsvisitor analytics

HASTA YAKINLARINI TEK TEK ARADI

HASTA YAKINLARINI TEK TEK ARADI
30 Ocak 2015 Cuma 18:22

ISPARTA Devlet Hastanesi Yöneticisi Uzm. Dr. Hüseyin Yavuz, hastanede ameliyat sonrası mağdur olduklarını belirten hasta yakınlarını tek tek arayarak konunun takipçisi olacağını söyledi.

ISPARTA Devlet Hastanesi Ortopedi Servisi'nde ameliyat olanbir çok hasta taburcu edildikten sonra tekrar rahatsızlanınca özel hastanelere başvurmuş ve hasta yakınları bu duruma isyan etmişti. Bugün haber sitelerindede yer alan haberden sonra Hastane Yönecisi Uzm. Dr. Hüseyin Yavuz, hasta yakınlarını tek tek ayarak özel ilgilendi. Hasta yakınlarından Servet Şan açıklamasında ise; "Bu tatsız olay karşısında yeni bilgisi olan Başhekim Hüseyin bey bana ulaşarak konu üzerinde araştırma yapılacak, Üzgünüm dedi. Konu üzerindeki hassasiyetini samimi bir şekilde dile getirdi.Teşekkür ederiz"dedi. 

Mıh. ..........

Akkaya
31 Ocak 2015 Cumartesi 18:18

Nedeni belli çivi meselesi birgün bu hastaların ahı çıkacaktır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merakla bekliyoruz.

Personel
31 Ocak 2015 Cumartesi 18:10

İyi insan olmak ayrı bir konu, iyi yönetici olmak ayrı bir konu.Yöneticiliğini henüz görmedik. Bakalım Hastaneye neler yapacak. Gidenleri aratacak mı?

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

mustafa adıgüzel
31 Ocak 2015 Cumartesi 17:07

kendinden hep övgüyle bahsedilen bir yonetici.. yolu acik olsun. hastanedeki hastalara bile ziyarete gidiyormus duyuyoruz. Gonulden calisiyo gostermelik degil. Helal olsun...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abartmayın

Hastane
31 Ocak 2015 Cumartesi 16:33

Bu kadarda abartılacak bir iş mi yapmış bu yönetici. Bu haberden bomba 32 nin nasıl haberi olmuş aslında bunu da araştırmak lazım.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

işin aslı ne

ahmet yücel
31 Ocak 2015 Cumartesi 14:34

yok mağdurdu yok şuydu yok buydu ama konunun özü nedir ne değildir bilen yok. yoksa kişi cilama haberi olmasın.önceki günlerde vasıfsız birini patron diye lanse edildiği gibi

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

ali güler
31 Ocak 2015 Cumartesi 10:30

Dr beyle hic tanismadim ama bir insan icin herkes mi iyi konusur yolu acik olsun bu mesleginden once de canla basla calisirmis hala da oyle allah dogru yoldan ayirmasin digerleri gibi degilmis doktor bey cok iyi duyuyoruz.....

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

dobra

memurum net
30 Ocak 2015 Cuma 23:13

hüseyin bey dobra bir insandır kendisi güleryüzlü personelinden selamını esirgemeyen bir bir kişidir fakat yukarı resim pek bir asabi çıkmış görünüşü hiçte öyle değildir resimi acilen değiştirip gülen bir resmini koyun :)

13 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neymiş sorun tam açıklasanız ?

Çalışan
30 Ocak 2015 Cuma 21:55

isteyen istediği yere gidebilir muayene olabilir ameliyat olabilir. Ben o serviste çalışıyorum hiç tatsız bir olayla karşılaşmadım hastalar ameliyat olacak tam ameliyat masasında karar değiştiriyor doktorun suçu ne. ? Tatsız bir olay falanda olmadı sallamayın.

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

görünen köy

vatandaş
30 Ocak 2015 Cuma 21:55

duyduğumu değil gördüğümü söylerim. Allah için hüseyin bey ve ekibi durmaksızın çalışıyor.Allah yardımcıları olsun.

16 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla