visitor analyticsvisitor analytics

HALK OTOBÜSLERİNDEN İFTAR YEMEĞİ

Halk Otobüslerinden İftar Yemeği
04 Temmuz 2014 Cuma 13:29

Halk Otobüslerinden İftar Yemeği

Halk Otobüsleri işletmesinde verilen iftar yemeğine,BelediyeBaşkanı Yusuf Ziya Günaydın, MHP İl Başkanı İsa Yalçın, Isparta Ticaret veSanayi Odası Başkanı Şükrü Baş değirmen, Şoförler ve Otomobilciler Odası BaşkanıAhmet Tural, Isparta Baro Başkanı Gökmen Gökmen oğlu, ISİAD Şube Başkanı ÖzcanPınarcı, Belediye Başkan Yardımcıları, halk otobüsü şoförleri veçok sayıdadavetli katıldı.

 

Özel Halk Otobüsleri Başkanı Mehmet Yavuz,“Düzenlemiş olduğumuz bu iftar programına katılan tüm dostlarımıza teşekkürediyor tümIspartalıların Ramazan ayını kutluyorum. Bundan sonra da bubirlikteliğimizi bozmadan, Isparta'ya hizmet etme gayretimizi Isparta'ya hizmet etme gayretimizi sürdüreceğiz” dedi.








Ne diyelim

saadet
05 Temmuz 2014 Cumartesi 04:25

Sayın başkan ve il başkanı Allah günahlarınızı affetsin. Kimde kul hakkınız varsa bence af dileyin. Özellikle ikiniz garibin fukaranın yetimin hakkı üzerinizde. İdareci olmak adalet ister sizde varmı ki. Eller havada güzel resimde..... Yüce rabbim sizi affetse bile ıspartada ki sizin üzerinizdeki kul hakkı ne olacak. Bu dünyada parayla her şeyi alırsınız ebedi dünayada bu paralarla ne alacaksınız. Genede Allah yardımcınız olsun sizin ikinizi er gördüğümde yüce rabbime şükürler diyorum

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

personel

aaaaa
04 Temmuz 2014 Cuma 16:06

nedense yemege sadece buyuk ınsanlar gelmıs ıftar yemegı halka acıktır.ey baskan

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yiyin beyler yiyin

Hayırlısı Olsun
04 Temmuz 2014 Cuma 15:32

Milleti ramazan mübarek gün klimalı otobüslerde 40 derece sıcaklıkta dolaştırın sonra iftar yapın. Madem kullanmayacaktınız klimaları neden aldınız ey pintiler.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla