visitor analyticsvisitor analytics

HALİNE ŞÜKRET ISPARTA

HALİNE ŞÜKRET ISPARTA
10 Ocak 2017 Salı 15:07

HALİNE ŞÜKRET ISPARTA

Burdur’da etkili olan kar yağışı dolayısıyla Valilik il merkezinde okulları tatil etmedi. Isparta ile aynı yoğunlukta kar yağışı yaşayan Burdur’da veliler tepki gösterdi. Isparta Valisi Şehmus Günaydın ise öğrencilileri tehlikeye atmamak adına okulların öğleden sonra tatil etti.

Burdur’da oldukça etkili olan kar yağışı nedeni ile öğle saatlerinde Burdur Valiliğinden açıklama geldi ve taşımalı eğitim ile Bucak’ta öğleden sonra okullar tatil edildi.

Komşu il Isparta’da öğleden sonra okullar Isparta Valisi Şehmus Günaydın tarafından tatil edilirken, bu beklenti Burdur merkezde okuyan öğrencilerin hayal kırıklığı ile sonuçlandı. Hal böyle olunca birçok veli yazdıkları yazılarla sosyal medyadan tepkilerini gösterirken, öğrenciler de butür caps’lerle mesajlarını ilettiler.

MUSTAN BALCI
12 Ocak 2017 Perşembe 00:30

Burdur belediye başkanı sayın ALİ ORKUN ERCENGIZ İ COK iyi tanıyan biri olarak çok başarılı çalışkan ve dürüst birisidir.Basarılar nin devamı dilerim.saygılarımla.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

-TATİL İSTİYORUZ-

Mustafa Sarioglan
10 Ocak 2017 Salı 17:10

ARTIK TATİL YAP, BIKTIK USANDIK!ALIN BUDA BENDEN SİZE AKROSTİŞ ŞİİR;V-ersen bize 3gün tatilA-çsan kalbimizde, gün yarim,L-ütfen demeye gerek mi var Valim?İ-stiyorsan durma hemen evet de VALİM!

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

son sözümüz

son söz
10 Ocak 2017 Salı 16:50

hiç bişey sağlıktan daha önemli değil Vali bunu unutma!!!

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayşegül
10 Ocak 2017 Salı 16:22

Ambulanslar sürekli sirenler hasta taşıyorlar büyük bir kaza mı var

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatiller böyle haller için Olmalı

Ali Veli
10 Ocak 2017 Salı 16:18

Geçen hafta Cuma günü yoğun kar yağdığı halde okullar tatil edilmemişti.Ve o gün öğrenciler okula gelmemişti.Öğrenciler ve veliler isyan etmişti bu duruma.Şimdi çok daha fazla kar var ve gece buza çekecek hava.Buna rağmen okullar tatil edilmezse çarşamba günü,inanın okullarda öğrenci bulamazsınız.Kimse çocuğunu okula göndermez 40 cm kar var Ispartada.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatil

Veli
10 Ocak 2017 Salı 15:59

Burdurdan bizi ilgilendirmez burdurdan daha fazla buraya yağdı bikere ve ayrıca yarın okul olursa izdiham yaklaşır...KONUŞMA SONU

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bizim okul tatil
10 Ocak 2017 Salı 15:33

Süper caps. ...☺☺☺☺

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yetkililerin duyarlı davranacağına İnanıyorum.

Veli
10 Ocak 2017 Salı 15:22

Ne yani Burdur yapmıyor diye Burası da mı tatil olmasın.Göstere göstere kar geliyorum dedi.Uyarı üstüne uyarı yapıldı.Buna rağmen sabahın köründe değil karanlığında millet sokağa döküldü.Kent yönetimleri demek ki iyi çalışmıyor.Yarın Ispartada okullar tatil olmazsa bakın siz gümbürtüye.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla